Missä peukut
Kommentit (33)
Mietin ihan samaa. Minä olen pöytäkoneella, selain Crome.
Peukuttaisin aloitusta, mutten pysty.
Mietin samaa. Chrome selain kännykällä.
Vauvapalstan läpipaskan cachepalvelimen syövereissä. Suomen mediassa ei todellakaan olla IT-alan kärkeä tai edes keskiluokkaa.
Tuo "kirjoita seuraavat numerot" -juttukin on ihan vitsi eikä estäisi mitään jos tänne haluaisi spämmiä. Itse tein parin rivin plugarin selaimeen joka täyttää sen automaattisesti ettei tarvitse itse joka kerta näpyttää.
Ne oli just hyvät! Ei tarvinnut aina kommentoida, riitti, että peukutti, että onko samaa vai eri mieltä.
Perkele, tämän olisi parasta olla joku bugi eikä tarkoituksellista ja pysyvää.
Taitaa taas vähentyä tämän palstan lukeminen minulla :(
Ai mut sehän onkin oikeastaan hyvä asia :) :)
Mikä jekkupeukku? Sano suoraan vaan että olit just niin paska että väärinkäytit elämän puutteessa peukutusta jollain kikkakolmosella. Aina se yksi mätä lapsi pilaa kaikkien leikit.
Vierailija kirjoitti:
Ne oli just hyvät! Ei tarvinnut aina kommentoida, riitti, että peukutti, että onko samaa vai eri mieltä.
Joo. Joskus toki perusteltu vastaus olisi parempi, mutta alanuolet/-peukut myös vähentävät kiusausta vastailla trolleille tai alkaa vängätä ketjun varsinaiseen aiheeseen liittymättömistä jutuista.
Liian moni heittelee niitä peukkuja miten vaan, osa kiusaa tehdäkseen, osa taas ei ymmärrä peukun merkitystä. 😉
Kyllä se sieltä taas takaisin tulee. On ollut ennenkin kotvan poissa.
Palstan modet ovat rasisteja, joten he eivät voi suvaita peukkuja. Esim jekkupeukku