Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta joka yrittää pakonomaisesti iskeä varattuja miehiä?

Vierailija
25.03.2017 |

Tyylii lähettelee epätoivoisia tekstareita mitkä ei johda mihinkään, tissien esittelyjä jne...

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko: useimmiten puuttuva isäsuhde/ laiminlyöty / käytetty hyväksi isän toimesta. Näet näytelmän, jota pikkutyttö leikkii keikistellessään ( normaali ), eli harjoittelee naiseutta, mutta aikuisen tekemänä, mitä kiusallista katsoa vierestä. Trauman jälkeen tavallista käyttäytymisen kapeutuminen ja toisto teeman ympärillä.

Vierailija
22/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää pönkittää heikkoa itsetuntoaan todistelemalla, että saa huomiota ja jopa seksiä varatulta mieheltä ( mikä ei kyllä todellakaan ole  kummoinenkaan saavutus.) Kanavoi omia pettymyksiään parisuhteessa aiheuttamalla hallaa muiden suhteille.

Nämä olivat ainakin minun motiivini aikanaan kun kurjassa elämänvaiheessa tätä harrastin. Vaikka enhän sitä silloin tietenkään itselleni myöntänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyökkipsykologit täällä analysoimassa :)

Kyllä maailmaan flirttiä mahtuu. Teidän tapanne ajatella ei ole ainoa oikea/normaali. On oma valintanne pahoittaa mielenne flirttailusta, mitä miehiinne kohdistuu.

Vierailija
24/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää pönkittää heikkoa itsetuntoaan todistelemalla, että saa huomiota ja jopa seksiä varatulta mieheltä ( mikä ei kyllä todellakaan ole  kummoinenkaan saavutus.) Kanavoi omia pettymyksiään parisuhteessa aiheuttamalla hallaa muiden suhteille.

Nämä olivat ainakin minun motiivini aikanaan kun kurjassa elämänvaiheessa tätä harrastin. Vaikka enhän sitä silloin tietenkään itselleni myöntänyt. 

Mulla ei ole huono itsetunto tai elämäntilsnne. Koen vain todella kiihottavana sen, että joku komea vaikuttaa himoitsevan minua. En etene seksiin, se ei ole pointto ollenkaan. Saan kiksejä tämmöisestä tiisaamisesta. Olen omalla tavallani pervo.

Vierailija
25/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikko: useimmiten puuttuva isäsuhde/ laiminlyöty / käytetty hyväksi isän toimesta. Näet näytelmän, jota pikkutyttö leikkii keikistellessään ( normaali ), eli harjoittelee naiseutta, mutta aikuisen tekemänä, mitä kiusallista katsoa vierestä. Trauman jälkeen tavallista käyttäytymisen kapeutuminen ja toisto teeman ympärillä.

Mikäs trauma niillä sitten on, jotka eivät toimi näin? Jep. Heti on traumaa ja isäsuhteen ongelmaa, jos nauttii miehistä. Joillakin vain on voimakas libido.

Vierailija
26/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs trauma niillä sitten on, jotka eivät toimi näin? Jep. Heti on traumaa ja isäsuhteen ongelmaa, jos nauttii miehistä. Joillakin vain on voimakas libido.

"Nauttii" varattujen miesten kiusoittelusta ei ole yhtä kuin tervettä seksuaalista halukkuutta. Voit vapaasti olla erimieltä kanssani, tämä on vauvapalsta. Motiivin pohdinta tekee hyvää jos haluaa olla nk vaarallinen kaveri kutsua juhliin, koska nolaa käyttäytymisellään itseään 👍

Vierailija
27/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole huono itsetunto tai elämäntilsnne. Koen vain todella kiihottavana sen, että joku komea vaikuttaa himoitsevan minua. En etene seksiin, se ei ole pointto ollenkaan. Saan kiksejä tämmöisestä tiisaamisesta. Olen omalla tavallani pervo.

Tässä ketjussa puhuttaan pakonomaisesti varattuja miehiä iskevistä naisista. Ei meitä nyt sinun flirttailusi kiinnosta. Vai tunnistatko kuitenkin itsesi sellaiseksi?

Vierailija
28/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää pätee muhun 100 %. Lisäksi tämä toimii aika moneen mieheen, jostain syystä miehiä kiinnostaa pikkutyttömäinen käyttäytyminen jos nainen on kuitenkin muuten selväpäisen oloinen (eli teeskentelen olevani sellainenkin). Ei tietysti toimi enää kun ikää tulee lisää.

Vierailija
29/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ole kukaan nainen yrittänyt iskeä silloin kun sormus on nimettömässä. Urbaanilegendaa? T. M45

Valitettavasti ei ole. Entisellä työpaikallani oli eräs horo, joka nuohosi kaikki ukkomiehet läpi. Mieheni sai sinkkuna olla häneltä rauhassa. Ei ukolleni herunu, vaikka oli vähän vongannutkin. Horo oli niin kiireinen varattujen ukkojen kanssa.

Sitten aloimme tapailemaan ja jossain vaiheessa asia tuli myös työpaikallamme tietoon. Horo aktivoitui VÄLITTÖMÄSTI! Siis se lehmä ihan suoraan oli menny sanomaan, ettei sun tarvitse pelkästään tuohon Leenaan (nimi muutettu) tyytyä.

Akka on nyttemmin naimisissa. Ei ole pitänyt kehenkään meihin "ystäviinsä" yhteyttä, vaikka olemme alalla jossa väkisinkin törmää entisiin kolleegoihin. 

Yksillä messuilla näin hänet mutta muija juoksi karkuun tukka putkella. Parasta olikin.

Vierailija
30/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä maailmaan flirttiä mahtuu. Teidän tapanne ajatella ei ole ainoa oikea/normaali. On oma valintanne pahoittaa mielenne flirttailusta, mitä miehiinne kohdistuu.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
31/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat testata viehätysvoimaansa ja skabata miehistä. Ovat kuitenkin sitoutumiskammoisia, eli eivät todellakaan halua miestä kokonaan. Ainoastaan seksiä ja hauskanpitoa. Typerää ja itsekästä. Tiedän, koska harrastin tuota itsekin opiskeluaikoina, kun kyllästyin siihen että vapaat miehet halusivat aina suhteen 😕

Vierailija
32/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nauttii" varattujen miesten kiusoittelusta ei ole yhtä kuin tervettä seksuaalista halukkuutta. Voit vapaasti olla erimieltä kanssani, tämä on vauvapalsta. Motiivin pohdinta tekee hyvää jos haluaa olla nk vaarallinen kaveri kutsua juhliin, koska nolaa käyttäytymisellään itseään 👍

Sun viesti oikein huokuu valmiiksi annettuja normeja:

1. Normaali, terve seksuaalinen halukkuus

2. Seksuaalisen halukkuuden kohde

3. Käytös, joka on noloa.

Itse elän elämääni omine valintoineni, enkä pohdi normeja. Seksuaalisuuteni on tervettä, halukkuuteni kohde on aivan terve asia, enkä mieti yhtään pitävätkö jotkut ihmiset minua nolona tyyppinä.

Vierailija
33/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Yleensä heikolla itsetunnolla varustettu, älyllisesti heikkolahjainen wt-lumppu. Toivoo että muut naiset kokevat hänet uhkana, mutta epätoivoisuutensa nostattaa yleensä vain huvittuneisuuden/säälin/myötähäpeän tunteita.  Onhan näitä tullut nähtyä, ei paljoa hetkauta :D

Vierailija
34/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

En ole nähnyt mitään kalikoita. Ainoastaan konservatiivista pöyristelyä.

Vierailija
35/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plääh. Yleensä heikolla itsetunnolla varustettu, älyllisesti heikkolahjainen wt-lumppu. Toivoo että muut naiset kokevat hänet uhkana, mutta epätoivoisuutensa nostattaa yleensä vain huvittuneisuuden/säälin/myötähäpeän tunteita.  Onhan näitä tullut nähtyä, ei paljoa hetkauta :D

Tyylikästä, suorastaan eliittimäistä tuo nimittely ja myötähäpeily.

Vierailija
36/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun viesti oikein huokuu valmiiksi annettuja normeja:

1. Normaali, terve seksuaalinen halukkuus

2. Seksuaalisen halukkuuden kohde

3. Käytös, joka on noloa.

Itse elän elämääni omine valintoineni, enkä pohdi normeja. Seksuaalisuuteni on tervettä, halukkuuteni kohde on aivan terve asia, enkä mieti yhtään pitävätkö jotkut ihmiset minua nolona tyyppinä.

Blaah blaah blaah.. Vahvistat kaikki käsitykseni näistä säälittävistä lumpuista :D

Vierailija
37/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä on pyrkinytkään olemaan tyylikäs ja eliittimäinen :D

Vierailija
38/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustaseuraajan kommentti: heti, kun joku alkoi perustella viehtymystään varattuihin, alkoivat "kalikka kalahti" -latteudet. Ettekö osaa keskustella tasokkaammin?

Ei minulla sen kummempaa näkemystä asiaan itsellä.

Varattu täti

Vierailija
39/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä on pyrkinytkään olemaan tyylikäs ja eliittimäinen :D

Se, joka nimittelee toisia white trashiksi, heikkolahjaiseksi ja lumpuksi. Se, joka asettaa itsensä toisen yläpuolelle kertomalla tuntevansa huvitusta, sääliä ja myötähäpeää. Tuolla ylemmyydentunteella ja sanavarastolla ollaan olevinaan itse Jotain Ihan Muuta.

Vierailija
40/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako teistä olisi syntymättä ellei joku olisi kajonnut varattuun?