Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta joka yrittää pakonomaisesti iskeä varattuja miehiä?

Vierailija
25.03.2017 |

Tyylii lähettelee epätoivoisia tekstareita mitkä ei johda mihinkään, tissien esittelyjä jne...

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ja yrittää saada muidenkin parisuhteet kaatumaan.

Vierailija
2/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta tippaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole kukaan nainen yrittänyt iskeä silloin kun sormus on nimettömässä. Urbaanilegendaa? T. M45

Vierailija
4/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on horo.

Vierailija
5/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako "tissien esittely" jotain kuvia Faces? Ootko itse tissitön? 😂

Vierailija
6/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera ja yrittää saada muidenkin parisuhteet kaatumaan.

Voisitko vielä selittää, miten katkeruus ilmenee? Mistä hän on katkera? 

Vierailija
7/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakonomaisuus ei ole hyvä. Muuten ehkä sellainen jolla on jo kiire perustaa oma perhe, eikä voi siis hukata aikaa vääriin miehiin enää.

Vierailija
8/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen ystäväpiiristä yhden vastaavan tapauksen. Hirveä tarve testata viehätysvoimaansa yliampuvalla flirttaamisella (pussailua, halailua, sylissä istumista) vaikkei edes ole kiinnostunut henkilöstä juurikaan. Tärkein pointti näyttää olevan saada tsekattua että tämäkin mies lähtisi mukaan tarpeen vaatiessa.

Kyseisellä naisella on taustassaan todella kummallisia ja epäonnistuneita parisuhteita joista ilmeisesti jotain traumaa jäänyt. Nykyään onkin kehittänyt itselleen sitoutumiskammon.

Itse lähinnä pidän henkilöä surullisena tapauksena kun ei löydä tasapainoa ja onnea oikein millään. Välillä turhauttaa kuitenkin tuo (mahdollisesti tahaton/alitajuinen) muitten suhteitten sekoittaminen. Jos kaveri on äskettäin löytänyt hauskan tyypin jota tapailla, ei ole pakko kohdistaa 100% huomiota tyyppiin esim. kyselemään apua tissiliiviensä kiinnitykseen... Huoh.

Vierailija
9/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on huono itsetunto. Lisäksi ei osaa katsoa asioita tätä ja huomista päivää pidemmälle, ei välitä muiden tunteista.

Vierailija
10/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka montaa varattua ko nainen on yrittänyt ja vieläpä pakonomaisesti? Ja miten? Suoraan ehdottamalla seksiä 20 varatulle eikä yhdellekään sinkulle?

Vaikkasnpa, että ap on itse se katkera osapuoli, joka pitää ko naisen pelkkää olemassaoloa varattujen iskemisenä...

Vierailija
11/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on sitten toivoa saada pillua,missä tuollaisia naisia on?

Vierailija
12/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa miehiä, tietää että ovat heikkoja ja heti muna pystyssä kinuamassa vieraalta seksiä kun vähän keimailee ja paljastelee, toivoo että jäävät kiinni pettämisestä.

Vierailija
13/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen ihminen herättää lähinnä sääliä, koska se oman viehätysvoiman testaaminen ja itsetunnon puute käytöksen taustalla on niin läpinäkyvää. Tunnistan luonteen sen perusteella, että minulla oli eräs opiskelukaveri, jolla oli pakonomaisesti tarve keimailla kaikille miehille. Onneksi hän rajoitti varsinaiset isekmiset vain sinkkuihin, mutta siis hänen käytöksessään napsahti aina selkeästi päälle ihan eri vaihde jos ja kun joku vastakkaista sukupuolta oleva henkilö tuli paikalle.

Vierailija
14/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ja säälittävä.

Vierailija
15/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka montaa varattua ko nainen on yrittänyt ja vieläpä pakonomaisesti? Ja miten? Suoraan ehdottamalla seksiä 20 varatulle eikä yhdellekään sinkulle?

Vaikkasnpa, että ap on itse se katkera osapuoli, joka pitää ko naisen pelkkää olemassaoloa varattujen iskemisenä...

Ensimmäinen "koira johon kalikka kalahtaa" näköjään liittyi keskusteluun ;) 

Tunnistitko itsesi AP:n kuvailemasta käyttäytymisestä, ja jos, niin miten itse miellät toimintasi?

Vierailija
16/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas

Vierailija
17/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Minullakin on sitten toivoa saada pillua,missä tuollaisia naisia on?

Sinulla ei (edelleenkään) ole mitään toivoa, koska ko. naistyyppi keskittyy testaamaan viehätysvoimaansa varattuihin miehiin, ts. kohteisiin, jotka eivät ole hänestä kiinnostuneita ja joita hän ei voi saada.

Sinun oma epätoivoisuutesi ei tarjoa hänen kaltaisilleen naisille mitään valloittamista, koska olet joka tapauksessa pippeli ojossa ketä tahansa naista kohtaan.

Vierailija
18/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa aina sen mitä toisilla on. Ei välttämättä itse tiedä mitä haluaisi mutta haluaa toisten onnea.

Vierailija
19/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakonomaisuus ei ole hyvä. Muuten ehkä sellainen jolla on jo kiire perustaa oma perhe, eikä voi siis hukata aikaa vääriin miehiin enää.

Logiikkasi ontuu. Mikä voisi olla enemmän ajanhukkaa kuin varattujen miesten vonkaaminen, jos naisella on kiire perustaa oma perhe? Ne varatut miehet eivät lähde leikkimään mitään kotileikkejä jonkun random kakkosnaisen kanssa, vaan korkeintaan siten "pääsee" jonkun selkärangattoman nilviäisen salapatjaksi. 

Vierailija
20/48 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään naisen joka tälläkin hetkellä raskaana ja varattu, mutta silti pakko esitellä ja tyrkyttää itseään varatuille miehille. Noloa.