elämä ilman miestä on yhtä tuskaa
Nuoren naisen elämä ilman miestä on yhtä tuskaa. Ei ole miestä jakamassa arkea, viettämässä aikaa, naimassa, hellittelemässä jne :(
ei oikein ole motivaatiota enää mihinkään muuhunkaan. En ole koskaan seurustellut :(
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee miestä kuin kala polkupyörää. Tuo on totuus, vaikka välillä meinaa unohtua, kun toisen ihmisen kaipuu iskee. Mutta kun kohtaus menee ohi, jatkan onnellista sinkun elämääni. Luulen, että miehet on osaltani nähty, jos on pakko, ihmisen kaipuuseen ryhdyn lesboilemaan.
Olet onnekas kun pystyt suhtautumaan noin. Minä kyllä kaipaan miestä elämääni, ja nimenomaan miestä, lesboilemaan minusta ei ole.
N28
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä nykymailma kun ehkä 5% kaikista naisista tajuaa mitrn huono tilanne pariutumisen suhteen miehillä on nykypäivänä. 95% ei halua uskoa sitä edes nähdessään mustaa valkoisella tilastoissa.
Antaisitko sen tilaston, kiitos. Itse olen nähnyt tilaston, jonka mukaan muistaakseni 80-90 % miehistä on elämänsä aikana avo- tai avioliitossa ja heidän lisäkseen tulevat vielä miehet, jotka ovat parisuhteessa. Mutta en jaksa sitä taas kaivella, etsi sinä kun kerran tilastoihin viittaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen elämä ilman miestä on yhtä tuskaa. Ei ole miestä jakamassa arkea, viettämässä aikaa, naimassa, hellittelemässä jne :(
ei oikein ole motivaatiota enää mihinkään muuhunkaan. En ole koskaan seurustellut :(Mitä nyt olen palstaa seuraillut, niin kaikkein huvittavinta tässä on se, että jos mies olisi tehnyt samanlaisen aloituksen, hänet olisi heti lytätty.
Oletko myös huomannut mikä ero niissä naisten ja miesten aloituksissa on? Näytä minulle naisen tekemä aloitus jossa haukutaan miehiä huoruleiksi, nirsoiksi, pillukarusellissa juoksikoiksi, jännänaisten perässä juoksijoiksi, prinssiharhailijoiksi yms.
En ole kirjoittaja mutta tämä todellisuus paljastuu joka ketjussa. Olen tätä foorumia vuosia seurannut ja aika monessa naiset saavat jopa täällä miesten sähköposteja. Näitä naisvalittajia ei nämä mies ehdokkaat kiinnosta.
Yhtään naista ei ole IKINÄ TARJONNUT YHTEYSTIETOJAAN
Pari pointtia:
1. Palstalla ei saa jakaa yhteystietoja
2. Sokea reetakin näkee, että aloitus on provo, jonka tarkoituskin oli nimenomaan esittää, että "kyllä naiset saisivat heti seuraa halutessaan"
3. Kenestäkään ei tee kiinnostavaa saati edes soveltuvaa parisuhdekumppania vain se, että hän sattuu olemaan sinkku ja ilmoittaa sen jollain palstalla. Ei sekään, että hän sattuisi olemaan sopivan ikäinen, pituinen ja painoinen. Ymmärrän siis erittäin hyvin, miksei kukaan nainen kiinnostu miehestä vain siksi, että tämä "ilmoittautuu" tällä palstalla tai jossain muualla.
Onko KAIKKI päivittäiset vastaavanlaiset MINULLA EI OLE MIESTÄ postaukset provoja... Ei ole....
Olet täysin tyhjäpää jos kuvittelet että täällä foorumilla on pelkästään vässyklä miehiä.
Katsoppa suomi24 treffeihi. Siellä on yhtä naista kohti 5 miestä vähintään. Hekään ei kelpaa.
Äly hoi älä jätä
Varattuja seksin kinuajia.
Kerron VARATUN SEKSIN KINUAJAN TARINAN 5 VUODEN TAKAA....
Olin silloin alle 30 vuotias ja suomi24tteffeissä 5kk. 90% naisista ei kiinnostunut.
Meni vuosi ja tapasin nykyisen vaimoni. Kaunis ja välittävä. Jopa hän on ihmetellyt miksi en kelvannut kenellekkään kun jälkikäteen olen kertonut tarinani
Sinulla sentään on vaimo. Minulla ei ole miestä, ei ole koskaan ollut. Varatut miehet vonkaavat kyllä jatkuvasti.
N28
No miksi et katsoisi sitten esim suomi24 treffeistä miestä. Minäkin olin siellä pitkään...
Terv, sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä nykymailma kun ehkä 5% kaikista naisista tajuaa mitrn huono tilanne pariutumisen suhteen miehillä on nykypäivänä. 95% ei halua uskoa sitä edes nähdessään mustaa valkoisella tilastoissa.
Se mitä mä en tajua, on miksi naisia syyllistetään asiasta. Eikö nainen saa vapaasti valita kenen kanssa haluaa olla, vai haluaako olla kenenkään?
Noin muuten asiaan liittyen, en ymmärrä lainkaan ihmisiä joille se seurustelukumppani on ainoa mahdollisuus onneen. Miten kukaan voi olla niin riippuvainen toisesta ihmisestä maassa jossa jokaisella on edellytykset itsenäiseen elämään?
Tiedätkö että monella miehellä kuten minullakin on kaikki elämässä kunnossa. On työt on auto ja asunnot. Mutta naista ei..
Kyllä siinä vaiheessa elämää alkaa kaipaa toista...
Kaipaa ihan vapaasti, et voi silti olettaa että jollain naisella on velvollisuus sinut ottaa, vaikkei haluaisi. Etkä voi syyllistää ketään siitä, jos ei halua.
En myöskään ymmärrä, miksi ei sitten aktiivisesti itse tee jotakin sille, että saisi ajatuksensa ja elämänsä täytettyä jollakin muulla kuin sillä tyydyttymättömällä kaipauksella. Ei ole helppoa ei, mutta ei se itsestäänkään mihinkään katoa. Käytännössä on siis kolme vaihtoehtoa; a) etsiä jonkun, jolle kelpaa, b) märehtiä yksinäisyyttään loppuelämänsä, tai c) tehdä itse aktiivisesti parhaansa ollakseen onnellinen yksin. Valinta on vapaa.
Enkä oikeasti ole niin epäempaattinen kuin minkä kuvan teksti antaa. En vain ymmärrä sitä, kuinka moni ihminen valitttaa, kuka mistäkin, yrittämättäkään itse oikeasti tehdä asialle jotakin. Odotetaan vaan, että joku muu ratkaisee ongelman, ja syyllistetään yhteiskuntaa/vastakkaista sukupuolta/vanhempia/milloin mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko sen tilaston, kiitos. Itse olen nähnyt tilaston, jonka mukaan muistaakseni 80-90 % miehistä on elämänsä aikana avo- tai avioliitossa ja heidän lisäkseen tulevat vielä miehet, jotka ovat parisuhteessa. Mutta en jaksa sitä taas kaivella, etsi sinä kun kerran tilastoihin viittaat.
Suomi24treffeissä on 2x enemmän miehiä.
Tinderissä naiset saa 5 kertaa enemmän matchejä.keskimäärin miehet aloittaa keskustelun 6x yleisemmin. Kirjoita googleem nii. Alkaa löyttä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole se tilasto, josta näkee kuinka moni mies ja nainen elämänsä aikana on avo- tai avioliitossa, mutta tästäkin näkyy, että
- 20-24 -vuotiaista miehistä yksineläjiä on jotain 36-37 %
- 10 vuotta myöhemmin heitä on enää vähän toistakymmentä prosenttia.
Eiköhän tämä riitä kumoamaan tuon jankutuksen siitä, kuinka pieni osa miehistä seurustelee kaikkien naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä naiset saa 5 kertaa enemmän matchejä.keskimäärin miehet aloittaa keskustelun 6x yleisemmin. Kirjoita googleem nii. Alkaa löyttä....
Arvaa, menisinkö naisena baariin, joka on täynnä minua kauniimpia ja kiinnostavampia naisia? En tietenkään. Arvaa, menisinkö miehenä Tinderiin tai nettideittihin, jos tietäisin siellä olevan moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia? No en tietenkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ensin vähentää varatut miehet pois. Heitä on huomattava määrä treffipalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa, menisinkö naisena baariin, joka on täynnä minua kauniimpia ja kiinnostavampia naisia? En tietenkään. Arvaa, menisinkö miehenä Tinderiin tai nettideittihin, jos tietäisin siellä olevan moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia? No en tietenkään!
Baarissa ei ole ketään kiinostavia naisia. Tyhmiä bimboja 90%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ensin vähentää varatut miehet pois. Heitä on huomattava määrä treffipalstoilla.
Tilastollisesti tinderissä on varattuja naisia yhtä paljon. Googleta taas. Terv, tasa-arvo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä mä en tajua, on miksi naisia syyllistetään asiasta. Eikö nainen saa vapaasti valita kenen kanssa haluaa olla, vai haluaako olla kenenkään?
Noin muuten asiaan liittyen, en ymmärrä lainkaan ihmisiä joille se seurustelukumppani on ainoa mahdollisuus onneen. Miten kukaan voi olla niin riippuvainen toisesta ihmisestä maassa jossa jokaisella on edellytykset itsenäiseen elämään?
Tiedätkö että monella miehellä kuten minullakin on kaikki elämässä kunnossa. On työt on auto ja asunnot. Mutta naista ei..
On meitä yksinäisiä naisiakin.
No missä teitä kohtaa?
En nimittäin aio olla niin halpa ja epätoivoinen, että rupean hakemalla etsimään seuraa jostakin nettideiteistä.
3 vuotta olen ollut yksin ja ilman pinppiä ja hyvin menee. En harrasta irtosuhteita, sitä tuli tehtyä joskus silloin 20-weenä, ei minkään arvoista se tunteeton nysvääminen.
En minä halua mitään seksisuhdetta vaan parisuhteen. Haluan jakaa miehen kanssa elämän. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei oikein ole motivaatiota enää mihinkään muuhunkaan. En ole koskaan seurustellut :(Mitä nyt olen palstaa seuraillut, niin kaikkein huvittavinta tässä on se, että jos mies olisi tehnyt samanlaisen aloituksen, hänet olisi heti lytätty.
Oletko myös huomannut mikä ero niissä naisten ja miesten aloituksissa on? Näytä minulle naisen tekemä aloitus jossa haukutaan miehiä huoruleiksi, nirsoiksi, pillukarusellissa juoksikoiksi, jännänaisten perässä juoksijoiksi, prinssiharhailijoiksi yms.
En ole kirjoittaja mutta tämä todellisuus paljastuu joka ketjussa. Olen tätä foorumia vuosia seurannut ja aika monessa naiset saavat jopa täällä miesten sähköposteja. Näitä naisvalittajia ei nämä mies ehdokkaat kiinnosta.
Yhtään naista ei ole IKINÄ TARJONNUT YHTEYSTIETOJAAN
Pari pointtia:
1. Palstalla ei saa jakaa yhteystietoja
2. Sokea reetakin näkee, että aloitus on provo, jonka tarkoituskin oli nimenomaan esittää, että "kyllä naiset saisivat heti seuraa halutessaan"
3. Kenestäkään ei tee kiinnostavaa saati edes soveltuvaa parisuhdekumppania vain se, että hän sattuu olemaan sinkku ja ilmoittaa sen jollain palstalla. Ei sekään, että hän sattuisi olemaan sopivan ikäinen, pituinen ja painoinen. Ymmärrän siis erittäin hyvin, miksei kukaan nainen kiinnostu miehestä vain siksi, että tämä "ilmoittautuu" tällä palstalla tai jossain muualla.
No todellakaan ei ole provo tämä aloitus! Naiset eivät todellakaan saa seuraa halutessaan, itse elän sitä sinkun elämään joka ikinne päivä, aina olen elänyt. Vastustan nimenomaan sitä ajatusta, että nainen saisi aina seuraa, kun ei se ole todellisuutta. Olen todella masentunut tämän jatkuvan miehen puutteen takia. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa ei ole ketään kiinostavia naisia. Tyhmiä bimboja 90%
Baarissa on vain bimboja ja mahdollisuudet löytää nainen Tinderistä ovat käytännössä nolla, koska miehiä on siellä niin paljon enemmän - mitäpä siis ajattelit tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha naisena on kitistä. Jos olet edes jotenkin normaali etkä ronskisti ylipainoinen miehiä on aivan saatanallisesti tarjolla. Vaikka sitte vauvafoorumilla.
Todellisuutta...
Ei minulle ole.
T. Hoikka, normaalin näköinen ja normaali nainen
Miten niin muka ei? Ikä ja missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha naisena on kitistä. Jos olet edes jotenkin normaali etkä ronskisti ylipainoinen miehiä on aivan saatanallisesti tarjolla. Vaikka sitte vauvafoorumilla.
Todellisuutta...
Ei minulle ole.
T. Hoikka, normaalin näköinen ja normaali nainen
Miten niin muka ei? Ikä ja missä asut?
Siis sinkkumiehiä ei ole tarjolla. Varattuja on ihan liikaa. Työpaikallakin kaksi miestä flirttailee minulle. Toisella on sormus, ja juuri sain tietää, että toinenkin on varattu. 28-vuotias olen ja asun pohjoisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meitä yksinäisiä naisiakin.
No missä teitä kohtaa?
En nimittäin aio olla niin halpa ja epätoivoinen, että rupean hakemalla etsimään seuraa jostakin nettideiteistä.
3 vuotta olen ollut yksin ja ilman pinppiä ja hyvin menee. En harrasta irtosuhteita, sitä tuli tehtyä joskus silloin 20-weenä, ei minkään arvoista se tunteeton nysvääminen.
Mikä siinä on halpaa ja epätoivoista? Jos haluaa seuraa, niin kannattaa olla aktiivinen. Tai sitten voi haahuilla yksin omassa arjessaan ja toivoa, että salama iskee kerran kahdeksassa vuodessa. Tai sitten ei vain halua sitä seuraa.
Tiedän tunteen. Onneksi löysin miehen jo 18-vuotiaana. Elämä lähti heti nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei oikein ole motivaatiota enää mihinkään muuhunkaan. En ole koskaan seurustellut :(Ei terve nainen miestä kaipaa eikä mies saa olla elämän pääasiallinen sisältö. Oikeestiko sä haluat pestä sen sukkia, siivota sen jälkiä ja haistella sen darraa. Hellittelevä mies on myytti ja se arjen jakaminen on oikeesti sitä että mies on silmät neliöinä yömyöhään online-pelin parissa, ei tee kotitöitä, sillä ei oo energiaa seksiin ekan puolen vuoden jälkeen koska tietokonepelit eikä huomioi.Sä teet kaiken ja saat vielä haukut päälle.
Sitäkö sä oikeesti haluat? Halloo!
Inhorealisti
Onpas sulla tosiaan ollut inhottava realismi. Onko sattunut montakin tällaista kaveria peräkkäin vai vedätkö vain yhden tapauksen perusteella? Jotenkin näissä tulee aina mieleen, että onko suhde alkanut siten että nainen on ollut lääpällään ja mies ei niinkään? Se ei povaa hyvää tulevaisuutta, naiset. Tosin toimiihan se toisinkin päin. Kai siinä pitäisi kummankin olla suunnilleen yhtä rakastuneita.
Eikö se siis ollut onni, ettet aikaisemmin "kelvannut" kenellekään? Jos olisit, niin et olisi luultavasti koskaan kohdannut nykyistä vaimoasi!