miksi sinä aikuinen ihminen et pese käsiä wc käynnin jälkeen?
Eilen todistin tällaista käytöstä. Aikuinen 30 vuotias akateeminen töissä käyvä ihminen kävi julkisessa käymälässä ilman käsien saippuapesua.. Käveli wc kopista suoraan ulos... Olin suoraan sanottuna järkyttynyt.. Nyt on rajua noroakin liikkeellä. Toiset voivat mennä taudista todella huonoon kuntoon. Jos sinä toimit samoin niin miksi? Eihän se ajallisesti vie aikaa juuri yhtään ja saa mahdolliset bakteerit ja virukset pois omista näpeistä? Tarkennan vielä, että näissä wc-kopeissa ei ollut saippuaa ja hanaa.
Kommentit (66)
Miksi pitäisi? En kuse/pasko käsiini.
Vierailija kirjoitti:
Pesen hyvin harvoin kädet wc-käynnin jälkeen. Mulla on varmaan maailman pienin rakko ja nopein suoli, sillä käyn pissalla yli 10 x/vrk ja paskallakin siinä 1-4 x päivässä. Jos pesisin käteni joka kerta käytyäni vessassa, käteni olisivat kuivat kuin korput. Joutuisin rasvaamaan käteni noin 15 x päivässä jokaisen käsienpesun jälkeen. No thanks, käteni ovat muutenkin todella kuivat ja niitä saa olla jatkuvasti rasvailemassa. En kyllä ymmärrä miten ketään voi kiinnostaa muiden käsien pesu... N28
Kai on vielä kirjoittajalla pitkät tai rakennekynnet joita ei saa ikinä puhtaaksi?
En ole koskaan kipeä joten minulla on hyvä vastustuskyky ja käteni eivät kestä saippuaa mitä yleisissä vessoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen hyvin harvoin kädet wc-käynnin jälkeen. Mulla on varmaan maailman pienin rakko ja nopein suoli, sillä käyn pissalla yli 10 x/vrk ja paskallakin siinä 1-4 x päivässä. Jos pesisin käteni joka kerta käytyäni vessassa, käteni olisivat kuivat kuin korput. Joutuisin rasvaamaan käteni noin 15 x päivässä jokaisen käsienpesun jälkeen. No thanks, käteni ovat muutenkin todella kuivat ja niitä saa olla jatkuvasti rasvailemassa. En kyllä ymmärrä miten ketään voi kiinnostaa muiden käsien pesu... N28
Minulla on ihan sama juttu, ramppaan vessassa raskauden takia enemmänkin kuin sinä ja lisäksi hoitolastenkin vessakäynnis lisäksi. Ihoni halkeilee niin että veri lentää. Ja silti en todellakaan jätä pesemättä.
Käytän ihorasvaa useita kertoja päivässä, kun alkaa kuivumaan, on kuule ihan helppoa, aivan varmasti sinunkin älylahjakkuudellaskin mahdollista toteuttaa. Minulla on hoidossa älykkäämpiäkin 2-vuotiaita lapsiakin nähtävästi, kun ymmärtävät hygienista enemmän kuin sinä.
N33
Älä vingu multatussu
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kipeä joten minulla on hyvä vastustuskyky ja käteni eivät kestä saippuaa mitä yleisissä vessoissa
Komppaan tätä. Ihmiset, jotka sairastuvat syöpiin ja muihin tauteihin on luonto tarkoittanut kuolemaan. Kaikki me kuolemme, mutta osa ihmisistä on ohjelmoitu kuolemaan paljon aikaisemmin. Syövät ja aids esimerkiksi tarttuu biologisesti heikkoihin ihmisiin.
Minulla on eräs tälläinen tuttu, lapsiaankaan ei patista käsipesulle koulun jälkeen ja sitten ihmettelee kun taas on matoja/mahatauti/flunssa. Luulisi normaali ihmisen tajuavan syy/seuraus-suhteen ,vaan kun ei ! Vessareissun jälkeen vain pesemättömillä käsillä evässämpylän kimppuun..