Perheessä vauva - käykö mies viihteellä?
Hei,
Haluaisin tiedustella seuraavia asioita liittyen vauva- ja miksei lapsiperheisiinkin. Käykö perheen isä viihteellä?
Vastaisitko seuraaviin kysymyksiin?
- Minkä ikäinen vauva/lapsi/lapset?
- Käykö mies viihteellä? (tarkoittaen baarissa tmv, nauttien alkoholia)
- Kuinka usein suunnilleen käy?
Vapaa kommentti myös tervetullut aiheeseen liittyen :)
Kommentit (30)
Vauva 8kk. Isä käy välillä viihteellä, on käynyt ehkä n. 5-7 kertaa tässä vauvan elinaikana. Harvoin kuitenkaan baarissa saakka (niitä ei tällä kylällä ole), mutta saunailloissa. Ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Ja olen minäkin käynyt viihteellä muutamia kertoja, ihan baarissa saakka. Vauva on viettänyt sillä välin aikaa isin hyvässä hoivassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miehen siis lopettaa kaikki sosiaalinen elämänsä vauvan tulon jälkeen? Mikä oli pointtisi?
Ja sosiaalista elämää ei voi olla muutakuin räkäkännissä paikallisessa? Jepjep.
Sosiaalinen elämä ja viihteellä käyminen on ehkä sinunkaltaisellesi wt-mammalle räkäkännissä paikallisessa ördäämistä, säälin lapsiasi ja miestäsi. Normaalin ihmisen elämään kuuluu muukin kuin paikallinen räkälä tai paskavaippoihin hautautuminen.
Vauva on 8kk ja mies on käynyt viihteellä n.7 kertaa. Itse olen käynyt kahdesti.
Käy viihteellä, lapsi 1v. Ehkä n. 5krt tän vuofen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on pirun paskaa. Mitään hyvää siitä ei ihmiselle seuraa, sen tietää jokainen. Ei käy minun mieheni juomassa vaikka kavereiden kanssa kahvittelee, pelailee, urheilee, saunoo ja reissaa useinkin. Lapsi nyt 8kk. Elämä on ihanaa ja aitoa ilman alkoholia, ei tarvitse miettiä mitä mies tai itse kännipäissään säheltää. Minulle riitti omat teinivuosien kännit ja säätämiset....
N22
Sama. Olen sinua pari vuotta vanhempi, ja mitään hyvää ei alkoholi elämääni ole tuonut, pelkkää paskaa vaan.
Eiköhän se ole kaikilla aika sama juttu. Kaikki sen luulis tietävän sisimmissään mutta ei vaan ole itselleen rehellisiä, saati muille. Puolustelevat vaan, vaikka siinä ei ole mitään puolusteltavaa. Kuinka paljon pahaa alkoholi aiheuttaakaan tässä maailmassa. On toki muitakin pahoja asioita ja maailma on paha, en ole mikään romantikko. Mutta alkoholi on perseestä.
Vauva 11kk, mies on käynyt vauva-aikana viihteellä ehkä kaksi kertaa(?) Useamminkin saisi mennä jo haluaisi mutta ei halua. Ei kuulemma halua tuhlata viikonloppuja krapulaan. Minä olen itse käynyt paljon enemmän, ehkä jopa 10 kertaa tässä vauva-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miehen siis lopettaa kaikki sosiaalinen elämänsä vauvan tulon jälkeen? Mikä oli pointtisi?
Ja sosiaalista elämää ei voi olla muutakuin räkäkännissä paikallisessa? Jepjep.
Sosiaalinen elämä ja viihteellä käyminen on ehkä sinunkaltaisellesi wt-mammalle räkäkännissä paikallisessa ördäämistä, säälin lapsiasi ja miestäsi. Normaalin ihmisen elämään kuuluu muukin kuin paikallinen räkälä tai paskavaippoihin hautautuminen.
En käytä ollenkaan alkoholia et ei ihan uponnut noi sun säälit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on pirun paskaa. Mitään hyvää siitä ei ihmiselle seuraa, sen tietää jokainen. Ei käy minun mieheni juomassa vaikka kavereiden kanssa kahvittelee, pelailee, urheilee, saunoo ja reissaa useinkin. Lapsi nyt 8kk. Elämä on ihanaa ja aitoa ilman alkoholia, ei tarvitse miettiä mitä mies tai itse kännipäissään säheltää. Minulle riitti omat teinivuosien kännit ja säätämiset....
N22
Sama. Olen sinua pari vuotta vanhempi, ja mitään hyvää ei alkoholi elämääni ole tuonut, pelkkää paskaa vaan.
Kiva kuulla, että muitakin järkeviä nuoria löytyy :) ♡ Uskotaan esimerkin voimaan!
Tasan kerran kävi. Ei ole kuulemma enää kiinnostusta. Esikoinen 2v ja toinen tulossa.
Käy kerran-pari kuussa yksillä tai kaksilla niin, että on kotona jo joskus ennen yhdeksää. Yötä myöten viihteellä on ollut vauvan (nyt 11 kk ) syntymän jälkeen kerran, firman pikkujouluissa. Minä olen itseasiassa käynyt useammin, mutta toisaalta olen ollut se menevämpi tyyppi jo ennen lapsen syntymääkin.