Loukkaantuisitko tällaisesta?
Mieheni veli on menossa naimisiin. En juurikaan pidä tästä naikkosesta jonka kanssa hän on menossa naimisiin, olemme eri ikäluokkaa emmekä ole tavanneetkaan edes useasti.
Nyt tämä naikkonen sitten tietysti pitää polttarit - ja minut on kutsuttu. En tunne polttariseurueesta ketään muuta kuin tämän naikkosen, enkä muutenkaan tykkää käydä ulkona (baarissa).
Meillä on 1- ja 2- vuotiaat lapset, voisinko luikerrella tästä velvollisuudesta sanomalla etten raaski jättää lapsiani?
Suuttuukohan se naikkonen? Haluaisin kuitenkin säilyttää hyvät välit, ei hän täysin kauhea ihminen ole, en vaan halua mennä....
Ei tosiaan kiinnosta katsoa juopunutta kanalaumaa? Ja vielä varmaan maksaa tästä lystistä...
Kommentit (30)
Pitäisikö olla rohkea ja kuitenkin kokeilla?
Jos tuntuu että myrkytän ilmapiirin niin sitten vaan lähden kotiin, saan vaikka päänsäryn :)
Koska eihän sitä voi tietää, hehän voivat olla onnellisia elämänsä loppuun asti?
ap
jos onnistuu helposti, niin mene vaikka käymään alkuillasta ja palaa sitten kotiin lasten luo.
Mä ajattelin aivan samaa, että käy tsekkaamassa! Tosiaan voit joutua pitkäksi aikaa " jumiin" ihmisen kanssa jonka kans et tule toimeen.
Itsellä käly, jonka kanssa vähän etäiset välit, lähenivät huomattavasti kun kutsuin omiin polttareihini, joten oli hyvä tikki.
Mikset pidä hänestä? Jos veljesi hänen kanssaan menee naimisiin niin luulisi ettei nyt ihan mahdoton tyyppi voi olla!?
Jos veljesi morsian ton tuollainen kun kuvailit en ihmettelekään mikset pidä hänestä. Nyt ihmettelenkin miksi veljesi pitää hänestä..
t.28
En ole sanonut ettenkö hänestä pidä: enhän tunne koko ihmistä!
Mieheni ja veljensä ovat kuin yö ja päivä ja tämä veli on 20 vuotta vanhempi, ovat keski-ikäisiä ja me enemmän " nuorisoa" .
No okei, kokeilen ja jos siellä on tylsää niin voin ainakin sanoa yrittäneeni!
Sitten se on rouvasta itsestään kiinni eikä minusta ;)
ap
4-vuotias, jospa ei ihan vielä :)
ap
Osaan kyllä suositella lastenvaunuja mutta jos puhutaan jostain muusta niin olen kyllä ihan out!
Eikä minua kiinnostakaan mikä nyt on muotia?
Ne muut on olleet työelämässä ja koulutustakin taitaa olla enemmän kuin minulla, no avoin mieli vaan....
ap
Se vain tuntuu niin turhalle kun jotenkin tuntuu että kohta he eroavat ja sitten kaikki menee hukkaan.
Pidin kovastikin tästä edellisestä naikkosesta, hän oli enemmän ikäiseni ja poikkeukselliseti älykäs nainen.
22, no naikkosen kuvailen näin:
kyseinen nainen on siis n. 40-vuotias, lapseton (kun lapset pilaa kropan, elämän jne)
hän pukeutuu napapaitoihin ja mataliin tiukkoihin farkkuihin
syö salaattia naama nyrpeänä, ettei pääse lihomaan.
tärkeimmät puheenaiheet on madonnan uusi levy.
Sillä lailla, tuntuu ettei kauheasti ole yhteistä. Ei hän täysin kamala ole, erilainen vain.
ap