Eksä maksattaisi lapsen synttärit lapsella itsellään
Pitää purkautua, kun taas menee hermo tuohon hulluun naiseen... Eksä on tuomittu korvauksiin lapsen pahoinpitelystä. Hän on nyt saanut tietoonsa, että asianajotoimisto on maksanut lapsen tilille häneltä ulosotettuja korvauksia muutaman satasen. Eksä ei ole tietenkään koskaan hyväksynyt tuomiota, ja on raivonnut minulle tilanteesta.
Tämä ei kuitenkaan riitä, vaan nyt eksä on keksinyt, että ei osallistu lapsen synttärien kustannuksiin, jos lapsi ei maksa ensin synttärikuluja korvaussummaan asti omasta pussistaan. Kyseessä olisi siis tapahtumasynttärit, joiden järjestämiseen menee ehkä kolmisen sataa. Miten inhottava, itsekäs ja häiriintynyt joku ihminen voi ollakaan... Soittelee 10-vuotiaalle lapselle ja yrittää kiristää uhkaamalla, että synttärit eivät toteudu! Eksä on varmaankin laskenut, että jos lapsi ei maksa ja hän ei osallistu, minä maksan sitten synttärit kokonaan. Näin kostaa minun ja lapsen kautta ulosotolle... Ihana ihminen :P
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Yhteys lastenvalvojaan ja kysy sieltä neuvoja. Oikeusaputoimisto auttaa myös.
Kuulostaa ihan kamalalta tilanteesta, en tajua miten edes pyydät rahaa tai keskustelet synttäreistä tuollaisen ukon kanssa. Sehän on selvää, että se provosoi hullua.
AP kyllä taitaa olla se fiksu ukko ja tuo hullu osapuoli lapsen äiti 😒
Tuollaisia naiset valitettavasti ovat. :( Olen pahoillani puolestasi, mutta en osaa auttaa.
Tsemppiä! Toivon vilpittömästi että äitinsä rauhoittuu ja ymmärtää että lapsi on täysin oikeutettu saamaan hänelle kuuluvat rahat, tuskin riittää edes.. Ja jättäisi hänet rauhaan, ellei tee parannusta luonteessa, mikä valitettavasti harvinaista..
Kun itse olin pieni, äitini ja isäni kuritti minua voimakkaastikin, ja henkinen väkivalta oli jotain ihan järkyttävää.. 😔
Voimia teidän elämään, toivottavasti se sujuu hyvin ❤️
Missä/miten tilanne huomattiin ja siihen puututtiin? Dokumentoi nyt hyvä ihminen kaikki uhkailu/kiristys hänen puoleltaan ja toimita lastensuojeluun, jollei se yksi pahoinpitelytuomio ollut tarpeeksi huoltajuustilanteen muutokselle.