Mitä järkeä on olla kasvissyöjä?
Jos siis luopuu eettisistä syistä lihan syönnistä, mutta käyttää silti maitotaloustuotteita ja kananmunia. Ihan samalla tavalla ne eläimet kärsii siinä tuotantoprosessissa, sillä ei ole eroa että syökö lihaa vai käyttääkö vain maitoa/munia. Se eläimen tappaminen ei kauan kestä, muuten kokevat samanlaisen elämän. Kasvissyönti ei ole yhtään eettisempi ratkaisu kuin sekasyönti.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen oma ratkaisu kunhan ei rupea saarnaamaan siitä niinkuin sinä teet.
Siitä saa ja pitääkin saarnata. Muistuttaa ihmisiä niiden itsekkyydestä.
ApMitä enempi ihminen mulle saarnaa jostain niin sitä enempi teen päinvastoin. En minäkään muille saarnaa.
Oletpa lapsellinen.
ApSinä olet lapsellinen. Et edes osaa perustella väitteitäsi.
Siellähän ne aloituksessa löytyy. Lehmiä seisotetaan navetassa maidontuotantoa varten, paitsi kesäisin, ei se mitään elämää ole. Ihan kuin teurastettavia eläimiäkin seisotetaan. Sama kanoilla, ei ole väliä pidetäänkö niitä kanoja munien vai lihan takia. Samanlaista elämää ne viettävät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä enempi ihminen mulle saarnaa jostain niin sitä enempi teen päinvastoin. En minäkään muille saarnaa.
Oletpa lapsellinen.
ApSinä olet lapsellinen. Et edes osaa perustella väitteitäsi.
Siellähän ne aloituksessa löytyy. Lehmiä seisotetaan navetassa maidontuotantoa varten, paitsi kesäisin, ei se mitään elämää ole. Ihan kuin teurastettavia eläimiäkin seisotetaan. Sama kanoilla, ei ole väliä pidetäänkö niitä kanoja munien vai lihan takia. Samanlaista elämää ne viettävät.
Ap
Ei tämä av palstaelämä sen parempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa lapsellinen.
Ap
Lapsellisuutta emme saisi koskaan menettää itsestämme.
pliis