Ihmiset vihaavat tosi tv sarjoja koska eivät itse pääse sinne.
Musta vähän tuntuu, että jokanen haluis itse päästä sinne tv:seen naimaan.
Kommentit (26)
Hankin äsken ö-kupin silikonit ja ankkahuulet, jotta voin hakea johonkin formaattiin mukaan.
"Yhyy, en pääse Paskimmat kokkaavat paskakuskit nai toistensa eksiä-ohjelmaan"
En ymmärrä miksi kukaan haluaa olla tuollasesta tunnettu. Eri asia olisi olla vaikkapa (hyvä) muusikko tms.
Vierailija kirjoitti:
"Yhyy, en pääse Paskimmat kokkaavat paskakuskit nai toistensa eksiä-ohjelmaan"
En ymmärrä miksi kukaan haluaa olla tuollasesta tunnettu. Eri asia olisi olla vaikkapa (hyvä) muusikko tms.
Ei tosi-tv estä hyvää uraa jos on muuten edellytyksiä sellaiselle. Moni osallistuja on sittemmin käynyt yliopiston ja tekee järkeviä juttuja.
Minä taas väitän, että joka ainoa tositv-"tähti" on sydämensä pohjalla kateellinen niille, jotka saavat halutessaan julkisuutta oikeilla ansioilla.
Itse mietin että hakisin Satuhäiden tekijöiden uuteen Unelmahäät-ohjelmaan joka siirtyy Yleltä TV5:lle, mutta nimenomaan se julkisuus siinä epäilyttää vähän. :D Muuten olisi kiva kun joku kuvaisi häät, leikkaisi ja tekisi ohjelman jne, mutta en tiedä haluanko että koko Suomi tunnistaa meidät. Toisaalta taas olen pohtinut että noita hääohjelmiakin on niin paljon että ei kai kukaan enää seuraavana vuonna muistaisi meitä, että hakisinko kuitenkin...
Siis inhoaako ihmiset ihan kaikkea tosi-tv:hen liittyvää? Oon huomannu että monet kuitenkin fanittaa joitain tyyppejä, mutta selittää että "tämä on vain poikkeus" tms.