Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär laitoksessa

Vierailija
26.03.2017 |

Hei tarvitsisin apua tytär 14 laitoksessa syitä tupakan poltto, poliisien kanssa käyminen, alkoholin juominen! Mitä tehdä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne siellä laitoksessa osaavat auttaa. Siellä on ammattitaitoisia ohjaajia. Ne auttavat myös sinua.

Vierailija
2/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee yhteistyötä laitoksen henkilökunnan kanssa. Avoimuus puolin ja toisin ....

rohkeasti ota yhteyttä sinne!

Ja varmasti on teillä palavereja jne.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisien kanssa käyminen?

Vierailija
4/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoksessa? Hullujenhuoneellako?

Vierailija
5/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poliisien kanssa käydään? Mikä ihmeen laitos? Onko laitos mielisairaala? A

Vierailija
6/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viilteleekö tytär myös? Onko mielenterveysongelmia?

Vierailija
7/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ap, oisko niin että et oo osannu kasvattaa? Vähän huono näin jälkeen päin neuvoa, mutta ei olis ehkä kannattanut tehdä lapsia. Tupakan poltosta ja alkoholin juomisesta ei joudu vielä mihinkään laitokseen. Poliisin kanssa käymisestäkään ei joudu laitokseen, ellei sitten poliisilaitokseen. Oiskohan tässä nyt jonkinmoinen sosiaalinen perimä kyseessä, jos laitokseen on jouduttu? Viestisi kieliasusta päätellen koulu kiinnostaa aika vähän jo alenevassa polvessa. Mistäköhän malli ryyppäämiseen ja tupakoimiseen tulee? Tervepäinen nuori ei joudu poliisin kanssa tekemisiin. Kotona jos on turvallista olla, nuori ei hae pakopaikkaa kadulta ja aineista. Siis peiliin katsomisen paikka. Ehkä sekin että haet apua täältä provo-centeristä kertoo uusavuttomuutesi tasosta aika paljon. Sullehan on jo virkamieskoneisto aika tuttu niin mitäpä jos antaisit niiden hoitaa. Luuletko että täältä perseseksi-palstalta tulee teidän perheelle se käänteen tekevä muutos?

Vierailija
8/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apua sinä ap tarvitset, tyttäresihän sitä apua tarvitsee, vai ryyppätkö sinäkin? Minnesota hoitoon mars.

Vierailija
9/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tarvitsisin apua tytär 14 laitoksessa syitä tupakan poltto, poliisien kanssa käyminen, alkoholin juominen! Mitä tehdä

Miksi sinä et kasvattanut sitä tytärtä paremmin?

Vierailija
10/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin siis minun juominen ja kahakointi kännipäissä ja sisätiloissa tupakointi, siksi pyyteettömästi pyydän apua teiltä. Tytär on laitoksessa minun takia

Vierailija
11/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole aiemminkaan viitsinyt tarjota tytölle turvallista kotia, niin parempi että pysyy laitoksessa.

Vierailija
12/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tällä kertaa oikeasti parantua ja sitten tytär viedään muutaman tappelun vuoksi kotoa pois. Voi voi. Olen muuten ihan kunnollinen ihminen, mutta juon liikaa ja kännipäissäni alan riehumaan ja poltan sisällä kännätessäni, kun en jaksa lähteä täältä kerrostalosta pihalle.

Vierailija
13/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin siis minun juominen ja kahakointi kännipäissä ja sisätiloissa tupakointi, siksi pyyteettömästi pyydän apua teiltä. Tytär on laitoksessa minun takia

Mitä ihmettä? Koitas nyt ottaa itsees niskasta kiinni. Ei me sua voida auttaa, sun täytyy nyt itse miettiä haluatko pilata lapsesi elämän.

Vierailija
14/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Koitas nyt ottaa itsees niskasta kiinni. Ei me sua voida auttaa, sun täytyy nyt itse miettiä haluatko pilata lapsesi elämän.

Tytön elämähän pelastuu kun pääsee pois tollaselta juopolta

Vierailija
15/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytön elämähän pelastuu kun pääsee pois tollaselta juopolta

Totta. Hämmästyin kun luulin, että teini dokaa ja sekoilee, mutta sekoilija onkin teinin tärkein ihminen:(

Vierailija
16/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1: lopeta juominen

2: lopeta tupakointi

3: klo 22-07 huushollissa hiljaisuus, ota muinakin aikoina naapurit huomioon

4: jos joudut tilanteeseen jossa poliisin ilmaantuminen on tarpeellista, soita itse ne poliisit ja tee yhteistyötä

5: tee lastensuojelun kanssa yhteistyötä

Olisko näistä avuksi?

Vierailija
17/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme