Sain tietää tänään, että tyttöystäväni on paksuna
Tää tuli ihan puskista. Oon 16v poika ja mun tyttis on 17v, ja se on paksuna! En tajua miten tässä kävi näin, voiko kondomit muka pettää?? Ei tässä oo muuta vaihtoehtoa kuin se, että kumi petti tai sitten mun tyttis kävi vieraissa. Voi vittu ja oon vasta 16v ja oon tulossa isäks, se tästä mun elämäntilanteesta vielä puuttuki!
Voi juma.. Mitä mä teen?! En mä oo valmis isäksi vielä mitä hemmettiä mä oon vasta mopoiässä!! Voikohan mun muitsu tehdä abortin tai jotai?? Viddu.. Oon ihan shokissa!
Kommentit (17)
Nuori olet kyllä! Mutta rauhoitu, iso uutinen! Keskustele tyttöystäväsi kanssa. Etteköhän pääse teille parhaaseen ratkaisuun.
Toivottavasti noin nuori tekee abortin
No sex- no kids
Yes sex- yes kids
Sun valinta
http://www.tohtori.fi/?page=8034650&id=6977438
Teoriassa kondomi on 98% varma, mutta virhekäytön vuoksi ehkäisyprosentti vain 15.
Amazonin viidakota sinua ei löydetä!
Munko vika se on et mun tyttis on paksuna???? Me harrastettii seksii ihan oikeaoppisesti ja käytettii ehkäsyä, ja mua pitäs sen takia rankaista että hän on paksuna??? Mitä ihmettä?? En oo tehny mitään väärää ja mua painostetaa ja syytetään syyttä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Munko vika se on et mun tyttis on paksuna???? Me harrastettii seksii ihan oikeaoppisesti ja käytettii ehkäsyä, ja mua pitäs sen takia rankaista että hän on paksuna??? Mitä ihmettä?? En oo tehny mitään väärää ja mua painostetaa ja syytetään syyttä!
ap
Seksiä harrastaessa on aina riski raskauteen. Niin se vain on. Mikään ehkäisykään ei ole 100% varma. Ei ees sterilisaatio.
17 on ihan normaali ikä tulla äidiksi. Jos tyttö haluaa lapsen pitää niin ei sinulla ole siihen mitään sanottavaa. Voit raukkamaisesti erota mutta elatusmaksuja et pääse pakoon.
Pakkaat laukun ja lähdet toisiin maisemiin. Eihän siinä nyt muutakaan voi.
Vierailija kirjoitti:
ap
No sinun sinun. Sinä olet seksiin suostunut, sinä kannat tytsysi kanssa vastuun
Aprillipäivä on vasta lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
ap
Normaalin oikeustajun mukaan nähtynä se ei ole missään nimessä sinun vikasi, vaan tyttöystäväsi joka ei ole huolehtinut vastuuntuntoisesti hänelle kuuluvasta ehkäisystä.
Vai oletko sinä se raskaana oleva ?
ap kirjoittaa samalla tavalla kuin aikuinen joka yrittää esittää olevansa 16v
Vierailija kirjoitti:
ap
No sinun sinun. Sinä olet seksiin suostunut, sinä kannat tytsysi kanssa vastuun
Näin täällä uskotaan tämä asia mutta kun tyttö ilmoitti isänsä hakkaavan häntä, ei kukaan uskonut vaan jopa pyydettiin poistamaan ko aloitus. Mitäpä jos se oli totta?
Pakene vielä kun voit.