Mikä on syrjäisin Perähikiä, missä olette koskaan olleet?
Kommentit (1343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa korpien kuiskintaa ja jylhien järvien loiskintaa........ Peräkylän ruisleipä hyvvää, oliko Nurmeksesta
Kyllä Nurmeskin on näköjään kuihtunut vuosien saatossa. Sivummalla asuu pirut ja paokäret.
Nurmekseen liitetty Valtimo ja sen sivukylät... Huoooohhh.
Kaaresuvanto - Kilpisjärvi - väli on melkoisen vähäväkistä seutua
Kävin kerran Rekolassa. Oli aika hirveää. Yhdellä pellolla käveli muutama iso eläin, jotka huusivat, että: "Ammmuuuu". Lähdin kauhuissani takaisin sivistyksen pariin.
Syrjäsin perähikiä on maa nimeltään Suomi
Jossain Lapin skutsis oltiin, lähdelammella, huitsin nevadassa.
Tämä, missä minä nyt asun. Aikamoinen perähikiä keskellä korpea Jumalan selän takana. Mutta minä olenkin sellainen maakki!
Enontekiö, sieltä löytyy parin talon kyliä, ehkä niitä voi perähikiöiksi kutsua. Kilpisjärvi on syrjässä, mutta melkoinen metropoli Enontekiön mittakaavassa. Elokuussa jälleen sinne.
Helsinki. Hyvin p-reikäistä ja vailla käytöstapoja olevaa porukkaa. Epäystävällisyys siellä on trendikästä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Turku-Helsinki -linjan pohjoispuolella on ihan perähikiää. En ymmärrä kuka siellä haluaa asua. Ilmeisesti eivät paremmasta tiedä.
Hei me tullaan kaikki sinne etelään. Oletko valmis vastaanottamaan? :) Ehkä tulisi hieman tungos paikallisliikenteessä...
Sirkkakoski, siellä oli 1 kauppa ja muutaman vuoden päästä ei sitäkään ja yksi suora tie, jonka varrella muutama talo. Minun silmissäni siis tosi pieni ja hiljainen paikka. Mutta kaunista siellä oli, en tosin voisi kuvitellakaan, että asuisin siellä pysyvästi.
Varmaan jossain tuolla Rovajärven ampuma-alueen metsissä. Ravajärveltä on Kemijärvelle joku 30 ja sekin on jo melkoinen peräkylä, mutta kun Rovalta ajaa 20-30 km metsään niin on siinä sitten matkaa sivistyksen pariin.
Suomussalmi. Ei yhtään mitään keskellä ei mitään. Nähtävyys sinänsä.