Miehet ja naiset ei voi olla kavereita
http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000501312.html
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/tutkimus_taman_ta…
http://yle.fi/uutiset/3-6470637
On naurettavaa että jotkut vielä niin kehtaavat väittää
Kommentit (51)
Mitä ideaa kaveerata kirjoitti:
En tuhlaisi aikaa ja energiaa naisiin joilta ei tekisi mieli saada pesäkettä tai jotain muuta hyötyä, mutta ajanvietekaveriksi kelpaa vain miehet joiden kanssa voidaan unelmoida saamisesta.
Elämä on siis sinulle pelkkää parittelua tai sen ajattelemista ja siitä puhumista? Tai vaihtoehtoisesti hyödyn saamista muista ihmisistä?
Minua säälittää, että jollakin voi olla noin henkisesti rutiköyhä elämä. Jopa monet eläimetkin elävät sisällön puolesta kehittyneenpää elämää kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yks miespuolinen kaveri, joka suuttui siitä että entinen poikaystäväni oli mustasukkainen mun miespuoliselle kaverille sanoin nätisti emme voida jutella ja miespuolinen kysyi enkö voi jutella olemme kavereita sanoin voimme mutta kunnioitan poikaystäväni pyyntöä ja meni kuukausi niin tämä miespuolinen kaveri lähetti peniksestä kuvan ja viestin tarviin tällaisen, että meni hermot tähän kaveriin tein rikosilmoituksen tästä ahdistelusta mutta en pyytänyt korvausta kun ajattelin ei ollut jatkanut häirintää...
Olisin voinut, mutta jätin asian siihen vieläkin ihmettelen kaverin motivaatiota miksi lähetti kalusta kuvan, kun meillä ei ollut seksisuhdetta tai seurusteltu ehkä se luuli meillä olisi jotain enemmän... Voi luoja mikä idiootti olin silloin en jatkanut tutkintoa tai pyytänyt tosta korvausta, kun en halunnut tehdä toiselle pahaa vaikka teki loukkauksen mulle. Oli kiva selitellä poikaystävälle mistä oli kyse kun puhuin peniksen kuvasta suuttui ihan syystä ja suuttui mulle kun en tehnyt valitusta pidemmälle.
Jos teidän "kaverit" lähettelee peniskuvia, niin olkaa fiksuja tehkää rikosilmoitus hyvästä syystä, kun itse jälkeen päin kaduin etten tehnyt asian eteen mitään, mutta ensi kerralla olen viisaampi...
No huh huh. Hanki sekä fiksumpi poikaystävä että fiksumpia miespuolisia kavereita. Sinun tapauksessasi nimittäin molemmat käyttäytyivät älyttömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yks miespuolinen kaveri, joka suuttui siitä että entinen poikaystäväni oli mustasukkainen mun miespuoliselle kaverille sanoin nätisti emme voida jutella ja miespuolinen kysyi enkö voi jutella olemme kavereita sanoin voimme mutta kunnioitan poikaystäväni pyyntöä ja meni kuukausi niin tämä miespuolinen kaveri lähetti peniksestä kuvan ja viestin tarviin tällaisen, että meni hermot tähän kaveriin tein rikosilmoituksen tästä ahdistelusta mutta en pyytänyt korvausta kun ajattelin ei ollut jatkanut häirintää...
Olisin voinut, mutta jätin asian siihen vieläkin ihmettelen kaverin motivaatiota miksi lähetti kalusta kuvan, kun meillä ei ollut seksisuhdetta tai seurusteltu ehkä se luuli meillä olisi jotain enemmän... Voi luoja mikä idiootti olin silloin en jatkanut tutkintoa tai pyytänyt tosta korvausta, kun en halunnut tehdä toiselle pahaa vaikka teki loukkauksen mulle. Oli kiva selitellä poikaystävälle mistä oli kyse kun puhuin peniksen kuvasta suuttui ihan syystä ja suuttui mulle kun en tehnyt valitusta pidemmälle.
Jos teidän "kaverit" lähettelee peniskuvia, niin olkaa fiksuja tehkää rikosilmoitus hyvästä syystä, kun itse jälkeen päin kaduin etten tehnyt asian eteen mitään, mutta ensi kerralla olen viisaampi...
No huh huh. Hanki sekä fiksumpi poikaystävä että fiksumpia miespuolisia kavereita. Sinun tapauksessasi nimittäin molemmat käyttäytyivät älyttömästi.
Poikaystäväni oli silloin epäluuloinen tästä miespuolisesta kaverista että reagoi meidän keskusteluihin hieman jyrkästi kontrolloimiseen, siksi tein poikaystäväni pyynnöstä ettei mustasukkaisuus pilaisi meidän välejä koska olin tottakai kiltti ja tein mitä pyydettiin. Miespuolinen kaveri lähetti peniksestä kuvan silloin multa meni pasmat sekaisin että käytin haukkuma sanoja ja nimittelin minkä maan kutsumanimillä. Olin järkyttynyt ja peloissani tein rikosilmoituksen, siksi siitä ei tullut mitään. Oikeassa olet että pitää kattoo järkevämpiä poikaystäviä ja miespuolisiaystäviä, mutta en odottanut siitä pyynnöstä että kerroin poikaystäväni on mustasukkainen eikä halua juttelemme, että sen jälkeen tehdään tollee? Vai onko väärin kertoo rehellisesti jos puoliso tuntee mustasukkaisuutta ja kerrotaan toiselle että tästä puoliso ei tykkää, kun silloin en tiennyt teinkö väärin vai mistä miespuolinen suuttui pitää lähettää kyrvästä kuvan...
Onneksi tästä on vuosi aikaa, mutta oon vieläkin ihmeissäni kaikesta jopa poikaystävästä, miespuolisesta kaverista ja itsestäni
Taas tuhannen kerran sama kymysys täällä voe luoja ota minut poes....
Tuohan riippuu täysin ihmisistä voivatko olla ystäviä keskenään...
Jos reilut ja rehelliset ihmiset ystäviä niin ok.
Mutta kun joukossa on näitä "pelimiehiä" & "pelinaisia" niin näillä se kaverina olo voi olla hieman jotain muuta.
Keski-ikäinen sinkkumies kirjoitti:
Aika naurettavaa puppua, että mies muka ei kykenisi platoniseen ystävyyteen naisen kanssa, johon tuntee seksuaalista vetoa. Tutkimuksessa alennetaan mies jollekin eläimen tasolle, mikä on aivan järkyttävää sontaa. Aikuinen henkisesti kypsynyt ihminen pystyy hillitsemään mielihalujaan koska vaan jos haluaa.
Uskon senkin olevan "naurettavaa puppua", että heteromies ylipäätään tuntisi seksuaalista vetoa kaikkiin naisiin. En usko, että miehillä tämä asia on merkittävästi eri tavoin kuin heteronaisilla: olen tuntenut ja ollut kaveri sellaisille miehille, joihin en ole tuntenut tippaakaan seksuaalista vetoa.
Ne miehet, joita pitää siinä mielessä vetävinä ovat erikseen. En tiedä, pystyisinkö kaveruuteen sellaisen miehen kanssa, en ole koskaan yrittänyt.
Surullisen hölmöä heteronormatiivista ajattelua, jossa myös tyylikkäästi unohdetaan se, että ihminen on paitsi seksuaalinen, myös sosiaalinen eläin.
Vierailija kirjoitti:
Eksä oli sitä mieltä että minulla ei voi olla mieskavereita, koska kaikki miehet kuitenkin haluaa vain panna minua, ja hän kyllä tietää. Hänellä sen sijaan voi olla naisia vain kavereina. Kertookohan se jotain miehestä vai minusta?
Kertoo että sinä olet yleisellä tasolla pantava ja kertoo myös, että mies valehtelee. Miesten mielestä kun lähes jokainen nainen on seksin arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuhannen kerran sama kymysys täällä voe luoja ota minut poes....
Tuohan riippuu täysin ihmisistä voivatko olla ystäviä keskenään...
Jos reilut ja rehelliset ihmiset ystäviä niin ok.
Mutta kun joukossa on näitä "pelimiehiä" & "pelinaisia" niin näillä se kaverina olo voi olla hieman jotain muuta.
Miehet ja naiset eivät voi olla pelkästään ystäviä. Heidän väliset tapahtumat voivat olla vain ystävällisyyttä, mutta heidän välinen kemia ei koskaan ole pelkkää ystävyyttä. Toki nainen ja mies voivat olla kiinnostumattomia toisistaan, mutta eivät he silloin ole kiinnostuneita toisistaan edes kavereina. Kyllä kai ne porukan jatkona menee, mutta ei siten, että haluaisivat hakeutua toistensa seuraan.
Miksei voisi olla kaveri, vaikka välillä olisikin seksuaalista jännitettä? Eihän se ole este molemminpuoliselle välittämiselle ja kunnioittamiselle. Eikä kaikkiin impulsseihin tarvitse tarttua.
Ystävyyden perusta on kuitenkin toisen onnellisuuden tukeminen, ja kummankin pyrkimys kantaa vastuu omista tunteista ja toiminnasta. Silloin kun se pohja on kunnossa, mahdolliset ihastumisetkaan sun muut eivät muodostu esteiksi.
Jos seksuaalisen jännitteen tai ihastumisen mahdollisuus olisi este ystävyydelle, kenelläkään biseksuaalilla ei voisi olla ystäviä, ja sehän ei pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi olla kaveri, vaikka välillä olisikin seksuaalista jännitettä? Eihän se ole este molemminpuoliselle välittämiselle ja kunnioittamiselle. Eikä kaikkiin impulsseihin tarvitse tarttua.
Ystävyyden perusta on kuitenkin toisen onnellisuuden tukeminen, ja kummankin pyrkimys kantaa vastuu omista tunteista ja toiminnasta. Silloin kun se pohja on kunnossa, mahdolliset ihastumisetkaan sun muut eivät muodostu esteiksi.
Jos seksuaalisen jännitteen tai ihastumisen mahdollisuus olisi este ystävyydelle, kenelläkään biseksuaalilla ei voisi olla ystäviä, ja sehän ei pidä paikkansa.
Voivathan he olla ystäviä, mutta eivät pelkästään ystäviä.
Mulla on aina ollut kavereista miehiä n. 70%. Tulen niiden kaa paremmin juttuun. Enemmän mua kiinnostaa keskustella vaikka saunan remontista kun rakennekynsistä. Ongelmatkin on täysin eri luokkaa. Tyyliin mies ystävä valittaa siitä, että hitto kun pitäs pakoputki vaihtaa autoon, mutta ei oo aikaa kun venynyt työpäivät niin pitkäks ja nainen valittaa siitä, että hitto kun se Pertsakin on niin laiska ettei ehdi auttamaan kotitöissä.