Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksyllä alkaa datanomikoulutus

Vierailija
26.03.2017 |

aika helppo tutkinto, sen jälkeen pystyy nostamaan työmarkkinatukea eikä tarvitse huolehtia työllistymisestä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, ammattikoulujen pääasiallinen tehtävä on ollut jo 10 vuotta valmentaa ihmiset lähinnä kortistoon.

Vierailija
2/8 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyvä tutkinto, kun ammattiin valmistavana jo opiskeluaikana ehkä voisi nostaa työttömyystukea. Ikään kuin makupaloja tulevasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä hyvä tutkinto, kun ammattiin valmistavana jo opiskeluaikana ehkä voisi nostaa työttömyystukea. Ikään kuin makupaloja tulevasta.

joo ja koulussa kuulemma saa pelata cs eikä tarvitse tehdä mitään tehtäviä kunnolla. 

Vierailija
4/8 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteet korkealla! Keski-ikäisenä kiität itseäsi tekemistäsi päätöksistä.

Vierailija
5/8 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteet korkealla! Keski-ikäisenä kiität itseäsi tekemistäsi päätöksistä.

se on yhteis kunnan vika jos en työllisty -ap

Vierailija
6/8 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että datanomitutkinnolle on tehty, mitä tehty. Valmistuin itse -92. Opin ohjelmoimaan ja sain hyvät perusteet tietotekniikka alalle. Nyt tienaan yli 5 tonnia kuussa.

Ja ikimaailmassa en hyväksyisi itseltäni tai lapsiltani tuota asennetta.

Vierailija
7/8 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironista että minulle nimenomaan kävi noin. Että ainoa hyöty kyseisestä koulutuksesta oli se että olen oikeutettu työttömyystukeen. Surullista sinänsä mutta omat mielenterveysongelmat olivat liian raskaita tuosta eteenpäin pääsemiseen. Sain jopa stipendin. Nyt en edes ole työttömyystuella vaan toimeentulotuella kun ei jaksanut osallistua kuntoutukseenkaan. Ja tuo datanomikoulutus vanhentuu nopeasti, koska it-alalla jatkuvasti kehitytään ja kahden vuoden jälkeen on jo uusia vempaimia.

Vierailija
8/8 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ironista että minulle nimenomaan kävi noin. Että ainoa hyöty kyseisestä koulutuksesta oli se että olen oikeutettu työttömyystukeen. Surullista sinänsä mutta omat mielenterveysongelmat olivat liian raskaita tuosta eteenpäin pääsemiseen. Sain jopa stipendin. Nyt en edes ole työttömyystuella vaan toimeentulotuella kun ei jaksanut osallistua kuntoutukseenkaan. Ja tuo datanomikoulutus vanhentuu nopeasti, koska it-alalla jatkuvasti kehitytään ja kahden vuoden jälkeen on jo uusia vempaimia.

tän takia se on just hyvä tutkinto :D amk ja yliopistolaiset tutkinnot on 5 kertaa parempia eli ei mitään mahdollisuutta työllistyä mihinkään :D voi vaan loisia toisten rahoilla :D -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi