Uskovat ihmiset!!!
Hei te ketkä ootte Jumalan johdatuksessa löytäny puolison, onko kenellekkään käyny esim. Näin:
Ihastuit toiseen uskovaan ja meni kuitenkin pitkän aikaa, että kunnolla edes tutustuitte..mutta rukoilit ja kyselit Jumalalta, onko hän se oikea ihminen..
Onko kenellekkään käynyt niin, ja sitten tuo toinen osapuoli ihastui myös suhun ja sait varmuuden että juuri hän on se Jumalan johdattama puoliso?
Olenko vain yksin näitten tunteitteni kanssa..toisaalta saatan nähdä tuon toisen katseessa myös jonkinlaista kiinnostusta/ihastusta. Mutta hän on hieman hankalasti lähestyttävä, yrittänyt olen muutaman kerran..
Hän on mies, 10 v itseäni vanhempi
Kommentit (12)
Olisiko paikalla ketään uskovaa, jolla kokemusta kun Jumala johdattanut puolison? Oliko se heti ensisilmäyksellä se varmuus kumminkin puolin, että "tää on se puoliso", vai olisiko toinen ollut jo ihastunut toiseen ja vasta jonkin ajan kuluttua tää toinenkin ihastunut?
Olisiko ketään oikeasti uskovaa, koska Jumala on hyvinkin elävä. :) rukoilen että Hän koskettaisi sinuakin ja pelastaa sinut :)
Saatana siellä korvaan kuiskuttelee ties mitä kaksimielisyyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ketään oikeasti uskovaa, koska Jumala on hyvinkin elävä. :) rukoilen että Hän koskettaisi sinuakin ja pelastaa sinut :)
Koskettiko sinuakin sieltä alhaalta? Oli kyllä kirjaimellisesti jumalainen orgasmi
Vierailija kirjoitti:
Saatana siellä korvaan kuiskuttelee ties mitä kaksimielisyyksiä!
Kyllä, tässä on totuus. Belsebuubi se yrittää saada sinut harrastamaan ties mitä riettauksia!! Nyt hyvä ihminen haarat yhteen vielä entistä tiukemmin.
Onhan noita, mutta joskus Jumalan tahto on, että uskova on yksin, ilman puolisoa. Kuulostaa kyllä lupaavalta tuo ap:n ihastuminen toiseen uskovaan, varovasti voisit mennä juttelemaan ja kysellä vaikka alkuun "tuutko tänne seurakunnalle myös ensi sunnuntaina" ja sitten jos tutustutte paremmin, pyydä vaikka kahville/lenkille? :)
Olen kuullut suorastaan yliluonnollisia uskovien johdatuksessa tapahtuneita pariutumisia. Itse tapasin puolisoni niin nuorena, että uskonasiat oli vielä vähän epäselviä, ja kaikki muukin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, mutta joskus Jumalan tahto on, että uskova on yksin, ilman puolisoa. Kuulostaa kyllä lupaavalta tuo ap:n ihastuminen toiseen uskovaan, varovasti voisit mennä juttelemaan ja kysellä vaikka alkuun "tuutko tänne seurakunnalle myös ensi sunnuntaina" ja sitten jos tutustutte paremmin, pyydä vaikka kahville/lenkille? :)
Olen kuullut suorastaan yliluonnollisia uskovien johdatuksessa tapahtuneita pariutumisia. Itse tapasin puolisoni niin nuorena, että uskonasiat oli vielä vähän epäselviä, ja kaikki muukin.
Kiitos asiallisesta vastauksesta :)
Me käydään samassa seurakunnassa. Tää mies soittaa siellä pianoa, välillä pitää saarnaa ja on mukana yhdessä bändissä.
Luulen että mun on vaan odotettava, tuleeko jotain tapahtumaan meidän välillä. Mutta ihastuin joskus viime vuonna, se yksi kerta kun tämä hymyili mulle ja kysyi mitä kuuluu..kuin olisin sähköiskun saanut ja en osannut siinä sen enempää jutella hänen kanssaan. Tai muuten ehkä mutta oli sellaista sählinkiä ympärillä, kokouksessa kun oltiin.
Olen Herralle sanonut että oon niin kärsimätön, en jaksaisi enää odottaa... mun lähestymisyritykset ei aiemmin ole onnistuneet ja enää en uskalla pyytää häntä minnekkää..eli pakko oottaa että tämä ottaisi yhteyttä muhun...
Vierailija kirjoitti:
Olisiko paikalla ketään uskovaa, jolla kokemusta kun Jumala johdattanut puolison? Oliko se heti ensisilmäyksellä se varmuus kumminkin puolin, että "tää on se puoliso", vai olisiko toinen ollut jo ihastunut toiseen ja vasta jonkin ajan kuluttua tää toinenkin ihastunut?
On johdattanut. En nyt tähän halua sen tarkemmin avata miten se tapahtui, mutta olin jo hylännyt toiveet uskovaisesta puolisosta. Katkerinta tässä on kuitenkin se, että avioliitto päättyi toisen aloitteeesta eroon. Yritän ajatella, että ehkä tälläkin on jokin tarkoitus...en vain ymmärrä mikä. Usko meni kyllä samassa rytäkössä, että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me käydään samassa seurakunnassa. Tää mies soittaa siellä pianoa, välillä pitää saarnaa ja on mukana yhdessä bändissä.Luulen että mun on vaan odotettava, tuleeko jotain tapahtumaan meidän välillä. Mutta ihastuin joskus viime vuonna, se yksi kerta kun tämä hymyili mulle ja kysyi mitä kuuluu..kuin olisin sähköiskun saanut ja en osannut siinä sen enempää jutella hänen kanssaan. Tai muuten ehkä mutta oli sellaista sählinkiä ympärillä, kokouksessa kun oltiin.
Olen Herralle sanonut että oon niin kärsimätön, en jaksaisi enää odottaa... mun lähestymisyritykset ei aiemmin ole onnistuneet ja enää en uskalla pyytää häntä minnekkää..eli pakko oottaa että tämä ottaisi yhteyttä muhun...
Bändit on saatanan houkutus turmion tielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me käydään samassa seurakunnassa. Tää mies soittaa siellä pianoa, välillä pitää saarnaa ja on mukana yhdessä bändissä.Luulen että mun on vaan odotettava, tuleeko jotain tapahtumaan meidän välillä. Mutta ihastuin joskus viime vuonna, se yksi kerta kun tämä hymyili mulle ja kysyi mitä kuuluu..kuin olisin sähköiskun saanut ja en osannut siinä sen enempää jutella hänen kanssaan. Tai muuten ehkä mutta oli sellaista sählinkiä ympärillä, kokouksessa kun oltiin.
Bändit on saatanan houkutus turmion tielle.
No toisinaan voi ollakin, mutta hengellistä musiikkia tekevät. Tietysti joillain voi nousta hattuun kun pääsevät esiintymään, mutta tämä mies johon olen ihastunut, ei itsestään tee numeroa. Olen rukoillut, että saisin miehen jonka kanssa yhdessä palvella Jeesusta. Evankelioiminen on tällä hetkellä sydämellä..kun pääsisi sitä tekemään ja ois puoliso kenen kanssa yhessä sais evankelioida.
En voi olla ajattelematta häntä, rukouksin vien tätä asiaa Jumalalle, koska Hän tuntee jokaisen sydämen ja ajatuksen.
Olen myös pyytänyt että Jumala ottaisi nää tunteet pois minulta jos jos hän ei oo se oikea...