Ei löydy uskovaista naista mistään. Suomi taitaa olla tyhjennetty uskovaisista naisista. Pakko suunnata katseet muualle.
Kommentit (23)
Tuksu on vapaalla jalalla ja etsii uskovaista miestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap siis etsii itselleen huonosti koulutettua kuuliaista kotiorjaa joka ei pahastu siitä että ap itse juoksee vieraissa sen minkä kerkee. Nämä ns. kristityt uskovaiset ovat maailman pahimpia kaksinaismoralisteja. Itselle sallitaa sellaista mistä muut tuomitaan. Yäk.
Uskovainen ei muuten automaattisesti tarkoita huonosti koulutettua. Tosi moni uskovainen on esim. lääkäri tai opettaja.
Näin saattoi opettajien osalta olla vielä 50 luvulla, mutta naislääkärit ei mitenkään uskovaisia olleet edes tuolloin.
Korkeakoulun käyneet naiset eivät ole järin uskovaisia, vaikka olisivat pappeja tai piispoja.
Lestadiolaisnaisista moni on opettaja, sairaanhoitaja, lääkäri jne. Ja käyvät mielellään töissä, kunhan vaan perhetilanne sallii.
Ja jos ap etsii aikuista naista eikä teiniä suoraan koulunpenkiltä niin kyllähän siinä selviää millä ja miten nainen on itsensä elättänyt sinkkuna,
Olen tänne kerran tehnyt aloituksen, jossa olen pohtinut, että mistä johtuu, että kaikki tuntemani. lestadiolaiset ovat korkeasti koulutettuja. En liiku niissä piireissä, mutta normaalissa elämässä tullut vastaan. Lääkäripariskunta ja erityisen paljon tuntuu olevan opettajia ja insinöörejä.