Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa miestä kun "motkottaa" asioista kun minä teen niitä, mutta silloin se on ihan ok kun hän tekee

Vierailija
27.03.2017 |

Esim tupakan osto, hän halusi ostaa tupakka-askin ja ostimme (emme polta kuin todella harvoin) no ei siinä mitään, mutta annas olla kun tuli päivä, että minä halusin ostaa, niin silloin sain kuulla miten on ihan älytöntä laittaa rahaa tällaiseen.

Aina sanomassa minulle asioista joita tekee itsekkin, annas olla jos minä teen vähänkään enemmän niin silloin se on huono juttu kun ei hänkään NIIN paljon :O eli kaikki on ok mitä tehdään samoin kuin hän tekee.
Jos meillä on sitä tupakkaa ja hän polttaa 2h välein, niin hän saa polttaa 2h välein, mutta jos minä olenkin menossa jo tunnin päästä niin saan kuulla aina että TAASKO, ei hänkään polta tunnin välein.

Tämä nyt on puhdas keksitty esimerkki, mutta näin hän toimii kaikessa:
Jos vaikka syömme kakkua ja puhe ollut että syömme pienet palat ja mies ottaakin siitä kakusta 1/4 ja minä sitten perässä puolet kakusta niin hän toteaa, että en MINÄKÄÄN noin paljon ottanut, vaikka alunperin hän on jo ottanut enemmän mitä on sovittu, miten se minun määräni eroaa siitä, kun alunperin hänkin on ottanut enemmän mitä on sovittu. Taas se minun ottamani on väärin, kun ei ole yhtä paljon enemmän kuin mitä hän otti. No mitäs sitten, minä otankin nyt näin paljon. Jos minä olisin ottanut myös 1/4 niin ois ollut ok, miksi se hänen 1/4 olisi sitten ok, jos minäkään en saa ottaa enemmän. Tajusko kukaan pointtia? Ihan sama mikä asia on ja minä teen jotenkin vielä enemmän mitä hän teki, sama laulu EN MINÄKÄÄN NOIN PALJON

Mä en vaan voi käsittää tätä ajatusmaailmaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tehdä sinusta suuremman syypään johonkin, mitä itse tekee vaikka se ei hänen mielestään ole hyväksyttävää. Jolloin eihän hän nyt niin paha ollut vaan tuo toinen on vielä pahempi ja se pesee hänet puhtaaksi. 

Huono itsekontrolli ja korostunut "synnintunto", kuulostaa tekopyhältä ihmiseltä. 

Vierailija
2/5 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut miehesi kanssa asiasta? Siis etten pidä hänen tavastaan motkottaa sinulle. Jos olet, eikä hän ymmärrä, että siinä on ristiriita, etkä jaksa enää kuunnella samaa, niin anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Esim. Osta omat tupakat, niin problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis siinä ei ole ikinä mitään vikaa, että hän tekee jotain toisin kuin on sovittu, mutta jos minä teen vielä enemmän mitä hän, alkaa tuo motkotus, ettei hänkään NOIN paljon tehnyt.

Vaikka hän tekisi alkuun 2 enemmän (muka hyväksyttyä) ja minä sitten 4 enemmän (en nyt keksi noille mitään esimerkkiä) hän on tehnyt 2 kertaa enemmän mitä sovittu ja minä 2 kertaa enemmän mitä hän. Molemmat tehnyt "hyväksytystä" 2 kertaa enemmän, eli meidän pitäisi olla samalla viivalla, mutta ei...

Vierailija
4/5 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän vaikka tekstailisi jonkun toisen naisen kanssa rivoja ja minä sitten joskus myöhemmin videochattaisin jonkun toisen miehen kanssa niin sama juttu kävisi, ei hänkään sentään videochatannut, ihankuin se tekstailu olisi sitten sallittua. Videochattailu on siihen tekstailuun nähden yhtä paha kuin tekstailu siihen nähden ettei tee mitään tuollaista. Esimerkki tämäkin, mutta kerron nyt näitä jotta tajuatte pointin.

Mies on muutoin aivan ihana, eikä todellakaan mitään narsistisia piirteitä, vain tämä jos ei tehdä just niin miten hän niin on väärin, vaikka se hänenkin tekemisensä ois "väärin".

Eikä kyse mistään isoista jutuista, vaan tuollaisista ihan arkisista. Jos teen jotain juttua enemmän kuin hän, niin se on paljon ja siitä voi mainita, koska HÄN ei tee asiaa yhtä paljon.

Vierailija
5/5 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se enemmän tekeminen. Siitähän se motkottaa. Voit tehdä hyvin saman kuin hän.