Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syrjäisin Perähikiä, missä olette koskaan olleet?

Vierailija
27.03.2017 |

?

Kommentit (1343)

Vierailija
321/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkaharju. Joskus olin lapsiperheiden tuetulla lomalla tuolla ja ihan kiva paikka.

Vierailija
322/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timbuktu

50 000 asukkaan kaupunki, jolla on loistava historia. Mutta ehkä et sitten eläissäsi oikeilla syrjäkylillä ole asustellutkaan. Kokeile vaikka Tuupovaaraa nyt ensi alkuun.

Timbuktussa on jopa kansainvälinen lentokenttä. Sitä ei ole edes Espoon kaltaisessa peräkylässä. Seinäjoesta tai Iisalmesta puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Kangasalalla vai kirjoitetaanko tämä Kangasalassa? Joka tapauksessa aika korvessa asun, lähin kauppa on 8 kilometrin päässä ja kirjastoauto käy 2 viikon välein. Samat noin 20-30 ihmistä näen päivittäin tai lähes päivittäin. Monelle muulle tällainen elämä korvessa olisi varmasti melko vaikeaa tai jopa mahdotonta, mutta ei minulle. Minä olen luultavasti autistinen ja melko epäsosiaalinen. Eli minua ei haittaa vaikka täältä ei ihan helposti pääse "ihmisten ilmoille" ja ei tapaa juurikaan muita ihmisiä. Itse asiassa minua ei ehkä haittasi vaikka eläisin täysin yksin ilman juuri minkäänlaista kosketusta muihin ihmisiin, kunhan ruokaa, tarvittavat lääkkeet, vaatteita, juomavettä, sänky ja muut välttämättömyydet on saatavilla.

Se on Kangasalla. Ei siitä ole pitkä matka Tampereelle. Jos sulla ois auto...

Vierailija
324/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ähtäri oli kyllä paha. Sieltä kuuluisasta Peräseinäjoesta on matkaa ihmisten ilmoille noin 30 km. Ähtäristä 80.

Pudasjärvellä joku suo, sieltä on siihen kaupungin keskustaan 80 kilometriä.

Vierailija
325/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääpä automatka Australiassa niin siellä noita perähikiöitä löytyy. Bensis, baari, jonkinasteinen kauppa ja muutama talo. Sivistys on vielä matkalla tai totaalisesti unohtanut paikan olemassaolon. Mutta ystävällisiä ihmisiä suurimmaksi osaksi.

Vierailija
326/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainuun korvessa tuttavien mökillä. Eipä silti, kyllä siellä luonto oli ihana. 

Vierailija
327/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Turku-Helsinki -linjan pohjoispuolella on ihan perähikiää. En ymmärrä kuka siellä haluaa asua. Ilmeisesti eivät paremmasta tiedä.

Täältä Oulusta katsottuna Turku ja Helsinki ovat todella syrjässä..🙂

Vierailija
328/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Taka-Hikiällä, mutta Rautjärveen verrattuna sehän oli melkein city.

Vierailija
329/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Kangasalalla vai kirjoitetaanko tämä Kangasalassa? Joka tapauksessa aika korvessa asun, lähin kauppa on 8 kilometrin päässä ja kirjastoauto käy 2 viikon välein. Samat noin 20-30 ihmistä näen päivittäin tai lähes päivittäin. Monelle muulle tällainen elämä korvessa olisi varmasti melko vaikeaa tai jopa mahdotonta, mutta ei minulle. Minä olen luultavasti autistinen ja melko epäsosiaalinen. Eli minua ei haittaa vaikka täältä ei ihan helposti pääse "ihmisten ilmoille" ja ei tapaa juurikaan muita ihmisiä. Itse asiassa minua ei ehkä haittasi vaikka eläisin täysin yksin ilman juuri minkäänlaista kosketusta muihin ihmisiin, kunhan ruokaa, tarvittavat lääkkeet, vaatteita, juomavettä, sänky ja muut välttämättömyydet on saatavilla.

Se on Kangasalla. Ei siitä ole pitkä matka Tampereelle. Jos sulla ois auto...

Kangasalallahan on loistava paikka, ei lainkaan takahikeä.

Vierailija
330/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villähde. Sehän on nykyisin Lahtea, mutta jouduin siellä hikiällä valitettavasti asumaan kuusi vuotta. Vaikkei siitä ole Lahteen kuin se 10 km matkaa, niin väki kyseisessä kylässä oli niin junttia, että se kylä olisi yhtä hyvin voinut sijaita jossain keskellä ei mitään, parin sadan kilsan päästä toisesta pikkukylästä. Hirveä paikka kasvaa teininä.

Vierailija
331/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapa-jotain. Kyyditsin sinne kerran yhden likkakaverin tutun johonkin hevosenkusetusopistoon opiskelemaan.

Haapavesi rules!

Vierailija
332/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Turku-Helsinki -linjan pohjoispuolella on ihan perähikiää. En ymmärrä kuka siellä haluaa asua. Ilmeisesti eivät paremmasta tiedä.

Kertoo tarpeeksi Oulusta, että pitää vanhoja euroopalaisia satama/yliopistokaupunkeja syrjäisinä.

Vierailija
333/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku

Vierailija
334/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Vainikkala, kivenheiton päässä Venäjä. 

Ulkomailla Tiraspoli. Ruplat kelpas vain taksiin.1

Vierailija
335/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki, tuo Suomi-neidon ruskea peräreikä, jonne kaikki mitätön ja turha keskittyy.

Vierailija
336/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun suljetulla alueella, kaikki tuntee kaikki.

Muuttaisin jonnekki metsän keskelle, jossa ei olisi mitään, olen introverttien mestari.

Mieluummin olisin kaiket päivät viltin alla, lukien.

Vierailija
337/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tarpeeksi Oulusta, että pitää vanhoja euroopalaisia satama/yliopistokaupunkeja syrjäisinä.

Noh, vaikken ole mistään noista, niin lienee Oulukin aika merkittävä satama olleen ennenvanhaan. Ja Turusta voi sanoa, että se on vanha kaupunki, Helsingistä ei niinkään. Siis jos historiaa oikeasti ajatellaan. Nykyinen Helsinkihän on vasta Venäjän vallan alla rakennettu, eli aika nuori.

Vierailija
338/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australian keskipisteessä olen käynyt. Järkyttävän kuuma paikka.

Vierailija
339/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitee, ja ihan mukava paikka. 

Vierailija
340/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Patagoniaan: https://www.google.com/maps/@-50.3915083,-70.8069601,3a,75y,168.11h,84…

Mitään ei ole missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan