Vuosia "nuoremmaksi" taas
Ihan hirveä tukka!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Eiks noi osaa hiustenpidennyksiä?
Nyrhitty miestukka EI pue ketään naista.
Keski-ikä tiputtaa hiuksia myös naisilta. Näyttää inhottavalta, kun ohueen tukkaan kiinnitetään paksu lisäkereuhka. Ei se päälaelta paksune, pelkästään latvoista. Pidennysten paino aiheuttaa myös hiustenlähtöä, joten kaljuuntuminen vain voimistuu.
Ne lisäkarvat eivät muuten tule Hadidin siskosten parturikampaajalta vaan kehitysmaiden köyhiltä ihmisiltä, jotka myyvät hiuksensa saadakseen ruokaa. Osa varastetaan ruumiilta ja osa kerätään roskien seasta.
Mun mielestä noi on usein ikäisensä näköisiä sekä ennen että jälkeen. Hoitamattomia vaan ennen ja huoliteltuja jälkeen mutta ei se ole sama kuin nuoremman näköinen. Ei siis aina näin mutta usein.
Kai ne nyt jotain muitakin vaatteita saa kuin tuon lopussa esiteltävän asun? Ehkä niitä mitä haetaan kaupasta ja kokeillaan siinä Annen ja Terin edessä? Se Terihän heittää niiden rakkaita rytkyjä roskiinkin! (Vai kaivaako osallistujat ne sieltä takaisin kun kamera siirtyy muualle? ) 😀
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä noi on usein ikäisensä näköisiä sekä ennen että jälkeen. Hoitamattomia vaan ennen ja huoliteltuja jälkeen mutta ei se ole sama kuin nuoremman näköinen. Ei siis aina näin mutta usein.
Samaa mieltä. Olen ennen stailausta veikannut iän monesti ihan nappiin, korkeintaan parilla vuodella on heittänyt. En ymmärrä, mitä ihmiset oikein katsovat ikää arvioidessaan. Eihän se tyyli yksin ratkaise. Itse ainakin katson iän kasvoista ja kaulasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Olen ennen stailausta veikannut iän monesti ihan nappiin, korkeintaan parilla vuodella on heittänyt. En ymmärrä, mitä ihmiset oikein katsovat ikää arvioidessaan. Eihän se tyyli yksin ratkaise. Itse ainakin katson iän kasvoista ja kaulasta.
Samoin olen osunut kaikissa jaksoissa parin vuoden päähän. Arviointia helpottaa, että olen saman ikäinen, eli 40 v. Muutoksen jälkeen tietyt iän merkit jäävät näkyviin edelleen.
Puhutaan sadasta satunnaisesta vastaantulijasta, mutta ainakin näytetyissä arvioissa ensin arvioivat vanhat ihmiset ja sitten nuoret. 70-vuotiaan arvio siitä, että joku näyttää 50-vuotiaalta, ei ehkä olekaan yhtä paha kuin 20-vuotiaan arvaus, että toinen on 40-vuotiaan näköinen. Ja usein ne nuorten miesten arvaukset ovat aivan päättömiä. Joko heidän mielestään 35 v. on hirvittävän vanha ja kaulaheltat, uurteet ja roikkuposket kuuluvat asiaan tai sitten he katsovat vain vartaloa, vaatteita ja hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä tukka!
Vuosia "suomalaisemman näköiseksi"?
Muutos on ihan kiva joo. En vain ymmärrä tuota suomalaisten kampaajien ja stylistien tarvetta kyniä hiuksia pois. Kyllähän pitkäkin hiusmalli voi olla nuorekas.
Siis toi muutos oli tosi hyvä! Tollaset kasvot on harvassa ja kun sivuprofiili on noin kaunis, niin toi leikkaus on paras mahdollinen.
Aha, mun mielestä tosi kiva tukka. Tuolla naisella näyttää olevan aika ohuet mutta kiharat hiukset. Polkkamittaiset hiukset eivät pysy oikein muodossa, ja hartioille ulottuvat hiukset näyttävät helposti latteilta ja rasvaisilta. Mielestäni lyhyet, siististi muotoon leikatut hiukset olivat todella hyvä ratkaisu. Muutenkin upea muodonmuutos!
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää teitä joitakin ihmisiä, jotka mollaatte ettei naisille sovi lyhyet hiukset. Miksi ihmeessä ei sopisi? Helvetti että oon täynnä tätä, miltä naisen kuuluisi näyttää ja käyttytyä.
Pitää olla tietynlaiset hiukset, tissit, perse, kroppa, pitää meikata, käyttää koruja, kävellä koroilla jne jne.. Lukuisia vaatimuksia ja jos et ole sellainen, et voi olla naisellinen etkä naisen näköinen.
Oon pistäny merkille, että monikin lyhythiuksinen nainen näyttää todella kauniilta niissä hiuksissa. Sitten taasen joillakin pitkät hiukset voi olla ihan hirveät ja rumentaa koko ulkonäön. Pitkä, ohut, päätä myötäilevä tukka ei ole kenelläkään kaunis. Mielestäni sellainen tukka vaatii laittamista, mikäli mielii näyttää se päässä hyvältä. Sellaiselle ihmiselle lyhyempi hiusmalli voi olla paljon parempi vaihtoehto, joka raikastaa samalla koko ulkonäön muutenkin!
Eikä paksut pitkät hiuksetkaan ole välttämättä kauniit, jos niitä ei hoida tai jos ne ei muuten vain sovi.
Ei täällä mun mielestä ole lyhythiuksisuutta itsessään mollattu vaan sitä mitä se tarkoittaa aloituksen naisen tilanteessa. Jos on pitkähköt hyväkuntoiset hiukset niin ne on oikeasti helpot ja armahtavat. Tarvitsee vain pitää puhtaina ja ne armahtavat myös ajoittain harmaita ja väsyneitä kasvoja, joita ei ehdi /jaksa meikata. Hyvin lyhyt, värjätty geometrisesti leikattu malli ei anna mitään anteeksi. Lisäksi sen kanssa pitäisi koko ajan juosta kampaajalla. Kyllähän lyhyt voi näyttää tosi kivalta, siitä ei ole kyse. Vaan siitä mikä on sopivin sellaiseen elämäntilanteeseen jossa on väsynyt, kiireinen eikä todellakaan meikkaa päivittäin jne. Silloinkin voi nimittäin näyttää ihan fiksulta, mutta vähän eri valintojen kautta.
En ymmärrä tätä haukkumisen ja arvostelun tarvetta etenkin kun nainen itse selvästi rakasti muodonmuutosta.
Mitä tulee tukkaan, en usko että siihen olisi kauniisti pidennyksiä saanut. Pidennykset ne vasta ovatkin kalliit ja hankalat hoitaa ja rasittavat myös hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää teitä joitakin ihmisiä, jotka mollaatte ettei naisille sovi lyhyet hiukset. Miksi ihmeessä ei sopisi? Helvetti että oon täynnä tätä, miltä naisen kuuluisi näyttää ja käyttytyä.
Pitää olla tietynlaiset hiukset, tissit, perse, kroppa, pitää meikata, käyttää koruja, kävellä koroilla jne jne.. Lukuisia vaatimuksia ja jos et ole sellainen, et voi olla naisellinen etkä naisen näköinen.
Oon pistäny merkille, että monikin lyhythiuksinen nainen näyttää todella kauniilta niissä hiuksissa. Sitten taasen joillakin pitkät hiukset voi olla ihan hirveät ja rumentaa koko ulkonäön. Pitkä, ohut, päätä myötäilevä tukka ei ole kenelläkään kaunis. Mielestäni sellainen tukka vaatii laittamista, mikäli mielii näyttää se päässä hyvältä. Sellaiselle ihmiselle lyhyempi hiusmalli voi olla paljon parempi vaihtoehto, joka raikastaa samalla koko ulkonäön muutenkin!
Eikä paksut pitkät hiuksetkaan ole välttämättä kauniit, jos niitä ei hoida tai jos ne ei muuten vain sovi.
Ei täällä mun mielestä ole lyhythiuksisuutta itsessään mollattu vaan sitä mitä se tarkoittaa aloituksen naisen tilanteessa. Jos on pitkähköt hyväkuntoiset hiukset niin ne on oikeasti helpot ja armahtavat. Tarvitsee vain pitää puhtaina ja ne armahtavat myös ajoittain harmaita ja väsyneitä kasvoja, joita ei ehdi /jaksa meikata. Hyvin lyhyt, värjätty geometrisesti leikattu malli ei anna mitään anteeksi. Lisäksi sen kanssa pitäisi koko ajan juosta kampaajalla. Kyllähän lyhyt voi näyttää tosi kivalta, siitä ei ole kyse. Vaan siitä mikä on sopivin sellaiseen elämäntilanteeseen jossa on väsynyt, kiireinen eikä todellakaan meikkaa päivittäin jne. Silloinkin voi nimittäin näyttää ihan fiksulta, mutta vähän eri valintojen kautta.
Armahtiko nämä kyseisen naise aiemmat hiukset sitten? Ei. Luonnonkiharat hiukset ovat aika vaikeat, varsinkin jos hiukset ovat aika ohuet. Kyllä niitä pitkänäkin pitäisi hoitaa, jotta ne näyttäisivät hyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä noita "ennen"-kuvan housuja saa? :D
Sairaalasta? Siellä on myös mätsääviä putkisukkia.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Karseat mieshiukset. En ymmärrä NAISIA ketkä haluavat mieshiukset.
Eihän kyseinen nainen niitä halunnutkaan, vaan ne tehtiin hänelle. Toisekseen, onko se sinun elämästäsi pois vaikka joku olisi jopa kalju? En ymmärrä sinunlaisia ihmisiä jotka jaksavat nähdä vaivaa asioista jotka eivät kuulu ja vaikuta heidän elämään millään tapaa....
Onks se muuttuja aina sama nainen? Aina, kun mä oon kattonu sitä (ei siis uusintaa), ni ihan saman näköisiä tätejä aina yritetään muuttaa.