Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi blogi Lilyssä

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin rakentavaa palautetta blogista, sillä se on minulla tosiaan vasta kuukauden verran ollut pystyssä. Aiheita on kyllä varastossa, mutta kaikenlaista muuta palautetta otetaan riemulla vastaan.

Vierailija
2/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin ja palautteen kerjäys täällä johtuu siitä, että uutuus aiheuttaa lukijoiden vähyyttä, jolloin keskustelua itse blogiin on vielä vaikea saada :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti olen hukassa blogin suunnan takia, koska en ole mitenkään sitä osannut määritellä. Haluan ainakin toistaiseksi vain kirjoittaa ajatuksiani yleiseen tietoisuuteen, mutta mietin, onko blogi liian sekavan lavea lukijoiden kannalta?

Vierailija
4/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sen verran kommentoin, että jos teillä on heittää hyviä blogeja oppia saadakseni, niin kertokaa ihmeessä! Nämä perus mutsisonit, kolmestaanit, saraparikat yms. tunnetut toki tiedän.

Vierailija
5/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut olivat hyviä ja mielenkiintoisia. Kirjoitat myös hauskasti, taidan jäädä lukijaksi. :D Ehdotuksena että kuvia saisi olla enemmän.

Vierailija
6/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiroile. Siinä vinkkini.

Vierailija
7/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutut olivat hyviä ja mielenkiintoisia. Kirjoitat myös hauskasti, taidan jäädä lukijaksi. :D Ehdotuksena että kuvia saisi olla enemmän.

Oi ihanaa, kiitos kannustavasta palautteesta! Kuvat on mun heikkous, koska olen huono niitä ottamaan... No, mies on innostunut kuvaamisesta ja suunnittelee kunnon kameran ostoa, niin jos sitten häntä käyttäisin tähän kuvapuoleen apuna :)

Vierailija
8/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat blogin mutta et tiedä mistä kirjoitat?  

Vierailija
9/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kiroile. Siinä vinkkini.

Okei, kiitos! Se on paha tapani puheessanikin, mutta koitan karsia ainakin teksteistä pois.

Vierailija
10/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluat blogin mutta et tiedä mistä kirjoitat?  

Tiedän toki mistä kirjoitan, mutta en ole osannut lähteä hommaa rajaamaan tyyliin "muoti", " fitness", "perhe" tai " sinkkuelämä". Tätä siis mietin, että pitäiskö löytää joku selkeä raami hommalle vai kirjoitanko vain mieleentulevia asioita.

Vierailija
11/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Lilystä blogialustana kuulisin mielelläni kokemuksia myös. Se vaikuttaa helpolta ja toimivalta yhteisöltä, ja varmaan aloittelevalle bloggaajalle se on yksi simppeleimmistä oppia käyttämään. Kuitenkin tuntuu, että tekstit vähän hukkuu suureen blogimassaan ja kävijöitä on vaikea löytää isompien blogien viedessä huomion.

Toisaalta olin ihan fiiliksissä, kun ihailemani Cougarwoman kävi kommentoimassa tekstiäni :D Lilyssä muutenkin bloggaa moni suosikkini.

Vierailija
12/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu on big no. Myöskään tuollainen ns päätön ja lähes pointiton kirjoittelu ei jaksa kiinnostaa. Etsi oma aiheesi

Vierailija
13/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi on hauskaa ja värikästä. Kuvien laatuun panostaisin. Tuo persoonaasi ja mielipiteitäsi enemmän esiin, luo itsellesi blogipersoona. Hyvä alku! :)

Vierailija
14/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö edellä. Perusta blogi vasta sitten, kun sinulla on persoonallisuus.

Vierailija
15/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroilu on big no. Myöskään tuollainen ns päätön ja lähes pointiton kirjoittelu ei jaksa kiinnostaa. Etsi oma aiheesi

Kiroiluun jo vastasinkin yllä. Päättömään pomppimiseen pitää puuttua pointtien puitteissa. Kiitos ajatuksistasi!

Vierailija
16/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstisi on hauskaa ja värikästä. Kuvien laatuun panostaisin. Tuo persoonaasi ja mielipiteitäsi enemmän esiin, luo itsellesi blogipersoona. Hyvä alku! :)

Kiitos! Persoonaa siis etsimään :)

Vierailija
17/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältö edellä. Perusta blogi vasta sitten, kun sinulla on persoonallisuus.

Olen sitä oikeaa hetkeä blogille odotellut enkä ole tullut hullua hurskaammaksi odotellessa. Päätin lähteä persoonaa etsimään kirjoittaen, vaikka se kovinkovin vaikeaa onkin. Siksi nämä palautteet on kullanarvoisia!

Vierailija
18/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin White Trash Desease bloggarin pikkusisko, katopa mallia häneltä :)

Vierailija
19/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Tsekkasin ja olenkin joskus ko. blogia vilkuillut. (Sarkasmitutkani saattaa olla ruosteessa, jos kommentissa siitä oli kyse.)

Vierailija
20/36 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Tsekkasin ja olenkin joskus ko. blogia vilkuillut. (Sarkasmitutkani saattaa olla ruosteessa, jos kommentissa siitä oli kyse.)

Ei ollut sarkasmia! Tykkäsin blogistasi :)