Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valloittaja vs valloitettu

Vierailija
26.03.2017 |

Tästä dynamiikasta on kyse naisen ja miehen välisessä seksisuhteessa ja sen takia naista voi pitää jakarina, mutta mies on vain sankari. Valloitettu, antautuja, suostuja, alistuja ei ole koskaan ollut juhlan arvoinen henkilö missään päin maailmaa.

Naisen kieltäytyminen irtosuhteista on sankarimaista, vähän kuin Talvisota. Nainen kieltäytyy samalla tavoin suuremman, vahvemman ja tuntemattoman taivuttelusta huolimatta. Se on sitä naisen todellista itsenäisyyttä ja vahvuutta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Jos panettaa niin annan mennä. Jos haluu saada on pakko antaa.

Irtosuhteita ei tosin juurikaan ole ollut kun suurimman osan elämästäni olen ollut parisuhteessa. En silti todellakaan alkaisi elämään puutteessa jonkun vanhanaikaisten mielipiteiden vuoksi. Siveys ei ole mulle minkäänlainen itseisarvo, jos se jollekin on niin meidän arvomaailmat sitten vaan eroo toisistaan ja that's it.

Vierailija
2/4 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteita ei tosin juurikaan ole ollut kun suurimman osan elämästäni olen ollut parisuhteessa. En silti todellakaan alkaisi elämään puutteessa jonkun vanhanaikaisten mielipiteiden vuoksi. Siveys ei ole mulle minkäänlainen itseisarvo, jos se jollekin on niin meidän arvomaailmat sitten vaan eroo toisistaan ja that's it.

Ikään kuin vanhanaikaisuus olisi aina pahasta. Jokainen uusi idea ja aate ei aina tuo mukanaan hyvää, ks. monikulttuurisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ap sitten paljastui pesunkestäväksi lassukaksi.

Vierailija
4/4 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikään kuin vanhanaikaisuus olisi aina pahasta. Jokainen uusi idea ja aate ei aina tuo mukanaan hyvää, ks. monikulttuurisuus.

Niin, samoin uudenaikaisuus tuo myös hyviä asioita: teknologian kehitys luo hyvinvointia, ja keksinnöt esim lääketeollisuudessa terveyttä jne.

Vanhanaikaiuus myös ei ole itseisarvo; en halua takaisin savipirttiin raatamaan ja synnyttämään kahtatoista lasta, elämää ilman ehkäisyä ja äänioikeutta ja ilman kunnon koulutusta ja mahdollisuutta vapaaseen, moderniin elämäntapaan.