Mitä aamupalaksi työttömälle sukulaismiehelle?
Heräilee kohta, pitäisi jotain aamupalaa laittaa. Olen itse vegaani ja allergikko, joten oma ruokavalioni ei varmasti kelpaa. Jotain ravitsevaa pitäisi laittaa että jaksaa osallistua mökinrakennustalkoisiin.
Kommentit (34)
Minulle, työttömälle kilttimiehille maistuisi aamupalaksi pillu eli emätin. Jaksaisi käydä töissäkin jos saisi joskus pillua, ei tarvitsi jäädä repaleiset bokserit jalassa makaamaan sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräilee kohta, pitäisi jotain aamupalaa laittaa. Olen itse vegaani ja allergikko, joten oma ruokavalioni ei varmasti kelpaa. Jotain ravitsevaa pitäisi laittaa että jaksaa osallistua mökinrakennustalkoisiin.
Ei jumaliste! Tunnetko nyt olevasi Jumalasta seuraava?
Laita kuule ihan sitä mitä laittasit kenelle tahansa kaverillesi ja ehkä pikkusen ekstraa jos on sinua auttamassa ruokapalkalla!
Miten hitossa se työttömyys nyt liittyy asiaan? Ja jos liittyy niin miksi harrastat harmaata taloutta etkä maksa kunnon palkkaa hänelle rakennustöistä? Olet kunnon hyväksikäyttäjä ja sitten esität vielä enkeliä.
vai ajattelitko, että työtön on jotenkin nälkäinen ressukka ketä autat antamalla rakentaa sulle mökin niin saa sulta ruuan?Kaikkee sitä maa päällään kantaakin.
Toivottavasti ilmiantaa ap:n! Voisi tämän ketjun ilmoittaa verottajalle tmv....
Kuiva näkkileipä ja lasi vettä riittää työttömälle.
Tuo pöytään kansainvälinen tuulahdus ja tarjoa Englantilainen aamiainen Venäläisellä juomatarjoilulla.
Vie hänelle pari mangoa ja lämitetty lidlin pizza mielisairaalaan.
Hillo munkki joka menee koko päivän tarpeisiin kuten minäkin olisin tehnyt jos olisit pyytänyt minun mango korista.
En ole myöskään niin hyvä tunnelmallisessa koriksessa joten sinun on turha tuoda minut viemällä mentaaliseksi laittomuuksissa mitkä voivat viedä sinut mentaaliseksi.
Kunnioittaen kaikkea äidinnussintaa ja miten se ollaan tehty.
Pistä sille lusmulle makkara pyllyyn pystyyn! :D (aika huono provo...) :)
Vierailija kirjoitti:
Onko työtön siis piemästi sinulla töissä? Vai asumista vastaan? Vai ilmaiseksiko häntä pidät? Maksatko hänen palkastaan työntekijämaksuja?? Lisäättehän tuon työkeikan hänen ansioluetteloon, niin saattaa päästä vaikka raksalla apumieheksi. Ainakin vuokrafirmojen kautta pääsee, voi laittaa sinut suosittelijaksi. Jos terassia osaa rakentaa, niin johan sitä voi puhua olevansa jonkin sortin rakennusmies ja saada pari euroa lisää tuntiliksaan.
Hän on ruokapalkalla, suvun mökki on kyseessä, eikä täällä kellekään muullekaan mitään makseta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko työtön siis piemästi sinulla töissä? Vai asumista vastaan? Vai ilmaiseksiko häntä pidät? Maksatko hänen palkastaan työntekijämaksuja?? Lisäättehän tuon työkeikan hänen ansioluetteloon, niin saattaa päästä vaikka raksalla apumieheksi. Ainakin vuokrafirmojen kautta pääsee, voi laittaa sinut suosittelijaksi. Jos terassia osaa rakentaa, niin johan sitä voi puhua olevansa jonkin sortin rakennusmies ja saada pari euroa lisää tuntiliksaan.
Hän on ruokapalkalla, suvun mökki on kyseessä, eikä täällä kellekään muullekaan mitään makseta.
Mitäs se työtön söi tänään? Kelpasko samat sapuskat kun muille? Muut söi tietenkin pihvejä posliinilautaselta ja työtön sai tyytyä purkkihernekeittoon pahvilautaselta.
No miten työttömyys tähän liittyy? Syö samaa kuin sinä tai mitä sulta löytyy, jos ei kelpaa, osoitat lähimmän kahvilan.
Päivä lähtee varmaan ihan hyvin käyntiin pi**umehulla ja sitten lounaaksi ehdit hakea lähikaupasta pyttipannua ja kaljaa.
Ettekö te nyt ymmärrä, että yksinelävä työtön EI OLE KÖYHÄ!!!
laitat ruisleiville paksusti oivariinia ja juomaksi vahvaa kahvia. tietenkin kuppia et ihan täyteen laite, jos hän haluaa laittaa maitoa.
Ootte oksettavia!
Onneksi karma on bitch! ;P