Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä poistit exäsi fb-kavereista?

Vierailija
26.03.2017 |

Yhden poistin siinä vaiheessa, kun hänellä oli avovaimon kanssa vauva. Tuli sellainen olo, ettei hänen kuulumiset ole enää mun asia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime eduskuntavaalien aikaan hänestä tuli "maahanmuuttokriittinen" perussuomalaisten vaalimainosten jakaja.

Vierailija
2/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teki mieli kirjoitella hänelle kokoajan, poistin kaikki yhteystiedot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mun existä ole mun fb-kaveri ollutkaan, johtuen siitä etten itse ole koskaan tehnyt tiliä  sinne. En muutenkaan katso tarpeelliseksi kaveerata niiden jälkeen suhteen päätyttyä.

Vierailija
4/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän kuvitteli päivitysteni olevan viestejä hänelle ja kommentoi niitä sen mukaisesti. Olen kyllä jo naimisissa ja kahden lapsen äiti. Hän ei ole elämäni rakkaus, vaikka ilmeisesti kuvitteli olevansa. Poistoon meni mokoma mielipuoli.

Vierailija
5/10 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt katsomaan enää hänen kasvojaan ja valokuviaan. Tuli aina niin paha mieli. Totesin että parempi poistaa kun ei meistä ystäviä kumminkaan enää tule. Kuulumisia saa kyllä tuttujen kautta jos niitä kaipaa.

Vierailija
6/10 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes hyväksynyt kaveripyyntöä, koska tuntui liian pahalta nähdä hänet uuden kanssa.

Vierailija
7/10 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin reilu vuosi eron jälkee, koska sain tietää, että se ja mun (entinen) paras kaveri oli pannu pari kuukautta sen jälkeen ku erottiin.

Vierailija
8/10 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että he ovat poistaneet aina minut kavereista ja heillä on ollut omat syynsä sitten. Taitaa mulla olla pari exää vielä kavereissa, en ole aivan varma. Jos olen poistanut on syy ollut se, että aikaa erosta vierähtänyt jo sen verran ja välit viilenneet niin että ollaan käytännössä tuntemattomia enää toisillemme.

Vierailija
9/10 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän uhkasi tehdä kaikkensa erottaakseen mut ja mun poikaystävän.

Vierailija
10/10 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sen uusi nainen alkoi vastailla viesteihin exän puolesta esimerkiksi näin: "hei sinä mieheni exä, kiva kuulla, miten sinulla menee, _meillä_ menee myös hyvin :)". Exän nykyinen sai siis luvan lukea kaikki miehen yksityisviestit fb:ssä ja ilmeisesti myös whatsapp-profiili oli heillä yhteinen. Päätin poistaa koko ihmisen kaikista yhteystiedoista, sillä en jaksanut mitään ylimääräistä draamaa, jonka uusi nainen halusi aiheuttaa. Emme kuitenkaan ihan niin hyviä kavereita enää olleet exän kanssa, että olisi jäänyt harmittamaan. Toivotaan, ettei naisen tarvitse enää keksiä mustasukkaisuusdraamoja, kun olen lopullisesti poissa kuvioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi