Jos saisit päättää kokouksen tarjoilut
Minkälaiset eväät olisi tarjolla? Ei saa olla liian kallista ja kyseessä on lyhyt viikkopalaveri, jonne osallistuu 10 henkilöä.
Kommentit (40)
Miksi aina pitää olla jotain ahmimassa suuhun. Jos kyseessä lyhyt viikkopalaveri, kuten ap sanoi niin juominen (jäävesi, kahvi, tee jne.) riittää. Ja ehkä jotain pähkinöitä.
Kai nyt ihmiset kykenee pari tuntia olemaan ilman jotain mässättävää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää olla jotain ahmimassa suuhun. Jos kyseessä lyhyt viikkopalaveri, kuten ap sanoi niin juominen (jäävesi, kahvi, tee jne.) riittää. Ja ehkä jotain pähkinöitä.
Olisikohan ihan kohteliasta tarjota huomionosoituksena jotain pientä?
Palaverihan saattaa olla työpäivän päätteksi, joilloin esim. lounaasta saattaa olla useita tunteja.
Proteiinipatukat ja smoothiet kaikille
Jotain makeaa. Voi olla pienikin, kunhan kaunis
Kaupan paistopisteestä croisantteja ja hedelmäkulho jossa omppuja banaania mandariineja. Kahvi, tee + vesi. Ei se sen kummempaa tarvii olla.
Syötäväksi jotain suolaista, toimii mihin kellonaikaan tahansa, ellei paltsu nyt ihan heti lounaan perään ole. Halvalla saa esim karjalanpiirakoita, vähän kalliimpia ovat sämpylät ja erilaiset quichet.
Kahvi, tee, vesi juotavaksi.
Ihan parasta on vaikka ruisleipää, voita ja erilaisia leivänpäällisiä kuten kurkku, paprika, tomaatti, salaatti, juusto, leikkele. Ei tule kalliiksi, kun kaikki kokoavat oman voikkarinsa, eikä ole pakko olla mitään graavilohia tms. Lisäksi jos olisi vielä hedelmiä, niin olisin tyytyväinen.
Kyllä minä munkistakin tykkään, mutta yleensä työpäivän aikana on nälkä eikä silloin tee makeaa mieli. Muutenkin tuollaiset makeat herkut ovat mielestäni vapaa-ajan jälkkäreitä; ei niiden avulla jaksa töitä tehdä.
Aina olen pettynyt, jos saavun kokoukseen ja näen vain makeaa!
Siis jos työpäivä on alkanut aamulla ja jatkuu noin myöhään, 19-20, niin on jo illallisen aika. Vai oletetaanko, että ihmiset käy jossain syömässä päivällisen ja tulee sitten palaveriin?
Vierailija kirjoitti:
Kaupan paistopisteestä croisantteja ja hedelmäkulho jossa omppuja banaania mandariineja. Kahvi, tee + vesi. Ei se sen kummempaa tarvii olla.
Kosteuspyyhkeitä käsipuhdistukseen olisi hyvä myös olla. esim. mandariinit jää usein syömättä kun ei ole mitään millä puhdistaa käsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta on vaikka ruisleipää, voita ja erilaisia leivänpäällisiä kuten kurkku, paprika, tomaatti, salaatti, juusto, leikkele. Ei tule kalliiksi, kun kaikki kokoavat oman voikkarinsa, eikä ole pakko olla mitään graavilohia tms. Lisäksi jos olisi vielä hedelmiä, niin olisin tyytyväinen.
Kyllä minä munkistakin tykkään, mutta yleensä työpäivän aikana on nälkä eikä silloin tee makeaa mieli. Muutenkin tuollaiset makeat herkut ovat mielestäni vapaa-ajan jälkkäreitä; ei niiden avulla jaksa töitä tehdä.
Mites tuo käsien pesu on järjestetty, kun leivät tehdään itse?
Riippuen hiukan palaverin ajankohdasta mutta kahvia ja esim. voileipiä (+hedelmiä) tai pelkästään kylmää vettä/vichyä tms.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos työpäivä on alkanut aamulla ja jatkuu noin myöhään, 19-20, niin on jo illallisen aika. Vai oletetaanko, että ihmiset käy jossain syömässä päivällisen ja tulee sitten palaveriin?
Kaikilla työpaivä ei ala klo 8 aamulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ihan kohteliasta tarjota huomionosoituksena jotain pientä?
Palaverihan saattaa olla työpäivän päätteksi, joilloin esim. lounaasta saattaa olla useita tunteja.
Töissähän ne siellä on eikä missään ristiäisissä.
Mahdollisimman lisäaineetonta. Ei siis mansikoita tai viinirypäleitä.
Jos kerta lyhyt kokous, laittaisin tarjolle vain jotain pientä. Pullat ja kahvit esim. Tosin voi häiritä kokousta jos mussutetaan pullaa... Mutta jos on tauko ni sitten (pari gluteenitonta sivummalle,jos erv jollain). Jos tarkoitus syödä/juoda kokouksen aikana, laittaisin tarjolle teetä, kahvia ja vishyä. Kulhoon voisin laittaa vaikka karkkia, niitä tuskin vain kukaan kehtaa syödä kesken kokouksen :D mutta halukkaat voivat napata niitä kokouksen jälkeen taskuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Pitäähän kädet pestä ennen sen keksin tai munkin syömistäkin. Käsillähän siihen kai tartutaan vai syötkö munkin haarukalla? Leivän päällisiin tulee toki ottimet ja useimmat leivät ovat nykyään valmiiksi siivutettuja. Olipa erikoinen kannanotto, kai sitä nyt kädet pestään joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole duunissa vessoja?
Kiinnostaa tietää😂😂 ihme negatiivista jengiä! Musta kaikki mainittu kuulostaa ihan kivalta ja varmasti olisin iloinen, jos ois mitään noista tarjolla meidän kokouksissa.