Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka on ihan koukussa Girls-sarjaan?

Vierailija
26.03.2017 |

:)
Kuka on suosikkihahmosi tai kehen samaistut eniten?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala myötähäpeä sarja.

Vierailija
2/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hahmot ovat enemmän tai vähemmän ärsyttäviä. Shosanna on suosikkini, vaikka hän onkin neuroottinen, naiivi ja adhd-piirteinen. Harmi, että sarja loppuu tähän kauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hahmot ovat enemmän tai vähemmän ärsyttäviä. Shosanna on suosikkini, vaikka hän onkin neuroottinen, naiivi ja adhd-piirteinen. Harmi, että sarja loppuu tähän kauteen.

No kun sitä minäkin, että ne kaikki hahmot.on hemmetin ärsyttäviä :D Mutta silti tykkään ko. sarjasta. En tiennytkään että loppuu tähän kauteen :( Itse symppaan kaikesta ärsyttävyydestä huolimatta Hannahia ja Shoshannaa. Harmittaa kun kukaan ei oikein huomioi Shoshannaa ja toisaalta kun kaikki dissaavat Hannahia jatkuvasti ja haukkuvat narsistiksi, vaikka ovat itse vähintään yhtä pahoja.

Ap

Vierailija
4/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini on ehkä Adam ja se homomies. Ja Hannahin vanhemmat. Kauneimmat piirteet on Jessalla (surumieliset silmät). Tykkäsin Shoshannan Japanin ajoista. Inhokkini on Adamin sekopääsisko. Ehkä normaalein on se kahvilanpitäjämies. En ole katsonut sarjaa pitkään aikaan, nyt pitäisi taas ryhdistäytyä ja katsoa vielä viimeinen kausi.

Vierailija
5/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala myötähäpeä sarja.

Mikä siinä aiheuttaa myötähäpeää? Mun mielestä aika aito sarja, verrattuna esim Sinkkuelämään tms. "naisten sarjoihin".

Vierailija
6/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämäässä vain Carrie oli ärsyttävä narsisti, tässä sarjassa melkein kaikki :D Mutta mäkin silti tykkään.

Vierailija
7/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala myötähäpeä sarja.

Mikä siinä aiheuttaa myötähäpeää? Mun mielestä aika aito sarja, verrattuna esim Sinkkuelämään tms. "naisten sarjoihin".

En ole tuo sama, mutta olettaisin, että myötähäpeää joillekin aiheuttaa etenkin 1. kauden lukemattomat epäimartelevat seksikohtaukset ja välillä päähenkilön asuvalinnat (liian vähiä, pieniä ja puristavia vaatteita). Mutta joo, onhan tämä paljon aidompi ja kiva, ettei ole ainakaan liian siloiteltua :D

Vierailija
8/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun äskettäin radiossa joku miesjuontaja kauhisteli nähtyää Star Warsin pahiksen näyttelijän jossain hänen lapsiensa katsomassa "teinisarjassa". Ei kuulemma yhtään sopinut siihen rooliin. Ei varmaan tiennyt, että Adam Driver teki läpimurtonsa juuri Girlsissä ja ainakin minä yhdistän hänet aina ensimmäisenä tähän sarjaan..

Vierailija
9/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini on Adam ja tytöistä Jessa. Loistava sarja. Kaikki hyvä loppuu aikanaan.

Vierailija
10/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun hannah ja adam vielä palaisi yhteen tällä viimeisellä kaudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä