Kalliit ostokset jotka kaduttaa?
Kertokaas mitä kalliita vikahankintoja teillä on ollut jotka kaduttaa.
Itse menin ostamaan uuden kodin huumassa 800e kattolampun, jota en edes käytä. Huoneessa jossa se on, käytetään enimmäkseen seinävalaisimia ja pöytälamppuja.
Nyt olisi tuolle 800 eurolle parempaa käyttöä :/
Kommentit (57)
Kosmetiikka ja hajuvedet on tällaisia. Ostaa jonkun 200€ hajuveden ja kuvittelee, että tältä minä aion tästä lähtien tuoksua. Loppujenlopuksi sitä ei käytä kuin kaksi kertaa vuodessa ja siitäkin saa aina päänsäryn.
Tämä talo. Jo alkuun oli tunne, ettei ehkä kannata ja se sama tunne on pudunut nämä 10 vuotta. Myytyä ei täällä taloja saa.
Oisko sillä kellonostajalla linkata siihen kelloon kuva, on varmaan hieno!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain täysin tyylitajuton voi todeta, että rannekello on tyylitön. Riippuu toki kellosta, mutta kuitenkin.
nimim. 4800 € rannekelloon
😂😂
Mulla on vain muutaman satasen vintage-kello, enkä pistäisi tuollaista summaa itse kiinni kelloon, mutta arvostan silti hienoja kelloja ja sitä että ranteessa on jotain muuta kuin sykemittari.
Tatuoinnit ympäri kehoa yhteensä meni n. 12000 euroa. Kyllästyin ja aloin inhota, vaikka valitsin tekijät ja aiheet huolella ja sainkin ihan kauniit kuvat. Jotenkin vain kuvilla pilaamaton iho miellyttää silmää nykyään enemmän.
Nyt menossa laserointiin, varmaankin menee saman verran ja lopputuloksesta ei takuuta.
Autoon on useammankin kerran tullut hassattua, jos nyt voisi mennä ajassa taaksepäin niin ajelisin vain muutaman satasen romuilla, kun ei se auto tonneja tiskiin iskemällä juuri siitä parane. Kiehuttaa ajatella, että on tuhansia heittänyt hukkaan autoja ostellessa ja vaihdellessa.
Ostin yli 800 e maksavan crosstrainerin. Jotkut varoitteli että se jää nurkkaan pölyttymään vaatetangoksi, ja niinhän siinä on pikkuhiljaa käynyt vaikka alussa motivaatio kuntoiluun oli kova. Tuo on oikeasti hyvä, hintansa arvoinen laite jonka avulla ensimmäisinä kuukausina kuntoni kasvoi hurjasti ja pääsin painotavoitteeseeni. Enää en vain jaksa käyttää sitä! Polkeminen seinää tuijottaen on helvetin tylsää. Sen lisäksi että oli kallis niin vie liikaa tilaa ja on ruma :(
Vierailija kirjoitti:
Ostin yli 800 e maksavan crosstrainerin. Jotkut varoitteli että se jää nurkkaan pölyttymään vaatetangoksi, ja niinhän siinä on pikkuhiljaa käynyt vaikka alussa motivaatio kuntoiluun oli kova. Tuo on oikeasti hyvä, hintansa arvoinen laite jonka avulla ensimmäisinä kuukausina kuntoni kasvoi hurjasti ja pääsin painotavoitteeseeni. Enää en vain jaksa käyttää sitä! Polkeminen seinää tuijottaen on helvetin tylsää. Sen lisäksi että oli kallis niin vie liikaa tilaa ja on ruma :(
Mulla on rakennettu läppäriä varten taso juoksumaton edessä olevalle seinälle, pystyn katselemaan netflixiä, amazon primea tai Yle areenaa juostessa. Auttaisiko tuohon tylsyyteen? :)
Omat hutiostokseni on pari kalliimpaa mekkoa, jotka eivät vaan löydä käyttötilaisuuksia. Arkeen just pikkusen liian juhlavia, mutta niihin juhlatilaisuuksiin, mihin pääsääntöisesti tulee osallistuttua, nuo ovat tyyliltään hieman vääränlaisia. No, ehkä vielä joskus..
Tämä asunto... toisaalta on kiva, mutta alueesta en pidä.
Kuntopyörä=vaateteline
Kallis tabletti=kadonnut varaston syövereihin koska en tarvitse sitä.
Uimahalliliput ja leffaliput. Menivät vanhaksi ennen kuin muistin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
1200 e lentoliput jotka peruin ja en saanut senttiäkään rahaa takaisin. Vtuttaa vieläkin.
Mulla vähän samansuuntainen virheostos, 1400€ lennot Australiaan nettimiehen luo.
Suhde kuivui pian kokoon, ja tulin takaisin.
Ihan turha reissu. :(
1000 euroa nojatuoliin, kukaan ei halua siinä istua (huonon mallinen, ei niskatukea.)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ympäri kehoa yhteensä meni n. 12000 euroa. Kyllästyin ja aloin inhota, vaikka valitsin tekijät ja aiheet huolella ja sainkin ihan kauniit kuvat. Jotenkin vain kuvilla pilaamaton iho miellyttää silmää nykyään enemmän.
Nyt menossa laserointiin, varmaankin menee saman verran ja lopputuloksesta ei takuuta.
Sori, ei mene läpi. Jos olisit oikeasti tatuointiharrastaja, tietäisit ettei tuollaisia määriä ole realistista poistaa ja vaikka olisi, siihen ei menisi samaa rahamäärää kuin tatuointeihin, vaan moninkertaisesti enemmän.
Kalliit merkkivaatteet, joita ei tule käytettyä.
Merkkisohva, joka meni luokille muutamassa vuodessa. Kymmenen vuoden takuu, mutta vain runko-osalle.
Dyson. Se kömpelö kolossi ei edes mahdu siivouskomeroon.
Miten niin et tiedä? Onhan niitä luomupesuaineita, senkus tilaat netistä ja heität koneeseen. Ekopesuun.