Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä olette laittaneet lapsen hoitoon?

Vierailija
22.03.2006 |

Mulla on 8kk ikäinen ja olen menossa heti töihin kun äitiysloma loppuu. Hiukan huonoa omatuntoa tässä poden, vaikka asiassa on reilusti enemmän hyviä kuin huonoja puolia. Mites muilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puolivuotias ja tekisi mieli laittaa hoitoon, en viihdy kotona ja kaipa tästä kärsii jo lapsikin!

Vierailija
2/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-vuotiaamme ei ole ollut vielä eläessään koskaan hoidossa hetkeäkään edes isovanhemmilla. Eikä ole menossakaan, koska jään uudestaan äitiyslomalle. Mun mielestä 1,5v alkaa olla sopivassa iässä päivähoitoon, koska silloin lapsi alkaa itse kiinnostua kavereista eikä ole enää niin kiinni vanhemmissaan.

Mieti voisitko jäädä kuitenkin vielä kotiin, ettei tarvi potea huonoa omaatuntoa myöhemmin. Toisaalta 30-40v sitten lapset meni hoitoon ihan vauvoina ja hyviä meistäkin on tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen vaan, että kerran se kirpasee. Mua ahdistaa olla päivät pitkät kotona ja kun on asunto- ja autolainat, niin siinä ei kotihoidon tuki paljoa lämmitä.

Asutaan maalla ja ollaan muksun kanssa paljon kotona (tietty käyn hänen kanssa muskarissa ja kerhossa ja kavereilla kylässa) ja pelkään, että hän alkaa " pelätä" ihmisiä.

Olen menossa ainakin aluksi osa-aikatyöhön, jotta jää aikaa olla hänenkin kanssa ja hoitaa kotia ja parisuhdettakin. Tää on kompromissiratkaisu ja kaikin puolin hyvä juttu meidän koko perheelle, mutta silti mietityttää, kun lapsi on vasta niin pieni...

Vierailija
4/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ikä oli molemmilla. Olin kotona 3,5 vuotta lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme