Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen niin surulliseksi kun näen lasten väsyneet naamat aamulla ja kun he kahnaa nousemisesta

Vierailija
27.03.2017 |

Sinkkuna ois paljon mukavampaa, kun kukaan ei ois naama myrtyneenä minulle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmasti antaa lapsesi pois?

Vierailija
2/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kolmasluokkalainen ei mene reippaasti kouluun.

Vierailija
4/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalaisen kanssa on helpompaa, toi kolmasluokkalainen on hirveä.

Vierailija
5/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapset aikonaan nukkumaan.

Ihan vaan sinusta kiinni tämäkin asia.

Vierailija
6/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että täällä on jonku empaattinen äiti, joka on surullinen kun lapsensa ovat väsyneitä, mutta näköjään olikin joku tunnekylmä kusipää tai vaihtoehtoisesti trolli.

Vierailija
7/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmasluokkalainen on oikeasti kaikessa huonompi kuin pikkusiskonsa, mutta silti ei saa haukkua häntä, vaan pitää kehua, vaikka se on oikeasti ihan surkee! On jollain lailla nepsy, tai sitä tutkitaan, mutta on sitäkin niin lievästi, että tuntuu, että kaikki tää vaikeus menee sen piikkiin, että on vain huono.

Lapsi itsekin jo kokee olevansa huonompi kuin siskonsa, mikä on kyllä tottakin. Enkä mä nyt muuten vertailis, mutta sellaisen toimivan lapsen kanssa on helvetin helppoa olla vanhempi.

Vierailija
8/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa lapset nukkumaan. Juuri tuon nepsyn kanssa on ihan ärsyttävää sekin, koska tietenkään unta ei saa ja sitä pitää meille vanhemmille sitten valittaa ja meitä siitä syyttää.

Vierailija
9/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nepsy?

Vierailija
10/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuropsykiatrinen(sesti poikkeava)

Vierailija
11/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän kyllä ettei lapsella itselläänkään helppoa oo, mutta ei ole sitä kyllä mullakaan.

Vierailija
12/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas lapsi on kuin vieteriukko,herää liian aikaisin ja on tosi pirteä heti kun saa silmät auki.

Vierailija
13/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmasluokkalainen on oikeasti kaikessa huonompi kuin pikkusiskonsa, mutta silti ei saa haukkua häntä, vaan pitää kehua, vaikka se on oikeasti ihan surkee! On jollain lailla nepsy, tai sitä tutkitaan, mutta on sitäkin niin lievästi, että tuntuu, että kaikki tää vaikeus menee sen piikkiin, että on vain huono.

Lapsi itsekin jo kokee olevansa huonompi kuin siskonsa, mikä on kyllä tottakin. Enkä mä nyt muuten vertailis, mutta sellaisen toimivan lapsen kanssa on helvetin helppoa olla vanhempi.

Sellaisen rakastavan vanhemman kanssa ois varmaan myös helppoa olla se lapsi.

Vierailija
14/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että vanhempia voidaan "siunata" vaikka miten uuvuttavilla lapsilla, mutta en ikinä ajatellut, että lapseensa voi oikeasti uupua, vaikkei ole mitään isoa ja vakavaa "vikaa". Olen kauhulla kuunnellut perheistä, joissa lapsi on superallerginen, tietäisin, että minusta ei ole tekemään mitään erikoisruokia, hyvä, että saan makkarat uuniin. Tai puhumattakaan, jos lapsi on oikeasti vammainen.

Mun suvussa kaikki on olleet terveitä ja suht toimivia, siksi en osannut ajatellakaan, että lapsi voisi olla jotenkin uuvuttava. Mutta meidän esikoinen kyllä on, kun vertaa pikkusiskoon. Oikeasti kaksi tuollaista tyttöä menisi laiskallakin äidillä helposti. Ihan epistä, ettei mulle siunaantunut vain toimeliaita kaiken kuulevia ja onkeensa ottavia lapsia.

Vierailija
15/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen rakastavan vanhemman kanssa ois varmaan myös helppoa olla se lapsi.

Mä rakastan vain toimeliaita ja älykkäitä lapsia.

Vierailija
16/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, että vanhempia voidaan "siunata" vaikka miten uuvuttavilla lapsilla, mutta en ikinä ajatellut, että lapseensa voi oikeasti uupua, vaikkei ole mitään isoa ja vakavaa "vikaa". Olen kauhulla kuunnellut perheistä, joissa lapsi on superallerginen, tietäisin, että minusta ei ole tekemään mitään erikoisruokia, hyvä, että saan makkarat uuniin. Tai puhumattakaan, jos lapsi on oikeasti vammainen.

Mun suvussa kaikki on olleet terveitä ja suht toimivia, siksi en osannut ajatellakaan, että lapsi voisi olla jotenkin uuvuttava. Mutta meidän esikoinen kyllä on, kun vertaa pikkusiskoon. Oikeasti kaksi tuollaista tyttöä menisi laiskallakin äidillä helposti. Ihan epistä, ettei mulle siunaantunut vain toimeliaita kaiken kuulevia ja onkeensa ottavia lapsia.

Vittu että olet tyhmä ihminen.

Vierailija
17/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin lastasi.

T: adhd-aikuinen.

Vierailija
18/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, pystyisin pätemään vanhempana, ellei toi toinen ois tollanen. Meidän tyttö on ihan mainio ja normaali. En vastusta epänormaaliutta muuten millään lailla, mutta uuvuttavuus ja epätoimiminen on asioita, joita en kestä.

Vierailija
19/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, pystyisin pätemään vanhempana, ellei toi toinen ois tollanen. Meidän tyttö on ihan mainio ja normaali. En vastusta epänormaaliutta muuten millään lailla, mutta uuvuttavuus ja epätoimiminen on asioita, joita en kestä.

Heti aamusta trollaamassa, ei taida lapsia olla lainkaan, enemmänkin ylikiloja ja työttömyys/masennus ja tylsistyminen?

Vierailija
20/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin jos en nyt pätemään, koska en ole sen tyyppinen ihminen, että kehtaisin päteä, niin ei tarttis tuntea huonommaksikaan itseään, jos lapset ois tällä panostuksella mihin kykenen, niin normaaleita. Nythän joku ajattelee, että se on mun vika, että esikoinen on tuommoinen, vaikka hei haloo, pikkusisko on ihan toimiva!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan