Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stondis nolossa paikassa

Vierailija
27.03.2017 |

Missä tilanteissa teillä on miehet iskenyt stondis ja joku on huomannut?

Kommentit (183)

Vierailija
161/183 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaita tanssiessa nuorena miehene seiso lujasti. Silloin se oli niin että heppi oli napaa vasten. Koin sen nolona...

Vierailija
162/183 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelin tyttöystävääni hänen luonaan ja tuöi jäätä stondis. Alkoi nolottamaan ja yritin peitellä sitä, mutta kiinni jäin. Tyttöystävä hymyili, varmaan sisäisesti pilkkasi minua. Jätin tyttöystäväni tämän vuoksi, ansaitsen parempaa kohtelua.

Tapani 20v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/183 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten sotkamolaisessa kylpylässä oli vielä miesten ja naisten yhteinen saunamaailma jossa sai olla nakuna. Niin siellä kerrankin oli teinipoika vaikean näköisenä poreammeessa ihmeen pitkään. Sit lopulta joutui lähtemään, poreista pois noustessaan oli kikkeli komeasti pystyssä ja terska paljaana. Luonnollinen juttuhan tuommoinen kova erektio tietysti on varsinkin siinä iässä ja ehkä muutenkin kun poreet kutittelee kiveksiä ja heiluttelee kikkeliä.

Vierailija
164/183 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa koulussa liikkatuntien yhteydessä suihkutilan pukuhuoneessa kun kaverit alkaa pudottelemaan boksereitaan. Helpottaa kun pääsee kylmään suihkuun. T lukiopoika-18

Vierailija
165/183 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa kyllä hävetti

Voi mahotonta, löytyi kohtalotoveri. Kaikkee sitä tapahtuu.

Minä heräsin aamulla tappi pystyssä ja vaimo makasi siinä vieressä. Piti antaa pari luunappia hepin päähän ja huutaa että alas siitä, perkele. Ja kaiken lisäksi vielä kusettikin heti herätessä, niinko yleensä.

Onneksi ei oo sen jälkeen enää seisonut.

Vierailija
166/183 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

märkänä kirjoitti:

Vuosia sitten sotkamolaisessa kylpylässä oli vielä miesten ja naisten yhteinen saunamaailma jossa sai olla nakuna. Niin siellä kerrankin oli teinipoika vaikean näköisenä poreammeessa ihmeen pitkään. Sit lopulta joutui lähtemään, poreista pois noustessaan oli kikkeli komeasti pystyssä ja terska paljaana. Luonnollinen juttuhan tuommoinen kova erektio tietysti on varsinkin siinä iässä ja ehkä muutenkin kun poreet kutittelee kiveksiä ja heiluttelee kikkeliä.

Porealtaassa nakuna on kyllä takuuvarma stondiksen virittäjä 😄

Vierailija
167/183 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä kerrottu monia tilanteita, joissa itelläkin tullut sopimattomassa tilanteessa seisokki. Bussi, henkilöauto ja juna pitää tuoda esiin. Esim se tärinä ja jostain syystä on seksuaalisesti virittyneessä tilassa. Kylpylässä ja uimarannalla kans on saattanut nousta pystyyn, kun paljon kiihottavaa nähtävää. Esim sieviä peppuja ja just kamelinvarpaita, läpikuultavia, nöpöttäviä nännejä, niin mielikuvitus lähtee liikkeelle. Yritän yleensä rauhottua vatsallaan maaten esim rannalla tai sitten kylpylässä istun paikallaan altaassa. Mutta lämpimässä kiusausten keskellä se kyllä tahtoo silti jonkin verran pullottaa. Yksittäisiä kertoja oon huomannu, kun joku nainen on vilkaissut. Se voi hieman nolottaa, mutta toisaalta se on tuntunut myös hyvältä, kun on saanut joltain naiselta huomiota. Se huomio saattaa myös lisätä ja pitkittää seisokkia. Joskus oon kylpylässä käyny äkkiä vessassa runkkaamassa, jotta tilanne helpottaa. Sitte suihkun kautta takaisin kylpeen.

Vierailija
168/183 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankalaa koulussa liikkatuntien yhteydessä suihkutilan pukuhuoneessa kun kaverit alkaa pudottelemaan boksereitaan. Helpottaa kun pääsee kylmään suihkuun. T lukiopoika-18

Kun itse olin nuori, niin en koskaan nähnyt yhtään stondista tai edes puolittaista missään pukkareissa. Nykykulttuuri on niin seksuaalisuuden kyllästämä, että kaikesta alastomuudesta tulee heti seksi mieleen. Uskon tuon vaikuttavan siihen, että puolistondiksia näkee nykyään usein. Alastomuus laittaa heti mielikuvituksen liikkelle.

Vierailija
169/183 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olin nuori, niin en koskaan nähnyt yhtään stondista tai edes puolittaista missään pukkareissa. Nykykulttuuri on niin seksuaalisuuden kyllästämä, että kaikesta alastomuudesta tulee heti seksi mieleen. Uskon tuon vaikuttavan siihen, että puolistondiksia näkee nykyään usein. Alastomuus laittaa heti mielikuvituksen liikkelle.

Tai sitten on ymmärretty, että niitä seisokkeja ei tarvitse hävetä. En usko, että Suomessa suhtautuminen alastomuuteen olisi näin nopeasti muuttunut.

Vierailija
170/183 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä oli kyllä kaikkien aikojen noloin tilanne. Menin uimarannalle. Aluksi ihan ok mutta vähitellen rannalle tuli enemmän ja enemmän porukkaa. Ja eiköhän juuri mun ympärille ihan 3-4m päähän tälläydy hyvännäköisiä eri ikäisiä naisia. Mihin vain päänsä käänsi, niin silmien edessä oli herkkuja kuin joulupöydässä. Ihania bikinipeppuja, tissejä, nännejä, sieviä kasvoja kuin enkeleillä ja vakoon uppoavia biksuja. En kerta kaikkiaan kestänyt näkyjä. Onhan tämäkin oikein tosi ok, mutta sillä on haittavaikutuksia. Tulin levottomaksi ja virityin seksuaalisesti. Aloin kiihottua ja se tietysti kasvoi ja paisui ja kasvoi housuissa. Mietin, että nyt on äkkiä tehtävä jotain. En ollu vielä sitonu uikkarin vyötärön nauhaa kiinni, kun menen yleensä vasta myöhemmin uimaan ja samalla vilvoittelemaan. Kalu sojotti innostuneenaa suoraan eteenpäin uikkareissa ja pingotti kankaan isoksi teltaksi kalun pään pullottaessa kohouman huipulla turpeana. Nokkelana nappasin kiinni nopealla liikkeellä uikkarin vyötäröstä, jotta vehje asettuisi alavatsan myötäisesti huomaamattomammin housuihin. Eipä mitään, idea hyvä mutta toteutus huono. Kalun pää ei mahtunukaan uikkarin vyötärön alle, vaan punaisena ja paisuneena helotti paljaana vyötärönauhan yläpuolella. Äkkiä pelastin tilannetta sillä, että sieppasin mukaani ottamani kirjan, heittäydyin selälleni ja laitoin kirjan avattuna seisokin kohdalle. Siitä se sitten meni vähitellen onneksi ohi taivasta tuijotellessa.

Vierailija
171/183 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa tai ei, mutta itselläni on ylensä todella vahva aaamustondis. Olimme ystäväpariskunnan vieraina heidän möksälään. Aamuhämärissä lähdin tarpeilleni veskiin ja luulin olevani ysin hereillä. Kaverin vaimo pelmahti vastaan samoissa aikeissa ja minulla oli aivan täysi seisokki boxereissani, asiaa ei helpottanut ne topin alla vapania olleet tissit ja hymy hänen kasvoillaan. Kommentti oli jotain että oletpa pirteänä heti aamusta, pikku hipaisu tuli myös. Pitemmälle emme menneet siinä, vaikka jälkikäteen jäi mietityttämään olisiko siinä ollut joku mahis

Vierailija
172/183 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tahaton ja jokseenkin omasta mielestäni noloin  täysi seisokki tuli päälle, kun hieroin anopin hartioita. Hän istui jalkojeni välissä johvan reunalla ja minä yritin olla herrasmiehenä ja vähän rentouttaa pihatöissä jumiutuneita lihaksia. Jotenkin vain se tunne, että hän oli siinä niin lähellä, takapuoli kiinni haaruksissani ja rintaliivien olkanauhat alhaalla. Itselläni college shortsit ja täysin mahdottomuus niihin mitään piilottaa. Myönnän kyllä että mielenkiinnosta vähän kurkin olan yli puolittain esillä olleita rintoja ja nöpöllään olleet nännitkin vähän näkyivät, saivat jonkun automaattisen reaktion käynnistymään. Mitä enemmän yritin hillitä ajatuksiani sitä kovemmaksi se stondis vain kehittyi. Yritin siinä jotain asentoa korjailla, ettei huomaisi alaselkäänsä vasten, mutta yritykseksi jäi etenkin kun hän siinä huokaili että tuntuupa hyvälle ja tässähän on hyvä olla näin. Tiedän että hän sen tunsi itseään vasten, palkkioksi sain lämpimän ja viipyilevän halauksen jossa viimeistään tilani tuli täysin selväksi hänellekin.

Vierailija
173/183 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tahaton ja jokseenkin omasta mielestäni noloin  täysi seisokki tuli päälle, kun hieroin anopin hartioita. Hän istui jalkojeni välissä johvan reunalla ja minä yritin olla herrasmiehenä ja vähän rentouttaa pihatöissä jumiutuneita lihaksia. Jotenkin vain se tunne, että hän oli siinä niin lähellä, takapuoli kiinni haaruksissani ja rintaliivien olkanauhat alhaalla. Itselläni college shortsit ja täysin mahdottomuus niihin mitään piilottaa. Myönnän kyllä että mielenkiinnosta vähän kurkin olan yli puolittain esillä olleita rintoja ja nöpöllään olleet nännitkin vähän näkyivät, saivat jonkun automaattisen reaktion käynnistymään. Mitä enemmän yritin hillitä ajatuksiani sitä kovemmaksi se stondis vain kehittyi. Yritin siinä jotain asentoa korjailla, ettei huomaisi alaselkäänsä vasten, mutta yritykseksi jäi etenkin kun hän siinä huokaili että tuntuupa hyvälle ja tässähän on hyvä olla näin. Tiedän että hän sen tunsi itseään vasten, palkkioksi sain lämpimän ja viipyilevän halauksen jossa viimeistään tilani tuli täysin selväksi hänellekin.

Vierailija
174/183 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vaimon kanssa hollantilaisessa kylpylässä, jossa kaikki olivat alasti, miehet ja naiset. Saunottiin ja sitten oltiin rentotumassa yrttialtaassa. Melkein nukahdin, ja yhtäkkiä oli hirveä seisokki. Altaassa ei ollut poreita joten kaikki näkyi ja vaimoani nauratti. Kumarruin eteenpäin peittääkseni,  mutta en uskaltanut nousta. Siinä sitten aiankin 15 min odottelin kun koko ajan altaseen tuli ja meni ihmisiä, monet niistä hyvännäköisiä naisia. Kun vihdoin nousin oli vielä 25% seisokki, ei näyttänyt seisovan mutta oli selvästi normaalia paksumpi ja pikkuisen eteenpäin nojaava. Huomasin että jotkut seurasivat katseellaan. 

Vierailija
175/183 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteen terveystarkastuksessa, kun tutkittiin onko kassit laskeutunut ja terveydenhoitajana oli juuri vastavalmistunut vaalea kaunotar.  Järjettömän kova stondis päällä nolona seisoa kun toinen tutkii onko kaikki ok. Hyvin hoiti kuitenkin tilanteen, mutta muistan sen hymyn mikä hänellä oli.

Eipä niitä kyllä yläasteella kivesten laskeutumista tutkittu.

Vierailija
176/183 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin suihkussa juuri katselin viereisen suihkun puolijöpöä, oli ihan näyttävä kalu.

Vierailija
177/183 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismöki, jota silloin tällöin voimme vaimon kanssa käyttää, sijaitsee rannassa, mutta aivan sen takaa kulkee yleinen hiekkatie. Puuhastelimme pihassa vaimon kanssa ilkosillaan, vaimo kasvimaan vaiheilla, minä sutimassa hieman maalia kuistin seinään, kun pihaan ilmestyi kaksi keski-ikäistä salkkumiestä. Kävi ilmi, että he olivat saarnamiehiä, ja kun olivat siihen kerran tulleet, eivät osanneet poiskaan lähteä, tilanteesta huolimatta, vaan alkoivat kertoa ilosanomaa.

Vuoron perään miehet osoittivat sanansa minulle, vuoron perään vaimolle, joka kohteliaasti oli tullut hieman lähemmäksi. Minäkin annoin pensselin levätä, tarkkailla tilannetta.

Vaimoa ei tilanne tuntunut liiemmin häiritsevän, miehet sen sijaan alkoivat kokea tilanteen kiusallisena, jatkoivat kuitenkin ohjelman mukaisesti, kaivoivat meille salkusta pari lehteä tutustuttavaksi.

Minä sen sijaan huomasin kohta olevani se heikko lenkki. Asetelma alkoi nimittäin kiihottaa, sekin että miehet eivät voineet olla vilkuilematta, vaikka yrittivät sen salata.

Ei minulle varsinaista stondista kehittynyt, kiusallisen selvä paisuminen kumminkin, joka samalla kertaa sekä nolotti että huvitti.

Kun saarnaveljet sitten yskähdellen ja kiitellen poistuivat, oli meidänkin vaimon kanssa mitä luonnollisinta käyttää tapahtuma hyväksi ja yksintein poistaa sen luomat paineet ja kihelmöinnit.

Vierailija
178/183 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu aikoina olin koulussa, jossa oli hyvässä kunnossa oleva naisopettaja. Minulla tuli yksi ajankohta koulussa, jossa oli mahdollisuus itsenäisesti käydä koulun kuntosalilla. Tämän kyseisen opettajan kanssa käytiin katsomassa minkälaista kuntosaliohjelmaa voisin toteuttaa käydessäni kerran viikossa kuntosalilla. Eräässä kohdassa, kun opettaja näytti miten yhdellä kuntosalilaitteella tehdään. Opettaja oli selkä minuun päin ja aloin vastustamattomasti katsomaan opettajan takamusta. Mulla alkoi pikku hiljaa stondaamaan ja yritin koko ajan saada ajatukset muualle. Opettajan nostaessa katsetta se näki peilin kautta housuissani jäykistyneen kohdan ja näin opettajan yllättyneen katseen. Opettaja ei reagoinut mitenkään sen kummemmin asiaan. 

Vierailija
179/183 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
180/183 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naisenikaa kylpylän höyrysaunassa jossa ei ollut muita. Siellä oli vain metalliputki joka erotti miesten ja naisten puolet toisistaan. Olimme kahden ja hoitelimme käsin toisiamme kunnes naiseni halusi otta minulta suihin. Nousin seisomaan täydessä erektiossa tietysti. Juuri kun naiseni oli päässyt vauhtiin niin naisten puolelta joku tuli höyrysaunaan ja oli pakko lopettaa. Lähdimme sitte kummatki omanpuolen suihkuihin. Minulla täys erektio päällä. Ajattelin sujahtaa nopeasti suihkuun mutta miesten puolella oli tungosta ja kaikki suihkut oli varattu. Seisoin aika nolona siinä kanki kovana odotellen suihkun vapautumista.