Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinut herätti tänä aamuna?

Vierailija
29.03.2017 |

Itse havahduin klo 4:45 siihen, kun oli hiki peiton alla, mutta järjettömän kylmä peiton ulkopuolella.

Sitten ei tullut enää uni. Mieskin heräsi 5:30 herätyskellon soittoon.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kellon soitua se käy vessassa, minkä aikana ehdin nukahtaa uudestaan jos edes olen ollenkaan herännyt kellonsoittoon kuten tänään. Sitten herään yleensä siihen kun poikaystävä tulee halimaan ja nuuskuttelemaan ja herättelemään. Perään vielä ällösöpöt "jaksaisiko kultaseni herätä?" tai pahimmassa tapauksessa "mussukkani" kultaseni tilalle. Meillä noi hellittelynimet on menny ihan överiksi tietosesti, ei me kenenkään muun kuullen kutsuttais toisiamme noilla nimillä mutta aamulla tulee kyllä hyvä mieli kun toinen tulee lässyttämään :D

Vierailija
42/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävään stondikseen niin kuin aina.

t.pervo-kake

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 4v herätti klo6 aikoihin,tekee aina niin,miksi ei voisi nukkua edes klo7 asti.

Vierailija
44/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu seksiin. Kyllä on pirteä oli nyt.

Vierailija
45/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin valoon ilman herätyskelloa eikä tarvinnut vielä viittä minuuttia torkkunapista. Olen herännyt valoon jo pari viikkoa. Talvella on herääminen hirveän vaikeaa = vielä viisi minuuttia kertaa viisi. Ihanaa kun on kevät.

Vierailija
46/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietäis. Aina pitää herätä ennen kellon soittoa, ekan kerran varmaan neljän korvilla, en katsonut tarkoituksella kelloa ja sitten kuuden aikaan. Enkä todellakaan virkeenä.

Vierailija
47/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä läänissä asutte? Onko edes nyt kylvämis aika? ... kännyköitä. Numerologisesti jotain täällä puhuttiin.

Ehkä herätys liittyy heräämis aikaan tai numerologiaan tai telepatiaan tai näkökykyihimme tai kenties siihen mitä me kuulemme koska olemme sokeita?

Vierailija
48/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran ukon kusenlorotus kello 6. Kuten joka ikinen aamu. Ihan ok aika herätä, mutta heräisin kyllä paljon mieluummin johonkin muuhun kuin siihen infernaaliseen lorinaan.

Vierailija
49/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herännyt koska enimmäkseen en nuku. Taidankin tästä mennä horrostelemaan.

Vierailija
50/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso oli suihkussa ja kuulin äänet. Olin jo muutenkin heräilemässä, nukuin koko yön sikeesti

Vierailija
51/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vauvan ähellykseen ja rinnan hamuamiseen noin klo 7:30. Mieskin oli mennyt jo suihkuun, mutta sitä en ollut huomannut. Olin vähän väsynyt vielä, mutta sitten vauvani hymyili niin ihanasti mulle, niin ei haitannut vaikka unet jäi vähän kesken.

Vierailija
52/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6:15 heräsin herätyskellon pirinään. Onneksi enää kaksi aamua ja sitten on viikonloppu. Saa nukkua niin pitkään kuin huvittaa!

Vierailija
53/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin naapurin pariskunnan riitelyyn klo 5 jälkeen. Eikä ole eka kerta kun huutomatsi alkaa tohon aikaan :/ tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
54/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aamuyöllä heräsin kun yöpaita oli läpimärkä selästä, luulin nähneeni painajaista ja hikoilleeni mutta se olikin yöllä viereeni tulleen taaperon pissa, mikä oli vaipasta falskannut. Sitten heräsin kahdeksalta vienoon kakan hajuun, taapero seisoi sängyn vieressä naamani edessä ja hoki kakka kakka.

Vierailija
55/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 4.30 puhelimen pirinään. Sieltä soitti pomo pirteänä kuin peipponen kysyen, että voisinko ratsata työmatkalla jonkun lehtiroskiksen ja tuoda sieltä sanomalehtiä. Ja tästä kun on ennenkin keskusteltu, että jos mun pitää olla työmaalla 5.30, niin mä kyllä nukun viellä 4.30 ja herään vasta 5.05! Huoh, väsyttää...

Vierailija
56/57 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen herätyskelloon(05.30), nyt odottelen että vauvakin alkaisi herätä niin päästäisiin aamupalalle

Kauhee nälkä jo!

Mikä estää sinua syömästä?

Syön aina vauvan kanssa samaan aikaan :) muutenki vauva niin herkkä uninen että olisi turhaan herännyt ennen aikojaan minun kolisteluuni

Vierailija
57/57 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yllätys yllätys virpojien ovikellon soittoon. Jatkossa ovikello irti. Ugh. En ymmärrä, miten sunnuntaiaamuna vanhemmat päästävät lapsensa soittelemaan tuntemattomien ovikelloja. Kiva herätä, kun 5.30 vasta päässyt nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän