Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi blogi Lilyssä

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin White Trash Desease bloggarin pikkusisko, katopa mallia häneltä :)

Kiitos! Tsekkasin ja olenkin joskus ko. blogia vilkuillut. (Sarkasmitutkani saattaa olla ruosteessa, jos kommentissa siitä oli kyse.)

Ei ollut sarkasmia! Tykkäsin blogistasi :)

No sitten ihan sydämen pohjasta kiitoksia! :) Hassua ajatella, että joku löytää musta jotain samaa kuin noin hyvästä bloggaajasta.

Vierailija
22/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla jotain harrastusta tms jonka pohjalta voisit alkaa luomaan sisältöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sulla jotain harrastusta tms jonka pohjalta voisit alkaa luomaan sisältöä

Hevoset joo ja juokseminen. Rintamamiestalon täysremppaakin olen ajatellut avata joissain tulevissa jutuissa. Sitä ehkä enemmänkin, kunhan aletaan saada valmista aikaan ja tulee ennen-jälkeen -kamaa ja remonttivinkkejä. Tasa-arvojutuistakin varmaan tulen höpöttämään, kun ne on niin sydämen asia mulle. Mutta kiitos kommentista, antoi ajateltavaa näkökulmiin!

Vierailija
24/36 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on niitä (huonolaatuisia) kuvia, ja valitettavasti vielä kiroiluakin, koska tämän tekstin olin ajastanut jo aiemmin tälle päivälle enkä viitsinyt lähteä korjaamaan. Jos seuraavan saisin maailmalle ilman yhden yhtä kirosanaa!

Vierailija
25/36 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat remontista tekeen juttuja niin musta saat lukijan. Meilläki on remontoitavaa vanhassa puutalossa ja siihen haluaa kyl vertaistukea. :D

Vierailija
26/36 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alat remontista tekeen juttuja niin musta saat lukijan. Meilläki on remontoitavaa vanhassa puutalossa ja siihen haluaa kyl vertaistukea. :D

Remppa varmasti näkyy blogissa, kunhan siihen vaiheeseen päästään, että on jotain esiteltävää. Vessasta ja kylppäriosastosta saisin kyllä jo jutun aikaiseksi eli ehkä koitan siihen paneutua seuraavaksi.

Vierailija
27/36 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/36 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään eniten just tällaisista päiväkirjamaisista blogeista,  ei haittaa, että aiheet vaihtuu.

Vierailija
29/36 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan vihjeenä ettei kannata avautua kaikista yksityisasioistaan. Aika vapautuneesti kirjoittelet asioistasi.

Vierailija
30/36 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään eniten just tällaisista päiväkirjamaisista blogeista,  ei haittaa, että aiheet vaihtuu.

Kiva kuulla! :) vaikka aiheiden rajausta olen miettinyt, niin ainakin toistaiseksi tuntuu helpommalta kirjoittaa fiiliksen mukaan.

Vierailija
31/36 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan vihjeenä ettei kannata avautua kaikista yksityisasioistaan. Aika vapautuneesti kirjoittelet asioistasi.

Kirjoitan avoimesti, koska elän ja ilmaisen itseäni muussakin elämässä avoimesti. En kirjoita blogiin mitään, minkä takana en seisoisi muullakaan julkisella paikalla.

Vierailija
32/36 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan avoimesti, koska elän ja ilmaisen itseäni muussakin elämässä avoimesti. En kirjoita blogiin mitään, minkä takana en seisoisi muullakaan julkisella paikalla.

Avautumiset ovat yleensä blogien kiinnostavinta antia. Ei ympäripyöreä liirum laarum kiinnosta yleensä ketään. Jatka samaan malliin, harjoitus tekee tässäkin mestarin, kuten sanonta kuuluu.

Vierailija
33/36 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avautumiset ovat yleensä blogien kiinnostavinta antia. Ei ympäripyöreä liirum laarum kiinnosta yleensä ketään. Jatka samaan malliin, harjoitus tekee tässäkin mestarin, kuten sanonta kuuluu.

Itsekin pidän rehellisen avoimista blogeista, joten tuntuu luontevalta omaakin blogia kirjoittaa samoin. Kiitos kannustuksesta!

Vierailija
34/36 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitoin vähä harrastusjuttua, jos se toisi persoonaa enemmän esiin :)

Vierailija
35/36 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskisti vielä nostan tätä ketjua, kun pohdin, onko tämä joka toinen päivä hyvä postaustahti. Onko se liikaa vai liian vähän? Itse luen mielellään tiheästi päivittyvää blogia, mutten halua tästä harrastuksesta ylimääräistä stressiä itselleni.

Vierailija
36/36 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nostan vanhaa ketjua! Olen yrittänyt nyt löytää sitä blogipersoonaani, voisitteko kertoa olenko onnistunut? :) Haluan kirjoittaa ajatuksiani ja mielipiteitäni esiin, ja jättää oman arkipäiväni vähemmälle.