Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etikkaa huuhteluaineena ?

Vierailija
27.03.2017 |

Törmäsimpäs tänään tällaiseen asiaan, aivan uutta siis minulle, että etikkaa voi käyttää huuhteluaineena. Tähän mennessä olen käyttänyt kaupan hajustettuja myrkkyjä, ja olen saanut hienovaraisesti kuulla "tuoksahtavani". Kaikki eivät siis lämpene näille hajusteille ja kieltämättä alkaa itseäkin toisinaan tympiä. Onhan niitä tietysti hajusteettomiakin... Nyt kysymys : onko se siis ihan tavallista etikkaa? Esim. Rajamäen väkiviinaetikkaa vai mitä käytätte? Nyt kun kevätsiivous alkamaisillaan, niin ajattelin uskaltaa kokeilla. Ja toinen juttu mikä selvisi tänään, että se siis ilmeisesti aika hyvin poistaa vaatteista hienhajua. Onko näin? Otan vastaan mielelläni kaikenmoisia uusia vinkkejä, jospa tässä olisi raikkaan pyykin salaisuus..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista etikkaa käytän.

Vierailija
2/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina laitan etikkaa huuhteluainelokeroon.

Kaikki vähän tunkkaisen oloisetkin vaatteet raikastuu ja pyyhkeet pysyy hyvinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jää pyykki haisemaan etikalle etikkahuuhtelun jälkeen.

Vierailija
4/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina kaytan myos tavallista etikkaa. Poistaa tunkkaisen hajun vaatteista. Mieheni iho ennen kutisi ja hilseili, huuhteluaineen vaihtaminen etikkaan auttoi.

Vierailija
5/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus etikkaa, tai sitä rajamäen väkiviinaetikkaa. Halvinta laatua. Ei missään tapauksessa mitään viinietikoita, niissä on aina jotain muutakin kuin etikkahappoa ja vettä.

Saattaa joskus olla aavistus etikan hajua, kun otat pyykit koneesta, mutta tosi nopeasti se siinä kuivumisen aikana haihtuu, eikä kuivissa pyykeissä enää ole mitään hajua.

Vierailija
6/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eli voin siis hyvillä mielin ostaa pullon tai pari ( ainakin kokeeksi ) sitä väkiviinaetikkaa. Innostuin jo ajatuksesta niin, että aloinkin ottamaan selvää...Sillähän voikin näköjään siivota melkein mitä vaan. Olen ihan hullu käyttämään kaikenlaisia siivoussuihkeita ja välillä mietinkin, mitäköhän niiden jatkuva hönkiminen tekeekään keuhkoille. Ei hyvä.

Ap

Vierailija
7/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii myös tiskikoneen huuhteluainelokerossa.

Vierailija
8/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina Lidlin etikkaa, taitaa maksaa 89 senttiä sellainen litran pullo. Laitan huuhteluainelokeroon lorauksen tai pari, en mittaa sen tarkemmin. Jos pestyihin tekstiileihin jää pieni haju, se hälvenee äkkiä kuivumisen yhteydessä.

Lisäksi etikka on hyvä hajunpoistossa: jos koko vaate haisee, liotan vesi-etikkaseoksessa vadissa ainakin puoli tuntia ja nakkaan pesukoneeseen. Hikikainaloille loiskautan etikkaa suoraan ja koneeseen myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän