Mikä on ilkeintä mitä olet tehnyt netissä?
Mistä et haluaisi jäädä ikinä kiinni julkisesti, mitä olet netissä tehnyt tai kirjoittanut?
Kommentit (14)
Varmaankin sanonut jollekin jotakuta tyhmäksi yms. haukkunutta että et sinäkään mikään penaalin terävin kynä ole. Ei ole tapana ilkeillä netissä tai muuallakaan. Joskus kirjoitan vaikkapa täällä tylyn vastauksen jollekin mutta hetken mietinnän jälkeen en lähetäkään sitä.
Olin paskassa liitossa joten keksin vähän jännitystä elämääni.
Tein Facebookiin parikymmentä feikkiprofiilia ja niistä kaikista kavereita keskenään. Yhden profiileista tein itselleni valenimellä.
Otin sitten tätä valeprofiilia hyväksi käyttäen yhteyttä naisiin eripuolella Suomea ja kävin niiden luona kylässä ja panin sen minkä kerkesin. Kukaan ei koskaan tiennyt oikeaa henkilöllisyyttäni eikä edes epäillyt sitä mitenkään. En koskaan jäänyt kiinni touhuistani.
Lopetin touhun jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kiusasin yhtä ärsyttävää tyyppiä kunnes tappoi itsensä.
Itekkin olen tätä tehnyt muutamalle ihmisille. Joutuukohan sitä helvettiin sitten aikanaan :D
Esitin yhdelle suht tunnetulle feikkaalle (crista carola),että olen kuullut asiat muualta vaikka tosiasiassa olin samassa paikassa sen kanssa samalla asialla. Eipä siinä ,se itse tekee pahempaa kun valehtelee lastensa asioista joista lapset voivat ne jälkikäteen lukea.
Valehdellut. Ja tehnyt varmasti paljon kielioppivirheitä (jotkut ottavat sen jostain syystä henkilökohtaisena loukkauksena).
Syönyt hometta internetin sisällä pääsemällä sinne homeen avulla sisään ja muiluttanut homeista patonkia ihmisten rintaan koskettaen sydäntä.
Arvostellut rumasti toisten ulkonäköä kaksplus palstan kuvaketjussa niin että minut bannattiin...
Pisteliäitä kommentteja erääseen blogiin feikkinimellä ja -sähköpostilla.