Tiedätkö jo miten toimit äänestyspäivänä?
Vaalit kolkuttelee ovilla ja propaganda leviää kaduilla. Tiedätkö jo kenen valheisiin uskot?
Kommentit (18)
Trumpetti kirjoitti:
Äänestän sitä ihmistä joka pystyy ja karkoittaa kaikki vääränväriset loiset tästä maasta.
Eiköhän kuntavaaliehdokas pysty vaikuttamaan vaan siihen, ettei niitä tule kotikuntaasi?
Tiedän, että äänestän (mahdollisesti jo ennakkoon), mutta en tiedä ehdokasta, enkä puoluettakaan. Mutta joko vasemmisto tai ehkä vihreät. Vaikka vihreistä olen mennyt kauemmas viime aikoina, heidän elitistisyytensä ottaa pannuun.
Käännän kylkeä ja koitan nukahtaa uudestaan
Äänestän demareita kosha nykyinen hallitus on p--seestä.
En tiedä puoluetta enkä henkilöä. Tuskin äänestän.
itse ainakin ryöstän kynät äänestyskopista niin on siinä papoilla ihmettelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissas? Kyseessä on kuntavaalit, ei eduskuntavaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kuntavaalitkin ovat tilaisuus mielipiteen ilmaisemiseen. Edellisissä vaaleissa olen äänestänyt yhtä hallituspuolueista. Lisäksi SDP vastustaa mm. sote-esitystä joka näyttää tällähetkellä olevan kehittymässä massiiviseksi katastrofiksi. Suomessa uskotaan muutenkin aivan liikaa henkilön äänestämiseen, vaikka puolueen valitseminen on tärkeämpää kuin yksittäisen henkilön valitseminen.
Äänestän ennakkoon, ehdokas pitää vielä valita
Äänestän miestäni, ei se uskalla minulle valehdella.
Äänestän aina ennakkoon, ehdokas on selvillä ja olen hänen tukitiimissään. Korkeasti koulutettu vihreä nainen, kuinka muutenkaan :-)
Äänestän Aku Ankkaa 313 taas tänä vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kuntavaalitkin ovat tilaisuus mielipiteen ilmaisemiseen. Edellisissä vaaleissa olen äänestänyt yhtä hallituspuolueista. Lisäksi SDP vastustaa mm. sote-esitystä joka näyttää tällähetkellä olevan kehittymässä massiiviseksi katastrofiksi. Suomessa uskotaan muutenkin aivan liikaa henkilön äänestämiseen, vaikka puolueen valitseminen on tärkeämpää kuin yksittäisen henkilön valitseminen.
Mitä sä sit mussutat hallituksesta, kun sillä ei ole mitään merkitystä KUNTAVAALEIHIN.
Ja siis saat tietty nytki äänestää demareita. Muista sit 2019 äänestää samoin siellä EDUSKUNTAVAALEISSA. Kun haluat toisenlaisen hallituksen.
Vihreät ja vasemmisto ja SDP pistää pakolaiset muun edelle joten persut tai kokoomus
Äänestän ennakkoon, ei ole vielä hajuakaan ketä, tai mitä puoluetta. En edes tiedä vielä keitä on ehdolla.
Mutta äänestämään menen.
Ennakkoäänestyspäivänä kipitän ostarille ja vaalikonetuloksen perusteella kaiketi ääneni annan.
Jää nähtäväksi tuleeko kunnastamme great again.
En äänestä vaalipäivänä vaan ennakkoon, koska se on helpompaa. Ennakkoäänestyspaikka on samassa rakennuksessa kuin työpaikkani.
Puolue on tiedossa, valinnan teen parin kolmen ehdokkaan joukosta. Työni vuoksi minulla on ollut mahdollisuus tavata nykyisiä valtuutettuja.