ELISA! Lopeta! Älä soita minulle enää!
Puhelinyhtiö Elisa painostaa ja rankaisee asiakastaan. Heillä on nyt taas kerran joku uusi ja elämää suurempi nettiliittymätyyppi tarjolla ja sitä pakkosyötetään asiakkaille kuin ajettaisiin käärmettä pyssyyn.
Siirryin kolmisen vuotta sitten Elisan asiakkaaksi, ja otin läppäriini mokkulaliittymän. Se on toiminut ihan hyvin, ei ole takkuillut eikä hidastellut - kunnes vasta viime aikoina.
Noin kuukausi sitten minulle soitti Elisan puhelinmyyjäpoika ja kertoi uudesta liittymästä, johon minun kannattaisi vaihtaa. En suostunut, koska tietenkin tajusin, että se on vain uusi keino saada asiakas maksamaan entistä enemmän (halvan aloitusjakson jälkeen).
Kuinka ollakaan, heti puhelun jälkeen nettiliittymäni alkoi hidastella ja sitä kesti pari päivää. Seuraavalla viikolla soitti samasta firmasta puhelinmyyjätyttö ja painosti vaihtamaan liittymää. Sanoin, etten edelleenkään vaihda. Taas alkoi liittymä takkuilla parin päivän ajaksi.
Seuraavalla viikolla soitti taas joku tyttö eikä antanut suunvuoroa, puhua pulputti lauseensa yhteen pötköön ja painosti. Löin luurin korvaan. Sen takia netti seisahteli taas pari päivää.
Tänään soitti puolestaan myyjäpoika. Sanoin, että tämä on jo neljäs painostusyritys ja että en vaihda. Sanoin myös, että soittakaapa perkeleet vielä kerran, niin vaihdan Telialle (entinen Sonera). Nyt takkuilee netti. Ensi viikolla soittanevat uudestaan. Sen kun tekevät, vaihdan Telialle.
Elisa toimii kuin mikäkin mafia; painostusta, hiostamista, ympäripuhumista ja jos et suostu, niin rankaistaan hidastamalla tahallaan nykyisen liittymän toimintaa. Että siinäpä näet, mitä seuraa, jos et hyväksy pakkosyöttämäämme fantastista "tarjousta".
Kova on kiima saada asiakas vaihtamaan vanha, toimiva, kohtuuhintainen sopimuksensa uuteen ja kalliimpaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo on aivan täyttä paranoiaa, että sun netti hidastelee, koska et oo vaihtanu liittymää. Se on mahdotonta toteuttaa. T: Edelleen se Soneran ja Elisan entinen asiakaspalvelija.
Just te mulkut asiakaspalvelijat ootte niitä joiden takia minä pidän vain lankapuhelinta.
Vähän samoja ongelmia elisan kanssa, eli asiakas yli 10v, silti noita v... n tarjouspuheluja tulee kuukauden tai parin välein ja aina tarjotaan jotain lisää, koitan siinä sitten heti alkuun kertoa etten tarvitse mitään lisää mutta eihän nuo kuuntele. Viimeisillä parilla kerralla on ollut semmoinen ärsyttävän agressiivinen myyjä joka rupeaa tivaamaan selitystä että miksei heidän loistotarjouksensa nyt muka kelpaa (viittää siis siihen että olen tyhmä jos en osta heiltä). Jos en jo olisi heidän asiakkaansa niin en taatusti ostaisi uutta liittymää ainakaan tuollaisen tivaamisen jälkeen.
MITÄ VITTUA SAATAN?????????????????????? en oo mikää bitch paitsi välillä vittu saatanannnnnnaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Edelleen haistakaa tunkkinne!