Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko 26 vuotiaana päästä töihin hoitoalallekaan

Vierailija
26.03.2017 |

Jos vain parina kesänä työkokemusta. Ilmaisia työharjoitteluitakin on. Mutta av:n mukaan näitähän ei lasketa. Jos esim antaa kuvan että ollut kotiäitinä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko opiskelujen jälkeen vai onko sinulla jo jokin hoitoalan tutkinto?

itse mietin nimittäin samaa, tosin ensin pitää kouluttautua ja sitten olisin jo vähän päälle 30 ilman työkokemusta

Vierailija
2/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 26-vuotias ala olemaan työnantajien mukaan jo liian vanha työelämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkoitatko opiskelujen jälkeen vai onko sinulla jo jokin hoitoalan tutkinto?

itse mietin nimittäin samaa, tosin ensin pitää kouluttautua ja sitten olisin jo vähän päälle 30 ilman työkokemusta

Keskeneräinen tutkinto. Vuoden päästä valmis. Onko osastonhoitajia paikalla? Onko vielä sen verran pulaa Hoitajista ettei myöhemmin valmistuminen mitenkään este

Vierailija
4/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi päästä töihin. Tältä palstalta ei kannata työllistymisneuvoja hakea, av:n perusteella Suomen työttömyysprosentti on 95.

Vierailija
5/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omalla kohdallani on käynyt todella vaikeaksi ja olenkin aikeissa luovuttaa ton alan suhteen. Olen 27v mies, ollut muutaman vuoden koti-isänä, ollut työkokeiluissa varhaiskasvatuksen ja päihde/mt-puolella kartuttamassa kokemusta. Viimeisen puolentoista vuoden aikana hakenut 3krt aikuispuolelle 60€ per soveltuvuustesti, ei paljoa naurata enään.

Vierailija
6/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v on liian vanha yhtään mihinkään. Olisit ajatellut ennen kuin teit ne kakarat.

Vierailija
7/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 v on liian vanha yhtään mihinkään. Olisit ajatellut ennen kuin teit ne kakarat.

Toisaalta nythän olen aika ihanne työntekijä kun ei tarvitse pelätä että heti jäisin äitiyslomalle. Mutta osaako työnantajapuoli ajatella noin nonipuolisesti, tuskinpa