Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konmaritin pojan huoneen ja nyt hän on raivona

Vierailija
25.03.2017 |

Kävin eilen konmarittelemassa hänen huoneessaan ja heitin kaiken sellaisen pois, mikä ei tuottanut iloa. Huone oli hirvittävä kaatopaikka, mutta on nyt oikein sievä ja siisti, joten en ymmärrä, mistä hän on pahoittanut mielensä. Tavarat ovat taloyhtiön Molokissa, joten ei niitä poiskaan sieltä saa. Poika on 15v ja olen sanonut monesti, että pitäisi ottaa jo itse vastuu huoneen siivoamisesta. Nyt kun menin itse auttamaan häntä, niin saa raivokohtauksen. Tämän piti olla iloinen yllätys, mutta pojan reaktio pilasi koko jutun täysin :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo 0/5

Vierailija
2/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä konmaritin konmarittajan asunnostani ja elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaläjä olet. Itse kaipaan vielä 30 vuoden jälkeen niitä mitä äitini salaa heitti huoneestani pois.

Vierailija
4/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo konmaritus ole vain omille tavaroille? Jos jonkun oli pakkohuone "konmarittaa", niin se olisi ollut pojan homma. Miten pojalle tärkeät tavarat muka tuottaisivat sinulle iloa? Vaikka provohan tämä onneksi onkin. Ei kukaan voisi oikeasti olla noin idiootti (toivottavasti).

Vierailija
5/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin konmaritin siskon ollessa lomalla sen kotoa kaiken sellasen mikä ei tuottanut mulle iloa.

Eikun nyt oikeesti, aika huono trolli.

Vierailija
6/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin tytön huoneen ihan samalla periaatteella. 

Olen nimittäin ainakin kymmenen kertaa sanonut, että ellei itse siivoa, niin on tyydyttävä siihen mitä minä teen. 

Eli laitoin pois kaiken sellaisen, jota MINÄ en pitänyt säilyttämisen arvoisena. Hänellä oli kaikki aika tässä maailmassa tehdä se itse ja välttyä tältä. 

Ei muuten inissyt yhtään... On jo siis 16-vuotias. En minä jollekin kymmenvuotiaalle näin olisi tehnyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä