Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin läpi terapian ja kuntoutuksen ja pääsin kouluunkin,mutta olen silti sairas mieleltä.

Vierailija
18.05.2022 |

niin

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutnäillä terapioilla ja lääkkeillä mitään paranneta. Mene ulos meditoi ja pistä ite se oma pääs kuntoon sitä ei kukaan muu voi parantaa kun sinä itse.

Vierailija
2/10 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä, että pärjäät riittävän hyvin. Ei kukaan ole 100% terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä pikkuhiljaa etenee ja mieli paranee. Aika on kaikista paras parantaja kaikista.

Vierailija
4/10 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on krooninen sairaus.

5/10 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveytesi voi alkaa itsestään ajan mittaan parantua. Se on hyvin yleistä. Ehkä jonain päivänä tulevaisuudessa tajuat alkaneesi voida paremmin etkä edes muista koska käänne tapahtui.

Oletko pyytänyt apua Jumalalta? Jos et vielä ole niin rukoile Jeesuksen nimessä.

Vierailija
6/10 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut muuttaa suolistosi bakteerikantaa? Olen tosissani, sekin voi aiheuttaa masennusta, vetämättömyyttä ja masennusta. Elämänlaadun heikkenemistä. Jos et, niin suosittelen ottamaan selvää. 

Ensin sokerit ja nopeat hiilihydraatit (valkoiset jauhot) pois. Sitten voit lisätä ruokavalioosi hapatettuja tuotteita, jotka ovat prebiootteja probiooteille, eli ravintoa hyville bakteereille. Hapatettuja tuotteita ovat esim. Smetana, suolakurkut, hapankaali. Sitten syöt erilaisia kasviksia runsaasti, hyviä rasvoja (voi, kookosöljy, ihra, oliiviöljy) sekä proteiinia. Bakteerikanta menee uusiksi ja yleensä moni kokee itsensä hyvinvoivaksi. Tämä voi näkyä jo muutaman viikon jälkeen. 

Jos olet kokeillut, niin ikävää, ettei ole ollut näistä kaikesta apua, eli terapiasta, lääkkeistä ja ruokavalion muutoksesta. Yleensä ruokavalio sekä liikunta ovat parhaimpia keinoja masennukseen. 

Näin olen siis itse kokenut. 

Vierailija
7/10 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut muuttaa suolistosi bakteerikantaa? Olen tosissani, sekin voi aiheuttaa masennusta, vetämättömyyttä ja masennusta. Elämänlaadun heikkenemistä. Jos et, niin suosittelen ottamaan selvää. 

Ensin sokerit ja nopeat hiilihydraatit (valkoiset jauhot) pois. Sitten voit lisätä ruokavalioosi hapatettuja tuotteita, jotka ovat prebiootteja probiooteille, eli ravintoa hyville bakteereille. Hapatettuja tuotteita ovat esim. Smetana, suolakurkut, hapankaali. Sitten syöt erilaisia kasviksia runsaasti, hyviä rasvoja (voi, kookosöljy, ihra, oliiviöljy) sekä proteiinia. Bakteerikanta menee uusiksi ja yleensä moni kokee itsensä hyvinvoivaksi. Tämä voi näkyä jo muutaman viikon jälkeen. 

Jos olet kokeillut, niin ikävää, ettei ole ollut näistä kaikesta apua, eli terapiasta, lääkkeistä ja ruokavalion muutoksesta. Yleensä ruokavalio sekä liikunta ovat parhaimpia keinoja masennukseen. 

Yksi kunnon suolipuhdistus ja ruokavalio heti kuntoon sen jälkeen, myös probiootit kuvioihin ainakin alkuun suolihuuhtelun jälkeen. Mahan bakteerikannan parantaminen usein parantaisi monen ihmisen masentuneisuudet, ahdistukset ja mielenhäiriöt kyllä.

Vierailija
8/10 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei parane itsestään . On haluttava itse muutosta parempaan ja haettava ammattiapua jos ei oma apu riitä.

Vierailija
9/10 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kunnon suolipuhdistus ja ruokavalio heti kuntoon sen jälkeen, myös probiootit kuvioihin ainakin alkuun suolihuuhtelun jälkeen. Mahan bakteerikannan parantaminen usein parantaisi monen ihmisen masentuneisuudet, ahdistukset ja mielenhäiriöt kyllä.

Suoliston bakteerikantaa ei noin helpolla "resetoida." Stressi yksi tekijä joka sitä bakteerikantaa vinouttaa. Että aika mutkat suoriksi (heh) vedit nyt kyllä.

Vierailija
10/10 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa nuoren innokkaan psykiatrin puolesta kun en parantunutkaan hänen koulussa pänttäämillään metodeilla.

Ikävä tuottaa pettymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan