No niin valot pois!
Kommentit (7)
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Unohda. Meen laittamaan loputkin valot pÀÀlle. Earth hour my ass...
Persiilleen menee koko juttu ku ihmiset sytyttÀÀ takan ja pistÀÀ kynttilÀt palamaan, CO2 pÀÀstöjÀ niistÀkin syntyy.
Ei tÀmmöonen lyhytaikainen tempaus paljoa auta, pitÀis ajatella pidemÀllÀ tÀhtÀimellÀ. SekÀ Suomen vÀestömÀÀrÀllÀ ei paljoa ole vaikutusta Kiinassa asustaa kuitenkin se miljardi.
Valot laitoin jo pois, muuten ollaan normaalisti. Telkkaria ja tablettia voi katsoa tunnin pimeÀssÀ.
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Miks?