Tuleeko teillekin "Lisää kavereita, jotta tarinoiden määrä kasvaa" Facebookissa?
Tuo tulee säännöllisin väliajoin. Nyt on näkynyt parin viikon ajan.
Sorry Facebook. I have no more friends.
Thanks for reminding me of that :(
Kommentit (18)
Tulee minullekkin. Ei yhtäkään kaveria, tosin on ihan tietoinen valinta.
En tiedä. En koskaan avaa facebookkia.
Ei, vaikka niitä kavereita ei ole paljoa. Tai sitten olen vain scrollannut/klikannut ohi kiinnittämättä huomiota. En kyllä edes ymmärrä, millä logiikalla haluaisin nähdä tarinoita ihmisiltä, jotka eivät ole tähän mennessäkään kiinnostaneet edes kaveripyynnön vertaa.
"Löydä lisää kavereita facebookista" tule pari kertaa päivässä. Joo okei mulla ei ole kauheasti ystäviä, mutta onko sitä tietoa pakko hieroa naamaan koko ajan? :D
Mikä hitto tämä ilmoitus on? Etusivu on jotenkin "tyhjennetty", eikä tuosta pääse eteenpäin katsomaan viimeisimpiä tapahtumia. Näkyy vain n. puolen tunnin viimeisimmät jutut, ei mitään muuta tältä päivältä :(
Facebookia ei enää käytä kuin yli viiskymppiset ja juntit. Kumpia te olette?
Vierailija kirjoitti:
Facebookia ei enää käytä kuin yli viiskymppiset ja juntit. Kumpia te olette?
Kaikki muut sitä käyttää paitsi jonnet ja teinit, kumpaan sinä kuulut?
Ei tule. Minulla on verrattain vähän kavereita.
Mutta sisältöä etusivulle saa myös tykkäämällä erilaisista sivuista ja yhteisöistä. Eihän kukaan nykyään feisbuukkiin omaan profiiliin juuri mitään edes päivittele...
Ongelma on se, että uutisvirran näkee vain kerran :o Sitten tulee se ilmoitus, eikä vanhempiin tarinoihin pääse katsomaan. Tosi ärsyttävä ominaisuus, jos et sillä hetkellä katso jotain kiinnostavaa kuvaa tai tykkää tms, se on mennyttä, ellet mene asioiksesi etsimään juuri tietyn tyypin profiilista tai ryhmästä.
Saan samaa ilmoitusta vähän väliä, vaikka kavereita on yli 200. Ärsyttävää.
Jep tulee. Ja ärsyttää. Samoin ärsyttää kun uutisvirrassa saattaa olla ainoastan kavereiden kavereiden uusia profiilikuvia, joista kaverini ovat tykänneet. Siis minä selaan ihan minulle tuntemattomien tyyppien kuvia! Mieluummin sitten "tyhjä" etusivu, jos ei kukaan oma kaveri ole päivittänyt. Ainiin paitsi, välillä fb ei sitten näytä niitä omien kavereiden päivityksiä...
Ärsyttää koko facebook nykyään, mutta silti siellä pitää notkua. Ja sekös vasta ärsyttääkin. :D
Ilmoitus katkaisee uutisvirran, eikä vanhempiin juttuihin pääse mitenkään.
"Lisää kavereita, jotta tarinoiden määrä kasvaa
Uutisissa näkyvien tarinoiden määrä lisääntyy, kun lisäät kavereita.
Etsi kavereita"
Tulee joka laitteella, voiko tuota mitenkään kiertää?
Törmäsin tähän vanhaan keskusteluun googlettamalla ongelmaan ratkaisua. Mulle on nyt tullut tällainen viesti muutaman päivän ajan.
Onko kukaan saanut ongelmaa ratkaistua? En halua lisätä kavereita, niitä on 141 ja tässäkin muutama liikaa.
Tuli tuo mullekin joskus ainakin, kavereita n. 240 et EIKÖ MIKÄÄN RIITÄ!?!
:D
Mulla on kavereita joilla 500, joillakin parituhatta kaveria.. En koskaan ole ymmärtänyt, tuo yksi alussa kun tutustuttiin ja tutustuin hänen kavereihin heti alkuun oli että "iiih teidän pitää laittaa fb-kutsut"
Hyi
Sitten lopetti kun en huomioinut ja huomasi, etten lisääkään jokaista vastaantulevaa kuten hän.
Mulla myös sama ongelma ollut ehkä jonkun viikon verra muttei ratkaisua tähän... Löysin tämän ketjun myös googlettamalla. Todella ärsyttävää.
Kyllä. Minäkin omaan vain päälle 20 kaveria :(