Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja naiset ei voi olla kavereita

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpässieni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin voin olla pelkkä kaveri sellaisen naisen kanssa, jota ei koskaan voisi kuvitella naivansa. Eli varmaan joku alle 10% naisista on potentiaalisia kaveriehdokkaita.

Suomessa naisista n 60% on ylipainoisia tai muita terveysongelmaisia.

No ainakaan ylipainoisia ei ole niin runsaasti kuin miehissä :D

https://www.thl.fi/fi/tutkimus-ja-asiantuntijatyo/hankkeet-ja-ohjelmat/kansallinen-lihavuusohjelma-20122015/lihavuus-lukuina/lihavuuden-yleisyys-suomessa

Vierailija
22/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miten teidät on oikein kasvatettu, jotka ette voi/osaa olla vastakkaisen sukupuolen kanssa kavereita ilman mitään seksuaalisia viritteitä. Entäs bi-ihmiset ? Eikö ne voi sitten olla kenenkään kanssa kavereita ?On ehkä vähän sairasta ajatella panemista koko ajan ja kaikkien kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita miespuolisia ystäviä. 

Vain yhtä heistä olen nuorempana himoinnut. Me kumpikin pidämme näteistä miehistä.

n

Vierailija
24/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpässieni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin voin olla pelkkä kaveri sellaisen naisen kanssa, jota ei koskaan voisi kuvitella naivansa. Eli varmaan joku alle 10% naisista on potentiaalisia kaveriehdokkaita.

Suomessa naisista n 60% on ylipainoisia tai muita terveysongelmaisia.

Prosenttien perusteella tarkoitit miehistä.

*terkkuja läskeille!*

Vierailija
25/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras kaverini on mies. En koskisi kepilläkään seksuaalisessa mielessä.

Ihan sama onko nainen kaveri tai ei mutta se että hän sanoo että ei koskisi kepilläkään seksuaallisessa mielessä on suora loukkaus miestä kohtaan. Ikinä en olisi sellaisen naisen kaveri

Miten niin loukkaus, jos he ovat kavereita? Ymmärrätköhän liian kirjaimellisesti sanonnan "en koskisi kepilläkään"? Sehän tarkoittaa yksinkertaisesti, ettei tunne vetoa mieheen seksuaalisesti lainkaan. Minusta se on pikemminkin hyvä perusta kaverisuhdetta ajatellen, mutta sinä sanot, ettet ikinä voisi olla sellaisen naisen kaveri!

Vierailija
26/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naiset ovat aivan hellyyttävän hyväuskoisia tuon IS:n jutun mukaan. :D Ainahan mies haluaa panna melkein kaikkia naisia. 

Se ei ole hyväuskoisuutta...

Minulla on ollut paljon miespuolisia ystäviä, enlä ole halunnut heistä yhtäkään seksuaalisesti. Tiefän heidän halunneen minua, mutta olen suoraan sanonut, että näen meidät vain ystävinä. Eli oma valintansa sen jälkeen, kun ovat halunneet jatkaa ystävinä, ei heidän seksuaalinen kiinnostuksensa ole tullut koskaan erityisemmin ilmi ja siten minua haitannut yhtään.

Vierailija
27/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla. Mutta rehellisesti sanoen olen ehkä enemmän kiinnostunut miesten kanssa keskustelemaan. Se on jotenkin niin suoraviivaisempaa ja helpompaa.

Vierailija
28/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi olla. Mutta rehellisesti sanoen olen ehkä enemmän kiinnostunut miesten kanssa keskustelemaan. Se on jotenkin niin suoraviivaisempaa ja helpompaa.

Minä arvostan omaa sukupuoltani eli naisia, koska pidän kymmenien eri keskustelujen käymisestä samaan aikaan.

Pidän ikävystyttävinä ihmisiä, jotka jauhavat samasta simppelistä asiasta tuntikausia. 

Vierailija
29/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla muutama mies ystävänä vaikka he eivät olekaan miesystäviäni. Pisin ystävyyssuhde on alkanut jo kun olin neljä vuotias ja ystäväni neljä vuotta minua vanhempi, eli olemme olleet ystäviä nelisenkymmentä vuotta. Jos tästä ystävyydestä puhuu, niin me kumpikin olemme olleet omilla tahoillamme naimisissa jo kaksikymmentä vuotta ja en pysty edes kuvittelemaan mitään seksiin viittaavaakaan hänen kanssaan, tunnen myös hänen vaimonsa ja lapset hyvin. Siitä en tiedä ottaisiko hän minut vai ei, en tiedä, tuskin, hän on ollut minulle kuin veli aina.

Muitakin miehiä on ystävänä ja kaikki ovat onnellisissa suhteissa. Yleensäkin minulla on paljon ystäviä ja hyviä kavereita. Naispuoliset ystäväni ovat hyvin eri ikäisiäkin, vanhin heistä on lähes 50 vuotta minua vanhempi. :)

Vierailija
30/51 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/51 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan riippuu ihan siitä, kuinka kiihottava tuo vastapuoli on. Jos nainen olisi tiukkaperseinen ja kroppainen nainen, en voisi muuta ajatella, kun saisinpa työntää takaapäin pakaroiden väliin. Jos taas ylipainoinen yms. mutta muuten mukava, voisin hyvin olla frendi ilman työnnättämistuntemuksia. M51

Vierailija
32/51 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli sitä mieltä että minulla ei voi olla mieskavereita, koska kaikki miehet kuitenkin haluaa vain panna minua, ja hän kyllä tietää. Hänellä sen sijaan voi olla naisia vain kavereina. Kertookohan se jotain miehestä vai minusta?

