Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja naiset ei voi olla kavereita

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sinua naurattaa jos joku voi olla?

Vierailija
2/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini on mies. En koskisi kepilläkään seksuaalisessa mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamumies todennäköisesti koskisi sinuun mielellään seksuaalisessa mielessä jos vain ehdottaisit. :)

Vierailija
4/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama onko nainen kaveri tai ei mutta se että hän sanoo että ei koskisi kepilläkään seksuaallisessa mielessä on suora loukkaus miestä kohtaan. Ikinä en olisi sellaisen naisen kaveri

Vierailija
5/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamumies todennäköisesti koskisi sinuun mielellään seksuaalisessa mielessä jos vain ehdottaisit. :)

Aivan varmasti. Ei voi olla kavereita jos toinen tuntee mitään seksuaallista toista kohtaan

Vierailija
6/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama onko nainen kaveri tai ei mutta se että hän sanoo että ei koskisi kepilläkään seksuaallisessa mielessä on suora loukkaus miestä kohtaan. Ikinä en olisi sellaisen naisen kaveri

Niin, mutta näin naiset hyvin usein ajattelee mies kavereistaan, eivät vaan kerro sitä suoraan. Miksi se on loukkaus? Kaikki ei vaan sytytä, vaikka olis kuinka ihana ihminen noin muutoin.

Vierailija
7/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita, hyviä naispuoleisia ystäviä. En käsitä, mikseivät voisi olla. En minä ainakaan halua panna kaikkea mikä liikkuu..

eikä minua muuten häiritse pätkääkään, jos naispuoleiset ystäväni ovat sitä mieltä, etteivät koskisi kepilläkään seksuaalisessa mielessä. Yksiselitteisesti kaikki eivät viehäty kaikista ja minun itsetuntoni ei siitä kärsi.

Vierailija
8/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri sanoi, ettei voi kiinnostua kavereista seksuaalisessa mielessä. Työkaveri siis on mies.

Vierailija
9/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tämän tärkeän havainnon tehnyt myöskin. Minusta on kiva käydä kahvilla ja höpistä kaikkea kunnes alkaa vihjailu ja testailu. Ja jos en ymmärrä niin sitten suututaan. Jos sanon ettei kiinnosta ollenkaan enkä aio ruveta laastariksi/pikkuystäväksi tms. niin sitten ei enää kuulukaan ihmisestä. Ja hyvä niin. Rasittavaa kuitenkin tällainen. 

Vierailija
10/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen vetovoima voi oikeasti puuttua täysin, puolin ja toisin. En mä ainakaan halua kaikkia miehiä, eikä miehet mua.

Vierailija
11/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri sanoi, ettei voi kiinnostua kavereista seksuaalisessa mielessä. Työkaveri siis on mies.

Entä jos kokeilisit paperipussia päässäsi?

Vierailija
12/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kokemuksia näistä "kavereista" :D  Tosin mua sinkkuna se ei haittaa, ihan hauskaa kun saa ihailua. esitän viatonta miehille, mutta salaa nautin, kun uskoutuvat minulle eikä tyttöystävilleen tai vaimoilleen. mukavaa varsinkin haukkua puolisoitaan aina riidan yhteydessä. Niin huonoja suhteita ettei oikeesti ole tosikaan. Karseita  hulluja naisia.

Vierailija
13/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaisi aikaa ja energiaa naisiin joilta ei tekisi mieli saada pesäkettä tai jotain muuta hyötyä, mutta ajanvietekaveriksi kelpaa vain miehet joiden kanssa voidaan unelmoida saamisesta.

Vierailija
14/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö mä voi sitten olla kenenkään kaveri, kun olen panseksuaali?

Vierailija
15/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viehättäviä naispuolisia kavereita. On ollut jo yli 30 vuotta. Niissä kaikissa vain on jotain perustavanlaatuista vikaa parisuhdetta ajatellen. Ystävyys ja parisuhde kun usein vaatii vähän eri asioita.

Vierailija
16/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä naiset ovat aivan hellyyttävän hyväuskoisia tuon IS:n jutun mukaan. :D Ainahan mies haluaa panna melkein kaikkia naisia. 

Vierailija
17/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miussa on sit jotain vikaa, mutta olen mies ja ehdottomasti sitä mieltä, että mies ja nainen voi olla vaan kavereita. Voihan sitä vaikka työpaikalla helposti ystävystyä, mutta rakkaus ja kaikki vakava draamalaamailu menee ihan eri tasolle. On aika 1600 lukuista ajatella, ettei ihminen voi ajatella mitään muuta kuin jatkuvaa syntiä.

Vierailija
18/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai miussa on sit jotain vikaa, mutta olen mies ja ehdottomasti sitä mieltä, että mies ja nainen voi olla vaan kavereita. Voihan sitä vaikka työpaikalla helposti ystävystyä, mutta rakkaus ja kaikki vakava draamalaamailu menee ihan eri tasolle. On aika 1600 lukuista ajatella, ettei ihminen voi ajatella mitään muuta kuin jatkuvaa syntiä.

Kyllä minäkin voin olla pelkkä kaveri sellaisen naisen kanssa, jota ei koskaan voisi kuvitella naivansa. Eli varmaan joku alle 10% naisista on potentiaalisia kaveriehdokkaita.

Vierailija
19/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin voin olla pelkkä kaveri sellaisen naisen kanssa, jota ei koskaan voisi kuvitella naivansa. Eli varmaan joku alle 10% naisista on potentiaalisia kaveriehdokkaita.

Suomessa naisista n 60% on ylipainoisia tai muita terveysongelmaisia.

Vierailija
20/51 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpässieni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naisista n 60% on ylipainoisia tai muita terveysongelmaisia.

Mitäpä se haittaa. Pillu se niilläkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan