Mitä aamupalaksi työttömälle sukulaismiehelle?
Heräilee kohta, pitäisi jotain aamupalaa laittaa. Olen itse vegaani ja allergikko, joten oma ruokavalioni ei varmasti kelpaa. Jotain ravitsevaa pitäisi laittaa että jaksaa osallistua mökinrakennustalkoisiin.
Kommentit (34)
Täällä av-palstaa selaileva taloisiin höynäytetty mies. Toivoisin viiriäisen munia, parman kinkkua, ranksalaiset käy. Viiniksi Domaine de la Romanée-Conti. Sikari ja konjakkia jälkiaamupalaksi jonkun sorbetin kanssa.
Öööö, oliko sillä nyt joku pointti, että hän on työtön?
Vierailija kirjoitti:
Heräilee kohta, pitäisi jotain aamupalaa laittaa. Olen itse vegaani ja allergikko, joten oma ruokavalioni ei varmasti kelpaa. Jotain ravitsevaa pitäisi laittaa että jaksaa osallistua mökinrakennustalkoisiin.
Todella huono trollaus.
-2/5
No, jos se on työtön niin eiköhän mustamakkara kelpaa.
Makaronia ja vettä ja ruisleipää. Sitä samaa mitä syö kotonaankin.
Vierailija kirjoitti:
Öööö, oliko sillä nyt joku pointti, että hän on työtön?
Onkohan työttömille erilaiset sapuskat kun töissä käyville? En oo kaupoissa nähnyt sellasia työttömien elintarvike hyllyjä.
Mille olet allerginen?
Kyllä minulle vaikka kunnon rasvainen hummus kelpaisi, vaikka sekasyöjä-työtön olenkin. Ei se niin haittaa vaikka mökkityömaalla pierettää.
Että mitä työttömät ovat tottuneet syömään? Mietin että minkähänlainen energiantarve tuollaisilla yleensä on kun elävät kai melko passiivista elämää.
Olen itse tarkka ravintoasioissa, ja tarkoitus kuitenkin olisi että hän jaksaisi tehdä pyydetyt työt loppuun saakka. Ohjelmassa olisi ensin puiden kaatoa ja sitten vanhojen seinälautojen irrottamista, sekä terassin rakennusta jos ehtii.
No sitä mihin se on tottunut eli kuppi kahvia ja yksi näkkäri Pirkan margariinilla.
Vie jonnekin kahvilaan ja tarjoa, luksusta työttömälle. Sitten otatte jälkkärikakut mukaan ja parantelette hänen CV:tään.
On olemassa ihmisiä ja työttömiä. Vähän niinkuin ihmisiä ja venäläisiä. Tai ihmisiä ja naisia. Tai sikoja ja miehiä.
Muista erikseen mainita, että olet laittanut työttömälle aamupalaa. Ne ihmiset (me muut ei-työttömät) ovat asia erikseen.
Kai maksat sille pimeetä taskurahaa? Iloa työttömälle.
Onko työtön siis piemästi sinulla töissä? Vai asumista vastaan? Vai ilmaiseksiko häntä pidät? Maksatko hänen palkastaan työntekijämaksuja?? Lisäättehän tuon työkeikan hänen ansioluetteloon, niin saattaa päästä vaikka raksalla apumieheksi. Ainakin vuokrafirmojen kautta pääsee, voi laittaa sinut suosittelijaksi. Jos terassia osaa rakentaa, niin johan sitä voi puhua olevansa jonkin sortin rakennusmies ja saada pari euroa lisää tuntiliksaan.
Vierailija kirjoitti:
9: Tuossapa markkinarako!
Voisin perustaa työttömille oman kaupan, muilta pääsy kielletty. Siellä vois hengailla tuulipuvussa, eikä kukaan tuijottais toistensa ostoksia. Kassalla ei tarvita edes kapuloita, kun eihän työttömillä ole mihinkään kiire.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumaliste! Tunnetko nyt olevasi Jumalasta seuraava?
Laita kuule ihan sitä mitä laittasit kenelle tahansa kaverillesi ja ehkä pikkusen ekstraa jos on sinua auttamassa ruokapalkalla!
Miten hitossa se työttömyys nyt liittyy asiaan? Ja jos liittyy niin miksi harrastat harmaata taloutta etkä maksa kunnon palkkaa hänelle rakennustöistä? Olet kunnon hyväksikäyttäjä ja sitten esität vielä enkeliä.
vai ajattelitko, että työtön on jotenkin nälkäinen ressukka ketä autat antamalla rakentaa sulle mökin niin saa sulta ruuan?
Kaikkee sitä maa päällään kantaakin.
Lyö kyrvällä päähän ja sano: "HERÄTYS! HERRA WITTU VON KÖNIGER!"
Ei tarvitse ruokavalioita miettiä.