Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisimman rotu-/kansallisuusyhdistelmän omaava tuntemanne ihminen?

Vierailija
27.03.2017 |

Itselläni varmaan puoliksi tamili ja puoliksi haitilainen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä on vain yhtä rotua.

Vierailija
2/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtänet varmaan silti, mitä ajan takaa.

(ja rasistiksi minua on turha syyttää kun olen puoliksi afrikkalainen, joka ei kylläkään nykypäivän Suomessa ole enää harvinainen juttu)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovinpa on erikoinen, kun kumpiakin on miljoonia, tamileja jopa kymmeniä miljoonia.

Vierailija
4/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on vasta vauva. Kummatkin vanhemmat ovat tavalla tai toisella keskiaasialaisia (toinen vanhempi kokonaan, tosin kasvanut Lähi-idässä), mutta täysin eri puolilta kyseistä aluetta. Toisella vanhemalla on lisäksi suomalaiset, venäläiset, kaakkoisaasialaiset ja intialaiset juuret.

Vierailija
5/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovinpa on erikoinen, kun kumpiakin on miljoonia, tamileja jopa kymmeniä miljoonia.

Ehkä ap ei tunne tuon erikoisempia sekoituksia?

Vierailija
6/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kauheasti ulkomaalaistaustaisia ihmisiä, joten pakko vastata että puoliksi venäläinen ja puoliksi saamelainen.

Vierailija
7/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikon intiaani ja japanilainen "rodultaan" ja Ruotsin kansalainen. 

Tyypissä on erikoista muutakin kuin tausta :) En ole hullumpaa ihmistä tavannut ja ihan positiivisessa mielessä. 

Vierailija
8/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

savolais-suomenruotsalainen

Vierailija
9/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ranskalainen, isä puoliksi japanilainen/brasilialainen. 2 lasta heillä ja lapsena puhuvat jo 4 kieltä. Vielä ns. "Isoja" kieliä.

Vierailija
10/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo sapiens ja homo neanderthalis! Minä!!! (Kaikissa ei-afrikkalaisissa populaatioissa on pisara toista ihmisrotua, neanderthalilaista. Nykyihmisissä ei ole biologisesti rotuja vaan etnisiä ryhmiä. Rotu on toki sosiaalisena konstruktiona totta. En muuten usko et ap on puoliksi afrikkalainen. Muuten ei käyttäksi fraasia "en ole rasisti koska...". Ei sillä että aloitus olisi rasistinen vaan enemmänkin kömpelösti muotoiltu. Kansallisuus ja rotu on erillisiä käsitteitä. Etninen ryhmä toimisi otsikossakin paremmin. :)

Vierailija
11/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen frigidin ja eunukin jälkeläinen.

Vierailija
12/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo sapiens ja homo neanderthalis! Minä!!! (Kaikissa ei-afrikkalaisissa populaatioissa on pisara toista ihmisrotua, neanderthalilaista. Nykyihmisissä ei ole biologisesti rotuja vaan etnisiä ryhmiä. Rotu on toki sosiaalisena konstruktiona totta. En muuten usko et ap on puoliksi afrikkalainen. Muuten ei käyttäksi fraasia "en ole rasisti koska...". Ei sillä että aloitus olisi rasistinen vaan enemmänkin kömpelösti muotoiltu. Kansallisuus ja rotu on erillisiä käsitteitä. Etninen ryhmä toimisi otsikossakin paremmin. :)

Sanoin vaan että turha väittää rasistiseksi :) Olen kyllä puoliksi afrikkalainen, kenialainen tarkemmin.

Ap

Vierailija
13/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Amerikan intiaani ja korealainen, joka puhuu Pohjois-Pohjanmaan murretta. Terkkuja tutuille!

Vierailija
14/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalilais-irlantilais-ja joku väliamerikka/usa. Sellainen latinolook, mutta punainen tukka luonnostaan. :)

Vierailija
15/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaisen vaimonikin mielestä me olemme eri rotua, vaikkakin tietysti samaa lajia. Nyt vasta katsoin kuukkelista, että määritelmä on kyseenalainen. Meistä se ei ainakaan ole mitenkään rasistinen.

Vierailija
16/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun äiti on portugalilais-kiinalainen ja isä on ruotsalais-srilankalainen. Älyttömän kaunis, mutta niin siinä monesti käy kun on mahdollisimman vähän sisäsiittoinen.

Vierailija
17/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(ja rasistiksi minua on turha syyttää kun olen puoliksi afrikkalainen, joka ei kylläkään nykypäivän Suomessa ole enää harvinainen juttu)

Ap

Mielestäsi siis puoliksi afrikkalainen ei voi olla rasisti? Miksi?

Vierailija
18/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on vasta vauva. Kummatkin vanhemmat ovat tavalla tai toisella keskiaasialaisia (toinen vanhempi kokonaan, tosin kasvanut Lähi-idässä), mutta täysin eri puolilta kyseistä aluetta. Toisella vanhemalla on lisäksi suomalaiset, venäläiset, kaakkoisaasialaiset ja intialaiset juuret.

Meillä taitaa olla yhteisiä tuttuja😂😂

Vierailija
19/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mielestäsi siis puoliksi afrikkalainen ei voi olla rasisti? Miksi?

Tarkoitan sitä, että itsekin pidän itseäni ns. sekarotuisena ja en ole koskaan ajatellut rotu-sanaa mitenkään rasistisella tavalla.

Ap

Vierailija
20/30 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kanadalainen  jonka vanhemmista toinen on intiaani ja toinen puoliksi musta ja puoliksi ranskalainen. Tutustuin ollessani vuoden Kandassa vaihdossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi