haluatko yöllisen rekisteröintipakon pois?
Kommentit (17)
Minä en oikein tiedä, jos täällä alkaa sitten etusivu olla täynnä kaikkea "sairasta", niin en tahdo.
Olettaisin, että juuri siitä syystä tuo päätös on aikanaan tehty.
Vierailija kirjoitti:
Se on toissijainen asia nytten. Tärkeintä saada peukut takas!
Mulla toimii peukut täs keskustelussa
Välillä se ketuttaa, jos ois just hyvät keskustelut menossa, mutta toisaalta eipä tarvi lykätä ainakaan nukuumaanmenoa palstan takia, kun tietää ettei täällä tapahu käytännössä mitään 23:n jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä selität? Sinuakin peukutettu jo 3 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä selität? Sinuakin peukutettu jo 3 kertaa.
Kyselyissä saa peukuttaa, muissa keskusteluissa ei😩
Haluaisin rekisteröintipakon myös näihin kyselyihin. Saattaisi meinaan tulos olla aika eri, kun trollit ei pääse vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein tiedä, jos täällä alkaa sitten etusivu olla täynnä kaikkea "sairasta", niin en tahdo.
Olettaisin, että juuri siitä syystä tuo päätös on aikanaan tehty.
Jotkut ovat järkyttyneet tyhmyydestään, siksi rekisteröintipakko tuli. Minä olin ennen täällä yökaudet, eikä mitään ihmeellistä tullut vastaan, jos ei avannut ilmiselviä törkyotsikoita. Ei ollut sen pahempaa kuin nykyäänkään. Eli rekisteröintipakko on paljon melua tyhjästä.
Peukut pois kokonaan ja rekkauspakko päiväksikin niin palstasta tulee sivistynyt.
En ole täällä yöaikaan kuin poikkeuksellisesti, eikä minulle tuota silloin minkäänlaista ongelmaa kirjoittaa rekisteröityneenä. Toivoisinkin pakollista rekisteröitymistä kaiken kaikkiaan palstalle ja herkempää bannia provoajille.
Kyllä öisin täällä pedarit riehui. Yksi jäi kiinnikin. Itse toivon että tänne tulisi rekisteröitymispakko myös päivällä. Osa ihmisistä on vaan niin sairaita että kaikki kärsii yhden tai muutaman päävioista. Esimerkkinä peukkujen kohtalo.
Miksi et rekisteröityisi, jos sinulla ei ole mitään salattavaa?
On niin tyhjä olo ilman peukkuja. 👎
Mun mielestä riittäisi yökirjautuminen klo 00-06. Sikäli idea on hyvä, mutta se nykyinen aika on liian iso.
En, roskaa palstalla on muutenkin liikaa.