Aiotko lähteä AV:lta lopullisesti?
???
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät luuserit kehtaa valehdella anonyymilla palstalla muille. Ootte samaa tasoa ku pirihu*rat. Ei kukaan teistä lähde.
Ai ei vai? Juuri sinunlaistesi huorien takia lähden täältä palstalta.
Ala painua sitten! Sitä tässä on odotettu KOKO VITUN PÄIVÄ!
Peukkuautisti, mikä mättää? Mikset tajua, etteivät samat ihmiset laita miljoonaa kertaa "mä lähden, moi"-viestejä. Ne jotka ovat uhanneet lähteä, ovat jo tod.näk lähteneet.
Kyllä ne on samat vinkuiitat, jotka tulee joka ketjuun parkumaan et nyt läks! Itse asiassa se on säälittävämpää ilmottaa asiasta ANONYYMILLA palstalla ku jossain facebookryhmässä. Ja facessakin itlupotkuragepäivitys ryhmästä poistumisen takia on myötähäpeää herättävää noloa läppää.
Onko sinulla aina noin huono päivä. Goosh, tuollanen lässytys vaan motivoi kaikkia lähtemään täältä. Ja mitä se sinua liikuttaa, jos suurin osa lähtee täältä? Miten se sinun elämäsi pilaa?
No ala painua sitten, ei tartte kuunnella mun lässytystä 😂 kun nimenomaan se ei pilaa mun elämää, että porukka lähtis, vaan rassaa tää et samasta asiasta tehdään 15 miljoonaa alotusta ja parutaan tyhjää.
Enkä edes ole, mikä, peukkuautisti. asiasta saa keskustella, mutta ei muiden asia-alotusten kustannuksella. Kenen pitää olla niin uniikki lumihiutale, että pitää tehdä oma aloitus aiheesta, josta on jo hyviä aloituksia täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Olen tänään kirjoittanut ainakin parisataa kertaa "samaa mieltä" ja alkaa jo puuduttaa.
Miksi helvetissä? Etkö ns. pelaa täydellä pakalla?
Tietenkin pelaan. Aiemmin oli vaan paljon helpompaa ilmaista tuo "samaa mieltä" yläpeukuttamalla, mutta nyt ei ole enää sitä mahdollisuutta vaan pitää kirjoittaa "samaa mieltä" :)
Lähden niinkuin peukut AV:ltä. Yllättäen, nopeasti ja ehkä pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät luuserit kehtaa valehdella anonyymilla palstalla muille. Ootte samaa tasoa ku pirihu*rat. Ei kukaan teistä lähde.
Peukkuautisti, mikä mättää? Mikset tajua, etteivät samat ihmiset laita miljoonaa kertaa "mä lähden, moi"-viestejä. Ne jotka ovat uhanneet lähteä, ovat jo tod.näk lähteneet.
Kyllä ne on samat vinkuiitat, jotka tulee joka ketjuun parkumaan et nyt läks! Itse asiassa se on säälittävämpää ilmottaa asiasta ANONYYMILLA palstalla ku jossain facebookryhmässä. Ja facessakin itlupotkuragepäivitys ryhmästä poistumisen takia on myötähäpeää herättävää noloa läppää.
Onko sinulla aina noin huono päivä. Goosh, tuollanen lässytys vaan motivoi kaikkia lähtemään täältä. Ja mitä se sinua liikuttaa, jos suurin osa lähtee täältä? Miten se sinun elämäsi pilaa?
No ala painua sitten, ei tartte kuunnella mun lässytystä 😂 kun nimenomaan se ei pilaa mun elämää, että porukka lähtis, vaan rassaa tää et samasta asiasta tehdään 15 miljoonaa alotusta ja parutaan tyhjää.
Enkä edes ole, mikä, peukkuautisti. asiasta saa keskustella, mutta ei muiden asia-alotusten kustannuksella. Kenen pitää olla niin uniikki lumihiutale, että pitää tehdä oma aloitus aiheesta, josta on jo hyviä aloituksia täällä?
Minä teen mitä haluan, en mitä sinä haluat 🖕🏼😂👍🏼
En ole tehnyt yhtään turhaa aloitusta, toisin kuin sinä, peukkuautisti. Oli ihan kiva keksiä sinulle oma lempinimi 😏 (Kyllä, sen keksin minä, ja peukkuautisti olet juuri sinä)
Jos sinulla olisi edes yksi aivosolu, tajuaisit, että sanoin lähteväni VASTA sulkemisajan koittaessa. Huomenna en tänne tule, koska tällä palstalla ei ole enää mitään annettavaa.
Jes! Nyt seuraavaksi vartiksi koko seinä täyttyy siitä ku peukut palasi! Woohoo!
Ja jokainen, joka on ilmoittanut poistuvansa, jää. Lol!
Minä ainakin lähden, vaikka peukut ovatkin palanneet. Sama se, minä lähden huonontuneen sisällön takia. Tyhmä peukkuautisti saa jäädä itkemään, kun peukkuja ei poistettukaan, vaan kuten jo sanoin sata kertaa, kyseessä oli bugi.
Olen jo pitkään yrittänyt pysyä pois täältä. Satunnainen moderointi ja jatkuva ketjujen spämmäys tekee palstan lukemisesta mahdotonta. Nytkin "uusimmat" kohdassa on 4 ketjua spämmiä "OLEN RAKASTUNUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Ja välillä ketjut täyttyvät jonkun yhden tyypin spämmistä. Ja ihan asiallisia ketjuja moderoidaan pois
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt yhtään turhaa aloitusta, toisin kuin sinä, peukkuautisti. Oli ihan kiva keksiä sinulle oma lempinimi 😏 (Kyllä, sen keksin minä, ja peukkuautisti olet juuri sinä)
Jos sinulla olisi edes yksi aivosolu, tajuaisit, että sanoin lähteväni VASTA sulkemisajan koittaessa. Huomenna en tänne tule, koska tällä palstalla ei ole enää mitään annettavaa.Sä olet nolo, säälittävä, valehteleva narkki. Av-narkki. Etkä edes kehtaa myöntää asiaa.
En muuten ole tehnyt aiheesta yhtään aloitusta. Niinkuin olen todennut, täällä kaikki muut parkuu samaa asiaa omien aloitustensa alla, niin mun ei todella tartte ämpätä seinää enempää täyteen jostain pirun peukuttamisesta.
Minä en ole av-mikään.
Hahahahaa! Vaikka peukut ovat palanneet (itke peukkuautisti) minä aion lähteä. Sinä olet saatanan kusipää peukkuhuora, valehtelija ja av-narkkari. Peukkuautisti, turha valehdella kun ole jo jäänyt kiinni.Hmm... Mistäköhän mä olen "jäänyt kiinni"? Tai aikaa on enää näin vähän, jatketaan keskustelua huomenna.
Ja mulle on yks lysti peukkujen kanssa. Mutta vihaan saman paskan toistelua yhä uudelleen ja uudelleen. Ihan niinkuin etusivulta ei muutenkaan karkaa mielenkiintoset alotukset bittiavaruuteen ilman pepouita, muhamedejä, rautatien telttoja ja ikiksen roskaa.
Av-narkkari avautuu. Jatka sinä huomenna yksinpuhumistasi. Jos tajuasit jotakin, tajuaisit, etten palaa enää tänne. Saatpahan nähdä huomenna tappiosi, minua et sulkemisajan jälkeen enää näe. Toivottavasti peukkuautisti tajuat olla keskustelematta yksinäsi! Tuskin et, eli mukavaa yksinpuhelua huomiselle! Minua ette enää näe, ja turha luulla, että rikkoisin lupaukseni! TERVEMENOA peukkuautisti!
Ja kelaas sitä, mistä jäit kiinni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla olisi edes yksi aivosolu, tajuaisit, että sanoin lähteväni VASTA sulkemisajan koittaessa. Huomenna en tänne tule, koska tällä palstalla ei ole enää mitään annettavaa.Sä olet nolo, säälittävä, valehteleva narkki. Av-narkki. Etkä edes kehtaa myöntää asiaa.
En muuten ole tehnyt aiheesta yhtään aloitusta. Niinkuin olen todennut, täällä kaikki muut parkuu samaa asiaa omien aloitustensa alla, niin mun ei todella tartte ämpätä seinää enempää täyteen jostain pirun peukuttamisesta.
Minä en ole av-mikään.
Hahahahaa! Vaikka peukut ovat palanneet (itke peukkuautisti) minä aion lähteä. Sinä olet saatanan kusipää peukkuhuora, valehtelija ja av-narkkari. Peukkuautisti, turha valehdella kun ole jo jäänyt kiinni.Hmm... Mistäköhän mä olen "jäänyt kiinni"? Tai aikaa on enää näin vähän, jatketaan keskustelua huomenna.
Ja mulle on yks lysti peukkujen kanssa. Mutta vihaan saman paskan toistelua yhä uudelleen ja uudelleen. Ihan niinkuin etusivulta ei muutenkaan karkaa mielenkiintoset alotukset bittiavaruuteen ilman pepouita, muhamedejä, rautatien telttoja ja ikiksen roskaa.
Av-narkkari avautuu. Jatka sinä huomenna yksinpuhumistasi. Jos tajuasit jotakin, tajuaisit, etten palaa enää tänne. Saatpahan nähdä huomenna tappiosi, minua et sulkemisajan jälkeen enää näe. Toivottavasti peukkuautisti tajuat olla keskustelematta yksinäsi! Tuskin et, eli mukavaa yksinpuhelua huomiselle! Minua ette enää näe, ja turha luulla, että rikkoisin lupaukseni! TERVEMENOA peukkuautisti!
Ja kelaas sitä, mistä jäit kiinni...
En ole nytkään keskustellut yksinäni. Se asia ei tule muuttumaan. Mutta menes nyt nukkumaan, jaksat huomenna sitten esittää, ettet tule tänne 😘
Av-narkkari luulee että palaan takaisin. Tonni vetoa etten tee niin 😘😘 ja sen vedon minä voitan
Ehkä. Parasta lopettaa keskustelupalstoilla pyöriminen. Tämä ei tee hyvää minulle.