Vierailija
33/51 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan riippuu ihan siitä, kuinka kiihottava tuo vastapuoli on. Jos nainen olisi tiukkaperseinen ja kroppainen nainen, en voisi muuta ajatella, kun saisinpa työntää takaapäin pakaroiden väliin. Jos taas ylipainoinen yms. mutta muuten mukava, voisin hyvin olla frendi ilman työnnättämistuntemuksia. M51

No onpas sedällä kovat puheet, tosin eiköhän se kovuus ole vain puheissa. Setämies alkaa olla jo ehtoon puolella, joten hänen kommenttiaan tuskin tarvitsee huomioida. :)

Vierailija
34/51 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettavaa puppua, että mies muka ei kykenisi platoniseen ystävyyteen naisen kanssa, johon tuntee seksuaalista vetoa. Tutkimuksessa alennetaan mies jollekin eläimen tasolle, mikä on aivan järkyttävää sontaa. Aikuinen henkisesti kypsynyt ihminen pystyy hillitsemään mielihalujaan koska vaan jos haluaa.

Vierailija
35/51 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on montakin hyvää miespuoleista ystävää, joihin en koe seksuaalista vetoa. Kuitenkin seksiä säännöllisesti tekee mieli, joten kerran ehdotin yhdelle näistä kavereista (olemme molemmat sinkkuja), että voitaisko ihan vaan kaveripohjalta harrastaa seksiä ilman mitään romantiikkaa, suutelua tai muuta. Yllättäen hänestäkin se oli hyvä ajatus, ja koitettiin... No, ei siitä mitään tullut, juuri kun ei ollut sitä seksuaalista vetovoimaa. Hetki koitettiin, sitten alkoi vaan naurattaa että ei tämä oikein tee mitään kummallekaan ja lopetettiin. Kaveruus jatkui sen jälkeen normaalisti, eikä edelleenkään ole mitään himoja tätä miestä kohtaan. 

Vierailija
36/51 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/51 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista paras on fwb-suhde. Naidaan silloin kun naitattaa, muuten ollaan kavereita.

Vierailija
38/51 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja paras ystäväni on mies. Edes tutustumisen alkuvaiheessa välillämme ei ollut minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa, ja vaikka yhteiset kaverimme yrittivätkin parittaa meitä, ei siitä olisi mitään tullut. Vetovoima oli toisenlaista, niinkuin olisi löytänyt kauan kadonneen henkisen peilikuvansa. Sellaista, että toinen aloittaa kertomaan juttua ja toinen rupeaa jo puolessa välissä nauramaan, kun tietää mihin suuntaan se on menossa. Miesmakuuni hän ei kolahda, kuten en minäkään hänen naismakuunsa. Kun seksuaalinen jännite ei ole tukkimassa kommunikaatiota, toisen lähelle pääsee aivan erillä lailla. Kerromme toisille salaisuuksia, joita emme puolisoillemme jostain syystä pysty tai halua. Sinkkuina puhuimme tapailemistamme tyypeistä eikä kumpikaan kokenut sitä kiusallisena. Joskus unohdan, että emme ole samaa sukupuolta.

Vierailija
39/51 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, että nainen ja mies eivät  voi koskaan olla pelkkiä kavereita, koska mukana on aina jotain pientä flirttiä. Toki he voivat olla käytännössä kavereita. Ehkä siinä tapauksessa voivat olla pelkkiä kavereita jos kumpikin pitää toisiaan niin vastenmielisen näköisenä, että flirttiä ei pääse syntymään. Hankala nähdä kuitenkaan, että tällaiset henkilöt olisivat kavereitakaan. 

Vierailija
40/51 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks miespuolinen kaveri, joka suuttui siitä että entinen poikaystäväni oli mustasukkainen mun miespuoliselle kaverille sanoin nätisti emme voida jutella ja miespuolinen kysyi enkö voi jutella olemme kavereita sanoin voimme mutta kunnioitan poikaystäväni pyyntöä ja meni kuukausi niin tämä miespuolinen kaveri lähetti peniksestä kuvan ja viestin tarviin tällaisen, että meni hermot tähän kaveriin tein rikosilmoituksen tästä ahdistelusta mutta en pyytänyt korvausta kun ajattelin ei ollut jatkanut häirintää...

Olisin voinut, mutta jätin asian siihen vieläkin ihmettelen kaverin motivaatiota miksi lähetti kalusta kuvan, kun meillä ei ollut seksisuhdetta tai seurusteltu ehkä se luuli meillä olisi jotain enemmän... Voi luoja mikä idiootti olin silloin en jatkanut tutkintoa tai pyytänyt tosta korvausta, kun en halunnut tehdä toiselle pahaa vaikka teki loukkauksen mulle. Oli kiva selitellä poikaystävälle mistä oli kyse kun puhuin peniksen kuvasta suuttui ihan syystä ja suuttui mulle kun en tehnyt valitusta pidemmälle.

Jos teidän "kaverit" lähettelee peniskuvia, niin olkaa fiksuja tehkää rikosilmoitus hyvästä syystä, kun itse jälkeen päin kaduin etten tehnyt asian eteen mitään, mutta ensi kerralla olen viisaampi...