Jäisitkö rinnalleni, jos minulla olisi vain tarjota rakkautta?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Oletko poikkeuksellisen komea, vähintään 178 cm pitkä? Jos, elätän sinut itseni ohella. Pistä hakemusta tulemaan!
178cm kyllä, komeuden päättää ulkopuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin, sossupummi.
Oon töis.
Jos oma mieheni menettäisi kaiken tietenkin jäisin. En tarvitse häneltä muuta kuin rakkautta. Yrittäjän arkeen kuuluu tietty epävarmuus joten minä, palkkatyöläisenä, olen jo omassa päässäni suunnitellut kuinka pystyn elättämään meidät kaikki.
En, koska en ole kiinnostunut miehistä. Ja muutenkin riippuu siitä, minkä "kaiken" olisit menettänyt. Kyllä mä voisin pienehköllä palkallani elättää myös rakastavan kumppanin, jos kumppanilta saisi muuten tukea arjessa. Jos fyysinen terveys olisi heikentynyt, senkin kestäisin. Mutta en ole varma, jaksaisinko työtöntä, liikuntakyvytöntä JA psyykkisten ongelmien kanssa painivaa puolisoa. Lievä/keskivaikea masennus ehkä ok (on itsellänikin), mutta suhteesta täytyy myös saada jotain, en jaksa ruveta omaishoitajaksi.
n31
En. Haluan kumppaniltani myös fiksua keskusteluseuraa, seuraa liikuntaan ja muihin harrastuksiin (olkoon se yhteinen tekeminen vaikka sitten kävelylenkki päivittäin), kiinnostusta omaa elämääni ja esimerkiksi työpäivääni kohtaan, sosiaalisuutta ja tavoitteellisuutta.
Ymmärrän tuon "tarjolla vain rakkautta", että ei kirjaimellisesti olisi mitään muuta kuin lätinää rakastamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menettäisit?
Ei mtn erityistä syytä. Pohdin
Vierailija kirjoitti:
En. Haluan kumppaniltani myös fiksua keskusteluseuraa, seuraa liikuntaan ja muihin harrastuksiin (olkoon se yhteinen tekeminen vaikka sitten kävelylenkki päivittäin), kiinnostusta omaa elämääni ja esimerkiksi työpäivääni kohtaan, sosiaalisuutta ja tavoitteellisuutta.
Ymmärrän tuon "tarjolla vain rakkautta", että ei kirjaimellisesti olisi mitään muuta kuin lätinää rakastamisesta.
Ymmärsit väärin 100%
Tutkimusten mukaan naiset puhuvat ihan muuta kuin mikä on totuus. Todellisuudessa ap jätettäisiin melko nopsaan kun Stokkan platinakortti peruttaisiin tai talven Kanarian reissut jäisivät väliin.
Miten sinä rakkautta tarjoilisit?
Vierailija kirjoitti:
Millaista sum rakkautesi on?
Yritin kuvailla, ei onnistunut...
alkomelankolia kirjoitti:
Lopeta se ryyppääminen.
En juo :)
No jos rakastaisin sinua ihmisenä ja sinä minua niin tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista sum rakkautesi on?
Yritin kuvailla, ei onnistunut...
Jos rakkaus ei missään näy, ei se pelkästään riitä suhteen jatkamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit väärin 100%
Sitten kannattaisi opetella ilmaisemaan itseään paremmin.
Oletko poikkeuksellisen komea, vähintään 178 cm pitkä? Jos, elätän sinut itseni ohella. Pistä hakemusta tulemaan!