Te joilla on nännilävistys
Kerrotteko yleensä ihmisille että teillä on sellainen? Näytättekö sen?
Kommentit (8)
No ei tietty tule huudeltua. :D Välillä saunotaan yhdessä kaveriporukan kanssa ja silloin joku saattaa kiinnittää asiaan huomiota, tai sitten ei.
Olen omani ottanut 16-vuotiaana ja siitä on nyt aikaa yli kymmenen vuotta, eipä koko asiaa tule ihmeemmin edes ajateltua.
En oma-aloitteisesti kerro. Mutta jos joku kysyy yleisesti mitä lävistyksiä minulla on niin kyllä yleensä senkin mainitsen. En sitä sen kummemmin näytä mutta kyllä se saunassa tai muussa vastaavassa paikassa näkyy.
Silloin kun otin sen niin kerroin ja saatoin näyttääkin jos jotain kiinnosti. Olen itse nainen ja lähinnä naispuolisia tuttujani ja työkavereita kiinnosti nähdä. Samaa nahkaa kuin nenänpäässä. Genitaalialueen lävistyksiä sen sijaan en rupeisi kenellekään esittelemään.
No kavereille olen maininnut. "Esitellyt" en ole kuin seurustelukumppanille ja yleisessä saunassa olleille ulkopuolisille.
Miks kertoisin erikseen? :D tottakai kerron jos asia tulee puheeksi, ei tarvitse kyllä mitään asiasta valehdella. Enkä esittele ihmisille, kun en nännejäni muutenkaan suhteessa olevana ylimääräisille esittelisi.
No en todella :D Parille kaverille sanoin että hei otin uuden lävistyksen, mutta en tosiaankaan näytä.