Alati halkeilevat suupielet
Mikähän teillä on auttanut? Huuleni ovat muutenkin rohtuneet ja koko talven halkeamat suupielissä, välillä parantuvat. Mielestäni kaikki on kokeiltu, sienivoiteista lähtien.
Kommentit (48)
Mulla tuo johtuu jostain huulirasvan ja huulipunan sisältämästä aineesta. Ongelmia aiheuttavat tavalliset markettihuulirasvat (tyyliin Labello). Apteekista ostettavat huulirasvat eivät aiheuta ongelmaa.
Mulla aukee kovassa stressissä suupielet. Paranee kun stressin aiheuttaja poistuu.
Sain yhdessä yössä paranemaan kun sekoitin bacibact-pulveriin hydrocortisonia ja sienivoidetta. Ehkei terveellisin mutta tehosi ainakin. Ap
Luulen koko ajan että tuossa lukee alasti halkeilevat suupielet!
Eli sitä lääkärillä käymistä kannattaisi kokeilla.
Mehiläisvaha! Itselläni aina nuorempana auttoi, sitä huultenpieliin niin jo seuraavana päivänä oli selvästi paremmat.
Minulla tuo johtui hammastahnasta. Alkoi samassa yhteydessä kun muutkin allergiat pukkasivat päälle. Mikään muu ei auttanut kuin hammastahnan vaihto. Aukeavat aina kolmessa päivässä jos vaihdan takaisin entiseen hammastahnaan. Tarkkaa ärsyttävää ainesosaa en tiedä.
Mielenkiintoista että tuo tomaatti tuntuu aiheuttavan oireita monelle. Omalla kohdalla tuntuu että tölkkiananaksesta tulee oireita. Tuoretta en ole kokeillut. Ceridalin lipolotionista saa hetkeksi apua, mutta ei juuri enempää kuin tavallisesta huulirasvastakaan. Mites muut vaivasta kärsivät; juotteko tarpeeksi vettä päivän mittaan? Minä en juo tarpeeksi ja se kyllä näkyy huulissakin (kuivat ja pureksin niitä kokoajan :( )...